Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-27@22:27:13 GMT

تقابل‌های جذاب گیتی‌پسند - تاسیسات دریایی

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۱۵۵۷۲۰

تقابل‌های جذاب گیتی‌پسند - تاسیسات دریایی

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، دیدار معوقه از هفته چهارم لیگ برتر فوتسال امروز ساعت 17 میان گیتی‌پسند - تاسیسات دریایی برگزار خواهد شد و دو تیم پرمهره لیگ به مصاف هم خواهند رفت.

این دیدار تقابل‌های جذابی خواهد داشت که علاوه بر حساسیت بازی به خاطر جایگاه دو تیم در رتبه دوم و سوم جدول، رویارویی چند تن از اعضا با تیم‌های سابقشان هم نکات جالبی است که بر جذابیت این دیدار می‌افزاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در گیتی پسند بازیکنانی مثل محمد کشاورز و اصغر حسن زاده سابقه بازی در تاسیسات دریایی را دارند و در تاسیسات هم مصطفی نظری ، وحید شمسایی و بهروز جعفری چهره هایی هستند که زمانی پیراهن گیتی پسند را به تن کرده اند با این حال در همین تیم بازیکانی هم هستند که فصل قبل در تیم روبرو بودند و اتفاقا تعدادشان کم هم نیست.

در تاسیسات دریایی دو مهره کلیدی آنها یعنی مهدی جاوید و مهران عالیقدر از گیتی پسند به تاسیسات آمدند.جالب اینکه رابطه هر دوی آنها با تیم اصفهانی خراب شد تا سر از تیم وحید شمسایی در بیاورند.

در گیتی پسند اما تعداد تاسیساتی ها بیشتر است.محمد زارعی،ابوالقاسم عروجی و سعید عباسی سه بازیکنی هستند که فصل قبل در تاسیسات بودند و این فصل پیراهن گیتی پسند را به تن کرده اند.

 

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۵۵۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گسترش بحران تقابل ارزش‌های لیبرال با آزادیخواهان

گسترش بحران تقابل ارزش‌های لیبرال با آزادیخواهان

دیگر خبرها

  • انصراف گیتی‌پسند از لیگ فوتسال
  • خشم گیتی پسند از لغو جام باشگاه‌های آسیا؛ کنار می‌کشیم و وارد رشته‌های دیگر می‌شویم
  • انصراف گیتی‌پسند از لیگ فوتسال با لغو جام باشگاه‌های آسیا
  • رضا اسدی تقابل با پرسپولیس را از دست داد
  • تمدید قرار داد امیرحسین داودی با تبم گیتی پسند
  • گسترش بحران تقابل ارزش‌های لیبرال با آزادیخواهان
  • هشدار چین به آمریکا: بین تقابل و همکاری یکی را انتخاب کنید
  • دیدار نمایندگان روسیه، پاکستان و فیلیپین با خدمه‌های کشتی توقیفی
  • تمدید قرار داد مربی دروازه‌بانان تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان
  • دیدار نمایندگان روسیه، پاکستان و فلیپین با خدمه‌های خود در کشتی‌ توقیفی MCS Arie