Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: یک میلیاردر آمریکایی قصد دارد ۱۰ میلیون دلار صرف تبلیغات تلویزیونی علیه «دونالد ترامپ» کند.

به گزارش گروه سیاسی رکنا، به نقل از تلگراف؛ «تام استِیِر»، میلیاردر اهل کالیفرنیا، اعلام کرد دست کم 10 میلیون دلار برای تبلیغات در تلویزیون ملی آمریکا هزینه می کند تا مردم را به کمپین استیضاح «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور این کشور، فرا بخواند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


«استیر» در این تبلیغ خواستار عزل ترامپ Trump از سمت ریاست جمهوری شده است؛ زیرا او کشور را در معرض یک جنگ هسته ای قرار داده، مانع از برقراری عدالت در اف بی آی شده و تهدید کرده نهادها و سازمان هایی را که وی علاقه ای به آنها ندارد، تعطیل خواهد کرد.
در این تبلیغ سپس از مردم آمریکا خواسته شده تا بر نمایندگان ایالتی خود در کنگره اعمال فشار کنند و از آنها بخواهند مدارکی برای استیضاح ترامپ بیابند.
«استیر» در این تبلیغ می گوید: اعضای کنگره و کابینه ترامپ می دانند ریاست جمهوری وی یک خطر روشن و بالقوه از سوی کسی است که تعادل روحی نداشته و به سلاح هسته ای نیز مجهز شده است. با وجود آگاهی از این مطلب، آنها کاری انجام نمی دهند.
قرار است تبلیغات پیوستن به کمپین استیضاح ترامپ، هشت بار از تلویزیون ملی آمریکا پخش شود. برخی دموکرات ها در واشنگتن درباره هوشمندانه بودن و یا مفید بودن طرح استیضاح علیه ترامپ، ابراز تردید کرده اند.
«نانسی پلوسی»، رهبر اقلیت دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا، مخالف طرح شکایت علیه ترامپ است؛ زیرا به عقیده وی این کار ارزش زمانی که صرف آن می شود را ندارد، بدون شک جمهوری خواهان کنگره از آن حمایت نخواهند کرد و فقط ممکن است به متزلزل شدن موقعیت دموکرات ها در انتخابات بعدی آمریکا منتهی شود.
«استیر» بخش زیادی از ثروت خود را صرف مبارزات سیاسی کرده و بیش از همه بر روی متوقف کردن تغییرات آب و هوایی متمرکز بوده است.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۵۶۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا تحریم‌های جدید علیه ایران وضع کرد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، وزارت خزانه‌داری آمریکا روز سه‌شنبه به وقت محلی مدعی شد: این بازیگران بیش از ده‌ها شرکت آمریکایی و نهادهای دولتی را از طریق عملیات سایبری، از جمله حملات فیشینگ و بدافزارها، هدف قرار دادند.

به گفته وزارت خزانه‌داری آمریکا، در ارتباط با اقدام امروز، وزارت دادگستری آمریکا و دفتر تحقیقات فدرال یک کیفرخواست علیه این چهار نفر به دلیل نقش آنها در فعالیت‌های سایبری علیه نهادهای آمریکایی را منتشر می‌کند.

برایان نلسون معاون وزیر خزانه‌داری آمریکا در امور تروریسم و اطلاعات مالی گفت: بازیگران سایبری مخرب ایرانی در یک کارزار هماهنگ و چندجانبه به هدف قرار دادن شرکت‌ها و نهادهای دولتی آمریکا با هدف بی‌ثبات کردن زیرساخت‌های حیاتی ما و آسیب رساندن به شهروندان ما ادامه داده‌اند.

او گفت: آمریکا به استفاده از تمام اختیارات دولت خود برای افشا و مختل کردن عملیات این شبکه‌ها ادامه خواهد داد.

شرکت مهرسام اندیشه ساز نیک، شرکت داده افزار آرمان، علیرضا شفیع نسب، رضا کاظمی فر رحمان، حسین محمد هارونی و کمیل برادران سلمانی از جمله شرکت‌ها و افرادی هستند که امروز تحریم شدند.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ناتوانی مردم آمریکا در پرداخت اقساط وام‌ها
  • طرح سرویس مخفی آمریکا برای محافظت از ترامپ در صورت زندانی شدن
  • جنگ غزه با هدف از بین بردن بافت زندگی فلسطینی ها انجام می شود
  • هشدار پنتاگون به عراق درباره ادامه حملات علیه نیروهای آمریکا
  • آمریکا تحریم‌های جدید علیه ایران وضع کرد
  • هزینه نگهداری از پرخرج‌ترین خودروهای آمریکایی در حد خودروهای داخلی است!
  • سیاست‌های آمریکا با ادعای طرفداری از صلح فاصله زیادی دارد
  • کلید ۹۵ میلیارد دلاری برای دو جنگ؟
  • واکنش آنکارا به خبر رهگیری موشک های ایران توسط ترکیه/ هدف قرار دادن ۲ پایگاه نظامی آمریکا در شرق سوریه/  رایزنی شورای اروپا برای تشدید تحریم‌ ها علیه ایران‌/ افزایش بی‌سابقه هزینه‌های نظامی در جهان
  • مقایسه هزینه‌های نظامی آمریکا، چین و روسیه