Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز،  هشتمین نشست ادبی «رمز طنز» و با هدف آشنایی بیشتر با رموز طنز و نقد و بررسی اشعار شاعران طنزپرداز به منظور بالا بردن سطح کیفی آثار شاعران دوشنبه اول آبان ماه در سالن کتابخانه فرهنگسرای نیاوران برگزار می شود.

در جدیدترین نشست ادبی «رمز طنز» و با حضور جمعی از شاعران و طنز پردازان کشور، ابوالفضل زرویی نصرآباد در خصوص اصول و قواعد صحیح طنزنویسی و نیز تمیز و تفکیک آن از فکاهه و مطایبه  صحبت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابوالفضل زرویی نصرآباد شاعر، پژوهشگر و طنزپرداز معاصر تاکنون در زمینه طنز آثار بسیاری را تالیف کرده است که از میان آنها می‌توان به تذکرة المقامات، رفوزه‌ها(مجموعه شعرطنز)، حدیث قند(مجموعه مقالات طنزپژوهی)، کلاغه به خونه ش نرسید (مجموعه افسانه‌های طنزآمیز) و … اشاره کرد.

گفتنی است جلسات ماهانه نشست ادبی “رمز طنز”  اولین دوشنبه های هر  ماه ساعت ۱۶در سالن کتابخانه فرهنگسرای نیاوران برگزار می شود.

true برچسب ها : ابوالفضل زرویی نصرآباد ادبیات بنیاد آفرینش‌های هنری نیاوران true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۵۶۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری سخنگوی اقتصادی دولت با حضور رئیس سازمان بودجه

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3069690 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • ◄ امضا کنید؛ کارزار دو بانده شدن جاده نصرآباد به شهرضا
  • برگزاری نخستین نشست شورای سیاست‌گذاری شهرداری | درخواست احیاء جایگاه مرکز مطالعات از سوی شهردار تهران مطرح شد
  • گردهمایی استانی مجموعه‌های نخبه‌پرور
  • ادیبان ستاره بر دوش
  • نشست مشترک آژانس‌های گردشگری شهرستان گرگان 
  • نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران فرصت مناسبی برای آشنایی با جامعه ادبی ایران و هند است
  • تعیین تکلیف احداث شهرک دام غرب شهرکرد پس از ۱۸ سال
  • نمایشگاه کتاب فرصتی برای آشنایی با جامعه ادبی ایران و هند
  • نشست خبری سخنگوی اقتصادی دولت با حضور رئیس سازمان بودجه
  • ما در سرزمین شعریم از حافظ تا فیض!