Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-25@16:07:27 GMT

کشف دارو هاي غيرمجاز در ملارد

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۱۵۶۸۳۲

کشف دارو هاي غيرمجاز در ملارد

خبرگزاري آريا- فرمانده انتظامي ملارد از کشف بيش از 321 هزار عدد دارو غيرمجاز به ارزش دو ميليارد ريال خبر داد.
به گزارش خبرگزاري آريا به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ "برزو همتي " در تشريح اين خبر بيان داشت: برابر گزارش هاي رسيده، مبني بر توزيع عمده دارو غيرمجاز، ماموران پليس امنيت عمومي شهرستان ملارد بررسي موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: ماموران بعد از تحقيقات ميداني گسترده ، محل مورد نظر را شناسايي کرده و پس از هماهنگي با مقام قضائي در بازرسي از محل ، موفق به کشف 321 هزار و 650 عدد دارو غيرمجاز شدند.
سرهنگ همتي ، قيمت تقريبي اقلام مکشوفه را بنا به نظر کارشناسان دو ميليارد ريال اعلام و تصريح کرد: در اين رابطه يک نفر دستگير و پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۵۶۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف تعداد ۶۱ کندوی زنبورعسل در راز و جرگلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی، سرهنگ علی طاهری گفت: در پی وقوع سرقت کندوی زنبور عسل در این شهرستان مراتب در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.
وی افزود: پس از بررسی‌های صورت گرفته توسط ماموران پلیس آگاهی شهرستان، به شخصی با هویت معلوم مظنون و پس از هماهنگی با مقام محترم قضایی فرد مذکور دستگیر و در تحقیقات و بازجویی‌های به عمل آمده به بزه انتسابی معترف شد.
سرهنگ طاهری با ذکر اینکه تعداد ۶۱ قطعه کندوی زنبور عسل کشف و ضبط شد، گفت: در این خصوص یک نفر سارق نیز دستگیر و تحویل مقامات قضایی شد.

دیگر خبرها

  • طرح طرد اتباع غیر مجاز در شهرستان ملارد
  • دستگیری سارقان سابقه دار باطری خودرو در یزد
  • ۶۶ کیلوگرم تریاک در اندیمشک کشف شد
  • کشف تعداد ۶۱ کندوی زنبورعسل در راز و جرگلان
  • کشف ۶۶ کیلوگرم تریاک در اندیمشک
  • کشف چسب مايع غيرمجاز در مانه و سملقان
  • کشف ۳ تن چوب جنگلی قاچاق در تنکابن
  • کشف ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی
  • کشف ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی در مشهد
  • مسوولان قضایی ملارد با برپایی میز خدمت پاسخگوی مطالبات مردم شدند