Web Analytics Made Easy - Statcounter

ضیای رضایی در گفتگو با امتداد نیوز اظهار داشت: کمیته امداد استان ایلام در سال گذشته و امسال بیش از ۱۳۰ واحد مسکونی برای نیازمندان و محرومان شهرستان چرد اول ساخته است.

وی افزود: با توجه به اینکه منطقه هلیلان در شهرستان چرد اول از محروم‌ترین نقاط استان ایلام است بیش از ۸۰ درصد این واحدهای مسکونی در منطقه محروم و دورافتاده هلیلان ساخته‌شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضایی همچنین گفت: از این تعداد واحد مسکونی با همکاری کمیته امداد و سپاه پاسداران ۹۱ واحد در روستاهای دوردست و بسیار محروم هلیلان ساخته‌شده و کمیته امداد برای هر واحد مسکونی ۲۵ میلیون تومان هزینه کرده است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام به دیگر خدمات حوزه مسکن و ساختمان کمیته امداد در شهرستان چرد اول اشاره کرد و گفت: ۱۵۰ سرویس بهداشتی نیز در این مدت در شهرستان چرد اول ساخته‌شده و تحویل نیازمندان روستایی شده که برای هر یک از این سرویس‌ها یک‌میلیون و ۵۰۰ هزار تومان هزینه شده است.

رضایی افزود: منطقه هلیلان در شهرستان چرد اول از محروم‌ترین مناطق استان ایلام بوده که روستاهای این مناطق مشکلات بسیاری خصوصاً درزمینهٔ مسکن، راه دسترسی، تحصیل و اشتغال دارند که رفع این نیازها نیازمند مشارکت همه دستگاه‌های اجرایی استان و کشور دارد.

وی به میزان جمعیت تحت پوشش کمیته امداد در شهرستان چرد اول اشاره کرد و گفت: این میزان هم‌اکنون ۱۱ درصد جمعیت شهرستان است که به خاطر سطح بالای محرومیت،۳ درصد از میانگین استان بالاتر است.

 رضایی افزود: در سال ۱۳۹۶ حدود سه هزار طرح اشتغال‌زایی در استان اجرا گردید که از این تعداد ۴۱۸ مورد به این شهرستان اختصاص‌یافته است که تاکنون ۲۸۶ طرح آن اجراشده است.

true برچسب ها : ضیا رضایی مسکن مهر کمک به نیازمندان true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۵۵۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیرو‌های مسلح کشور

ارسلان مالکی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن، گفت: طبق دستورالعمل ماده ۲۵ قانون جهش تولید و ساخت مسکن برای کارکنان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در شهرهای بروجرد، خرم‌آباد، بندرعباس و شیراز توافقاتی انجام شد.

به گزارش مهر، معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به تفاهم‌نامه وزارت راه و شهرسازی و ستاد کل نیروهای مسلح، تاکید کرد: بر اساس این تفاهم‌نامه مقرر شده است که ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای تأمین مسکن نیروهای مسلح در کشور ساخته شود.

به گزارش مهر، پیش‌از این وزیر راه و شهرسازی از آغاز عملیات اجرایی بیش از ۲۳۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن برای خانواده‌های نیروی مسلح خبر داده بود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • توزیع ۶ میلیارد تومان زکات فطریه میان نیازمندان استان ایلام
  • موضوع مسکن کارکنان نیروی انتظامی استان بررسی شده است
  • ساخت ١۵٠ هزار واحد مسکونی از ماه آینده آغاز می‌شود
  • کمک بیش از ۳۱ میلیارد تومانی به نیازمندان پارسیانی
  • آغاز ساخت ۱۵۰۰۰۰ واحد مسکونی در تهران از ماه آینده
  • جزئیات ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور | تفاهم‌نامه جدید وزارت راه و نیروهای مسلح
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور کلید خورد
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیرو‌های مسلح کشور
  • حریق یک واحد تجاری و یک واحد مسکونی در ۲ شهرستان گیلان
  • آغاز ساخت واحد‌های مسکونی درمنطقه عشایری دهدلی