Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: در مورخه 26/07/1396 فردی با مراجعه به دادگاه کیفری یک تهران و طرح شکایتی عنوان داشت که دختر 15 ساله اش توسط یکی از بستگان نزدیکشان مورد آزار و اذیت جنسی قرار گرفته است .

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "آزار و اذیت جنسی" و به دستور رئیس شعبه سوم دادگاه کیفری یک تهران ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره شانزدهم پلیس Police آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
اظهارات شاکی پرونده : 
شاکی پرونده با حضور در اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : " دخترم دو روز پیش به من گفت که دامادمان ( شوهرخواهرم ) بنام داور ( متولد 1355 ) نزدیک به یک سال است که او را به زور و تهدید مورد آزار و اذیت قرار داده است " . 
اظهارات دختر 15 ساله : 
دختر 15 ساله پس از حضور در اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : "شوهرعمه ام با توجه به اینکه در یک ساختمان سکونت داریم ، تلفنی با من صحبت می کرد و به من ابراز علاقه می کرد و می گفت : " از تو خوشم می آید " و در ادامه با تهدید مرا بارها مورد آزار و اذیت قرار می داد تا اینکه دیگر از آزار و اذیت کردن ها و تهدیدهایش خسته شده و تصمیم گرفتم که موضوع را پس از گذشت یک سال به خانواده ی خودم مطرح کنم و دوست دارم که به سزای اعمالش برسد " . 
دستگیری متهم : 
با توجه به حساسیت موضوع تیمی از کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی با مراجعه به محل سکونت متهم پرونده در منطقه کیانشهر ، وی را در ساعت 06:30 مورخه 29/07/1396 دستگیر و به اداره شانزدهم پلیس آگاهی منتقل کردند . 
سرهنگ کارآگاه حمید مکرم ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : " متهم در همان تحقیقات اولیه صراحتا به آزار و اذیت جنسی دختر 15 ساله اعتراف کرده و تحقیقات از وی جهت تکمیلی پرونده در مراحل اولیه و مقدماتی قرار دارد " .  

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۵۶۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل کلاهبرداری ۲۰۰ میلیاردی در گرگان

سردار سعید دادگر گفت: بدنبال شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری از آنان توسط فردی در گرگان، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد متهم با وعده پرداخت سود بالا و پس از جلب اعتماد مالباختگان، مقادیر هنگفتی پول از آنان دریافت کرده، اما بجای پرداخت سود، به مکانی نا معلوم متواری شده است.

فرمانده انتظامی استان گلستان گفت: با توجه به اهمیت موضوع، اقدامات تخصصی پلیس آغاز و ماموران با اشراف اطلاعاتی موفق به شناسایی محل تردد متهم شدند.

سردار دادگر تصریح کرد: پس از هماهنگی با مرجع قضائی، در عملیاتی غافلگیرانه متهم در مخفیگاهش دستگیر و به مقر پلیس آگاهی منتقل شد.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: متهم در تحقیقات اولیه به کلاهبرداری ۲۰۰ میلیارد ریالی از شهروندان اقرار و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • پسربچه گمشده به آغوش مادرش بازگردانده شد/ عکس
  • بازگرداندن پسر بچه ۳ ساله به آغوش مادر
  • خط و نشان تند رئیسی برای بانک‌ها / انتقاد از حمله و آزار و اذیت پلیس آمریکا علیه دانشجویان
  • دستگیری عامل کلاهبرداری ۲۰۰ میلیاردی در گرگان
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • دستگیری قاتل فراری جوان محلاتی
  • دستگیری سارقان مسلح طلا و جواهرات در اهر
  • حکم اعدام برای آزارگران ۲ دختر دانش‌آموز | ما را به بیابان‌های ورامین بردند و...
  • اعدام و حبس برای عاملان تعرض به ۲ دختر دانش آموز
  • حکم عاملان تعرض به ۲ دختر دانش آموز اعلام شد