Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-19@23:49:53 GMT

جزئیات حادثه تیر اندازی درفاضل آباد

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۱۵۶۸۲۰

رئیس پلیس آگاهی گلستان با اشاره به حادثه تیراندازی شامگاه پنجشنبه هفته گذشته در فاضل آباد شهرستان علی آباد کتول، گفت: در این حادثه یک کودک 15 ماهه کشته و یک نفر زخمی شد. ناطقان: مجتبی مروتی  اظهار کرد: شامگاه پنجشنبه راکبان یک دستگاه موتورسیکلت در شهر فاضل آباد بوسیله اسلحه شکاری به سرنشینان یک دستگاه پراید شلیک کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بر اثر این تیر اندازی یک کودک 15 ماهه و مادر وی زخمی شدند که متاسفانه کودک بر اثر شدت جراحات وارده در بیمارستان جان خود را از دست داد.مروتی ادامه داد: در بررسی‌های اولیه مشخص شد که عوامل تیراندازی از آشنایان این خانواده بوده که درگیری آنها به دو سال گذشته باز می گردد. در سال 94 جوانی 22 ساله ای عموی خود را به دلیل اختلاف خانوادگی کشته بود و از آن زمان در زندان به سر می‌برد.
رئیس پلیس آگاهی گلستان اضافه کرد: این فرد بارها از داخل زندان خانواده مقتول را تهدید کرده بود.
 وی گفت: در این رابطه چهار مظنون دستگیر شدند و تحقیقات از آنها ادامه دارد.
منبع: ایسنا برچسب ها: تیر اندازی ، فاضل آباد ، علی آباد کتول

منبع: ناطقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۵۶۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی پاکستان برای میزبانی رئیس جمهور ایران

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ وزیر امور خارجه پاکستان در خصوص سفر آتی سید ابراهیمی رئیسی رئیس جمهور ایران به این کشور گفت: اسلام آباد به زودی میزبان رئیس جمهور ایران خواهد بود.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما از اسلام آباد، «اسحاق دار» وزیر امور خارجه پاکستان طی گفتگو با خبرنگاران در اسلام آباد از آمادگی این کشور برای میزبانی رئیس جمهور ایران خبر داد.
وی با تایید نهایی شدن سفر رسمی آقای رئیسی به پاکستان گفت: اسلام آباد میزبان رئیس جمهور ایران خواهد بود و ما برای میزبانی و پذیرایی از هیئت ایرانی مطابق با فرهنگ و سنت مهمان نوازی خود آماده هستیم.
اسحاق دار در پاسخ به سوالی پیرامون تحولات خاورمیانه بویژه حملات تلافی‌جویانه جمهوری اسلامی ایران به سرزمین‌های اشغالی گفت: پاکستان بابت پیامد‌های حمله اسرائیل به سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق هشدار داده بود از این رو بی توجهی جامعه جهانی به این اقدام باعث شد ایران دست به پاسخ نظامی علیه اسرائیل بزند.
وزیر خارجه پاکستان با بیان اینکه گسترش تنش‌ها و شروع جنگ جدید در منطقه به نفع هیچ‌کس نیست از جامعه جهانی و تمام ذینفعان خواست برای تنش زدایی و کنترل اوضاع در خاورمیانه تلاش کنند.

دیگر خبرها

  • غرق شدن یک کودک بر اثر آبگرفتگی
  • غرق شدن یک کودک ۱۰ ساله بر اثر آبگرفتگی بارندگی در داراب استان فارس
  • آمادگی پاکستان برای میزبانی رئیس جمهور ایران
  • فوت و غرق شدگی کودک بر اثر آبگرفتگی در داراب
  • خط انتقال طرح آبرسانی به گرمسار راه اندازی شد
  • پیگیری راه اندازی موزه معدن در کرمان
  • خوابگاه دانشجویی ۵۰۰ نفره در گرگان کلنگ زنی می شود
  • نظر فاضل میبدی در مورد گشت ارشاد با روش قدیمی: خلاف شرع و عقل است
  • راه اندازی فضای دوستدار کودک و نوجوان ویژه محلات حاشیه نشین گلستان
  • کودک میاندوآبی در کانال آب غرق شد