Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-03-19@06:51:33 GMT

تهمینه میلانی: با پادرمیانی رهبر انقلاب از زندان آزاد شدم +فیلم

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۱۵۶۹۵۰

‍‍‍‍‍‍

تهمینه میلانی، کارگردان و نویسنده سینما با حضور در برنامه‌ای ‎اظهار داشت در زمان اکران فیلم نیمه پنهان او را بازداشت کرده و در زندان به سر می‌برده.

سرویس عکس و فیلم فردا: تهمینه میلانی، کارگردان و نویسنده سینما با حضور در برنامه‌ای ‎اظهار داشت در زمان اکران فیلم نیمه پنهان بازداشت شد و در زندان به سر می‌برده.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد در آن سال‌ها با پادرمیانی رهبر انقلاب از زندان آزاد شدم.

منبع ویدئو: برنامه آبان

 

تعداد بازدید : 1 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۵۶۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۲ فیلم مشهدی برای اولین بار در اکران‌ نوروزی سینماها

ایسنا/خراسان رضوی محمد حسین‌زاده گفت: امسال برای اولین بار در اکران‌ نوروزی ۲ فیلم از کارگردان‌های مشهدی انتخاب شده است و اکران خواهد شد. فیلم «ایلیا در جستجوی قهرمان» و «بی‌بدن» از جمله این فیلم‌ها هستند.

محمد حسین‌زاده مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص فعالیت این سازمان در نوروز اظهار کرد: در کمیته فرهنگی زائرین هماهنگی‌های مناسبی بین سازمان‌های خدمات‌دهنده فرهنگی و دستگاه‌های خدمات‌دهنده زائرین و تشکل‌های مردمی برقرار شده است؛ بنابراین با توجه به این هماهنگی‌ها استقبال از زائرین در فرودگاه، راه‌آهن و پایانه مسافربری انجام خواهد شد و برنامه‌های فرهنگی هنری متعددی در اطراف حرم برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: همچنین به همت تشکل‌های فرهنگی محتواهای زیارت در فضای مجازی در قالب‌های مختلف در خدمت زائرین قرار خواهد گرفت.

حسین‌زاده خاطرنشان کرد: امسال برای اولین بار در اکران‌ نوروزی ۲ فیلم از کارگردان‌های مشهدی انتخاب شده است و اکران خواهد شد. فیلم «ایلیا در جستجوی قهرمان» و «بی‌بدن» از جمله این فیلم‌ها هستند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی ادامه داد: فیلم در جستجوی قهرمان بسیار فیلم پرنشاطی در حوزه کودک و نوجوان است که در مدح امیرالمومنین(ع) نوشته شده است. فیلم بی‌بدن نیز با هدف آگاه‌سازی والدین در خصوص نوجوانان و جوانان ساخته شده است، بنابراین از تمامی خانواده‌های مشهدی و خراسانی دعوت می‌کنم که به تماشای این فیلم حاضر شوند.

حسین‌زاده در خصوص استقبال از نمایشگاه قرآن عنوان کرد: به لطف خداوند نمایشگاه امسال نسبت به ۴ سال گذشته از نظر کمی و کیفی رشد بسیار خوبی داشته است. زیرا در دوران کرونا تعدادی از موسسات قرآنی دچار چالش شدند و فعالیت‌های قرآنی جمعی رونق خود را از دست داده بود، رونق  اما به حمدالهی و همت پزشکان عزیز آن دوران را پشت سر گذاشتیم و کم‌کم فعالیت‌های قرآنی رونق ونشاطی مجدد خود گرفت.

وی تصریح کرد: باید اعتراف کنیم که ما همیشه مقهور آماری هستیم که از مشکلات و آسیب‌های جامعه پخش می‌شود، زیرا متاسفانه رسانه‌های دشمن آن را تکرار می‌کنند و رسانه‌های داخلی هم گاها پازل آن‌ها را تکمیل کرده و در جبهه آن‌ها قرار می‌گیرند؛ در صورتی که تنها موسسات قرآنی که در این نمایشگاه هستند نمایانگر رشد جامعه قرآنی بوده و این رشد را به خوبی نشان مردم می‌دهند.

حسین‌زاده اظهار کرد: باید توجه داشته باشیم که از زمان انقلاب تاکنون رشد جامعه قرآنی و همچنین رشد بین‌المللی قرآن در کشور ما بسیار چشمگیر بوده است، زیرا در زمان قبل از انقلاب تعداد قاریان شهر مشهد به ۱۰ نفر نمی‌رسید، اما امروزه تنها تعداد قاریان اهل افغانستان مقیم مشهد بیش از ده‌ها نفر است که در عرصه بین‌الملل فعالیت دارند. همچنین مدارس حفظ قرآن و مهدهای قرآنی و چنین فضاهای قرآنی و معنوی که در کشور وجود دارد به برکت انقلاب اسلامی است، اما متاسفانه ما نتوانسته‌ایم که این رویش‌های فرهنگی و مذهبی را برای مردم جامعه تبیین کنیم و با آن‌ها آشنا سازیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی ادامه داد: رشد قرآنی در تمامی منظرهای هنر، دانشگاه، تفریح و ... در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت دیده می‌شود. انشاالله در سال آینده رشد قرآنی و رونق نمایشگاه قرآن از امسال بهتر خواهد بود و شاهد نمایشگاهی با رویکردها و رویش‌های مختلفی خواهیم بود. همچنین امسال هم شاهد نمایشگاه بسیط و بزرگی بوده‌ایم که به مدد انقلاب اسلامی و همت مردم شکل گرفته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • گفت‌وگوی رهبر انقلاب با دو دختر خردسال حافظ کل قرآن برنامه محفل
  • ۲۰ زندانی مرد ملاردی از زندان آزاد شدند 
  • فسیل رکورد فروش اکران آنلاین را هم زد
  • بسته حمایتی برای بانوانی که در زمان تحصیل قصد مادر شدن دارند
  • آزاد شدن از زندان بعد از ۱۱ سال
  • حضور ۲ فیلم مشهدی برای اولین بار در اکران‌ نوروزی سینماها
  • افتتاحیه ۱۰ هزار نفره بی‌بدن
  • بیش از ۷۰ درصد پروژه‌های ۱۴۰۳ نیمه نخست سال آغاز می‌شود
  • ببینید | روایتی از مراسم عقد قاری برجسته قرآن با حضور رهبر انقلاب
  • ببینید | واکنش ظریف به مسدودسازی اینستاگرام سایت رهبر انقلاب