Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛اسفندیار دائم الذکر مدیرعامل شرکت پالایش نفت آبادان با اشاره به آنکه استفاده از عینک های شش بعدی برای نخستین بار است که برای یک مناسبت خاص همچون اربعین در یکی از مرزهای پرتردد کشور به لحاظ جمعیت زائران مراجعه کننده انجام می شود، گفت: زائران می توانند با قرار دادن این عینک ها بر روی چشمانشان، واقعه کربلا را به شکل تصویری و به طور کامل ملموس ببینند به گونه ای که فرد خود را در صحنه واقعه حس می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به برگزاری جلسات مستمر ستاد اربعین در فرمانداری و تعیین عضویت شرکت پالایش نفت آبادان در دو کمیته پشتیبانی (تاسیساتی و تدارکات) و فرهنگی و تعیین مکانی برای استقرار امکانات قابل ارائه این شرکت در شلمچه افزود: برای این مکان دو چادر بزرگ ممتاز و استاندار برای پذیرایی از زائران اعم از خارجی و ایرانی با تفکیک بانوان و آقایان پیش بینی و نصب شد.

مدیرعامل شرکت پالایش نفت آبادان گفت: با توجه به شلوغی خطوط مخابراتی و عدم دسترسی راحت مردم در هنگام برقراری تماسهای ضروری، در شلمچه یک وایفا و اینترنت رایگان، نامحدود و با سرعت بالا در اختیار مردم قرار می دهیم که حداقل ۲۰۰ نفر می توانند به طور همزمان از این خدمت بهره ببرند.

دائم الذکر موضوع شارژ باطری تلفن های همراه و حتی پاور بانک ها را یادآور شد و افزود: ۱۰ عدد فست شارژرهای پرتال را به همراه یک اپراتور مستقر (تامین کننده امنیت تلفن های همراه) در محل پیش بینی کردیم که زائران می توانند تلفن های همراه خود را با استفاده از این امکان در کمترین زمان ممکن به طور ۱۰۰درصد شارژ کنند. 

وی با اشاره بر لزوم مدیریت فضای در اختیار قرار داده شده به این شرکت، از استقرار یک کانتینر در قالب پیشخوان در مقابل موکب مربوطه برای ارائه خدماتی همچون سرو انواع نوشیدنی ها و میوه در محل خبر داد وگفت: همچنین یک غرفه خطاطی در محل پیش بینی شده تا به زائرانی که به طور گروهی وارد می شوند و یا برخی خانواده ها که نیاز به داشتن علامتی واضح برای شناسایی یکدیگر دارند و یا علاقمند به درج برخی شعارهای خاص انقلابی بر روی ساک و یا سربندهایشان هستند توسط دو خطاط  خدمات مربوطه ارائه شود.

مدیرعامل شرکت پالایش نفت آبادان افزود: با توجه به گرمای روز (۱۰ صبح تا ۳ ظهر) هماهنگی های لازم برای استقرار سیستم «مه پاش» در ابعاد ۴ در ۹ متر انجام شده تا با اسپری قطرات ریز آب همراه با خوشبو کننده، ضمن تلطیف کردن هوا، زائران بتوانند مسافتی را با هوایی خنک تر و مطبوع تر طی کنند.

انتهای پیام/د

نمایش واقعه کربلا در شلمچه

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۵۵۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پالایش نفت اصفهان به لیگ برتر فوتسال صعود کرد

فصل آینده لیگ برتر فوتسال نماینده‌ای جدید از اصفهان خواهد داشت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتسال پالایش نفت اصفهان امروز (جمعه) در هفته پنجم مرحله دوم از مسابقات لیگ دسته اول، با نتیجه 6 بر صفر مقابل مقاومت شهید یونسی‌فر یزد به برتری رسید.

با توجه به نتایج رقم خورده در گروه اول رقابت‌ها، پالایش نفت اصفهان با 13 امتیاز در صدر جدول ایستاد و صعود خود را به فصل آینده لیگ برتر قطعی کرد.

انصراف گیتی‌پسند از لیگ فوتسال با لغو جام باشگاه‌های آسیا

تیم رعد پدافند اصفهان نیز با 13 امتیاز و سه امتیاز اختلاف با فولاد هرمزگانِ رده دومی، صدرنشین گروه دوم است و با یک تساوی در هفته پایانی، به لیگ برتر راه خواهد یافت.

تیم‌های مقاومت البرز و پوشاک حافظ ساری فصل گذشته به لیگ یک سقوط کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پالایش نفت اصفهان به لیگ برتر فوتسال صعود کرد
  • برگزاری آزمون حفظ قرآن در خرمشهر
  • پیشنهاد استاندار خوز‌ستان برای صدور گذرنامه اتباع ‌در اربعین
  • فرودگاه بین‌المللی کربلا اوایل 2025 افتتاح می‌ شود
  • ۴۰هکتاربه پارکینگ شلمچه افزوده شد/پیشرفت۸۰درصدی مخزن آب شرب چذابه
  • ممنوعیت حج برای مبتلایان به برخی بیماری‌ها؛ زائران حج چه واکسن‌هایی باید بزنند؟
  • ممنوعیت حج برای مبتلایان به برخی بیماری‌ها / زائران حج چه واکسن‌هایی باید بزنند؟
  • افتتاح فرودگاه بین‌المللی کربلا در سال ۲۰۲۵
  • تقویت سامانه بارشی در خوزستان
  • پیشرفت ۶۵درصدی طرح بنزین‌سازی پتروپالایش تهران