Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد نهاوندیان با تکذیب معرفی دری اصفهانی به تیم مذاکرات هسته ای از جانب خود ، بانک مرکزی را عامل معرفی دری اعلام کرده است.

به گزارش قدس آنلاین، محمد نهاوندیان معاون اقتصادی رئیس جمهور در واکنش به خبری که وی را عامل معرفی دری اصفهانی به تیم مذاکرات هسته ای معرفی کرده بود، با تکذیب این خبر اعلام کرد: "به نحوی نامربوط، اشاره به خبر جعلی معرفی آقای دری از سوی این‌جانب به تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای شده که بی‌پایه و نادرست است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزارت خارجه صریحاً اعلام کرده است که ایشان به عنوان کارشناس بانکی «معرفی شده از سوی بانک مرکزی»، مورد مشورت تخصصی تیم مذاکره قرار گرفته است و وزارت اطلاعات، به عنوان دستگاه مسئول امنیتی کشور، رعایت همه ملاحظات امنیتی در مذاکرات را به عهده داشته و تائید کرده است. "

منبع: خبرگزاری تسنیم

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۵۶۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تورم انگلیس ماندگار است؟

عضو کمیته سیاست پولی بانک مرکزی انگلیس اظهار کرد: بانک مرکزی با کاهش نرخ بهره فاصله زیادی دارد.

به گزارش ایسنا، جاناتان هسکل، عضو کمیته سیاست پولی بانک مرکزی انگلیس (BoE) گفت که کاهش نرخ بهره در مسیر طولانی قرار گرفته است.

وی بیان کرد: داده‌های تورم دریافتی در مورد آنچه واقعا برای ما اهمیت دارد حاوی اطلاعات مفیدی نیست و بیانگر تورم مداوم و زمینه‌ای است.

هسکل می‌گوید که رشد دستمزدها بسیار بالاست و احتمالا خودش به آرامی کاهش می‌یابد.

وی همچنین نسبت به بازار کار ابراز نگرانی کرد که نشان دهنده افزایش تعداد مشاغل خالی برای همان تعداد افراد جویای کار است که نشان می‌دهد جویندگان کار ممکن است در مسیر اشتباهی قرار گرفته یا مهارت‌های مغایر با کار ارائه شده داشته باشند.

هسکل نتیجه گرفت که به نظر نمی‌رسد ارقام سرفصل تورم فعلی راهنمای خوبی باشد و هشدار داد که کاهش نرخ‌ها فرآیندی طولانی و آهسته خواهد بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سوئیفت و راه‌اندازی پلتفرم جدید برای ارز دیجیتال بانک‌های مرکزی
  • تورم انگلیس ماندگار است؟
  • نرخ جدید سود سپرده های بانکی در سال جاری + جزئیات
  • معرفی دیوان جمال الدین عبدالرزاق اصفهانی در «کیمیای کلمات»
  • بازدید قائم مقام مدیر عامل بانک ملی ایران از شعبه فرودگاه امام(ره)
  • معرفی ۴۰۲۴ متقاضی مسکن روستایی به بانک در استان مرکزی
  • عامل تورم در سال ۱۴۰۲ چگونه مهار شد؟
  • حکایت عارف و نماز شاگرد به روایت محمد اصفهانی (فیلم)
  • پیام مدیر عامل بانک ملی ایران به مناسبت حلول سال نو
  • گفت‌وگوی تلفنی وزیر خارجه ایران با مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا/ بورل: به نتیجه رسیدن مذاکرات هسته ای همچنان از اولویت های اتحادیه اروپاست