Web Analytics Made Easy - Statcounter

ریابکوف: روسیه به تولید ایزوتوپ در تاسیسات فردوی ایران ادامه می دهد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ به نقل از خبرگزاری ایتارتاس از مسکو ، سرگئی ریابکوف معاون وزیر امور خارجه روسیه روز شنبه در کنفرانس منع گسترش تسلیحات هسته ای در مسکو اعلام کرد روسیه به تولید ایزوتوپ در تاسیسات فردوی ایران ادامه خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود روسیه به اجرای تعهدات خود در چارچوب این توافقنامه و تولید ایزوتوپ ها در این تاسیسات ادامه خواهد داد.


­

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۵۷۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی پویانمایی «پیچ تاریخی» به جشنواره مسکو

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، پویانمایی کوتاه «پیچ تاریخی» به کارگردانی میلاد محمدی و تهیه کنندگی حسین حقیقی محصول باشگاه فیلم سوره به بخش مسابقه چهل و ششمین جشنواره بین المللی فیلم مسکو روسیه راه یافت.

جشنواره بین‌المللی فیلم مسکو (MIFF) یکی از قدیمی‌ترین انجمن‌های سینمایی جهان (دومین جشنواره پس از جشنواره فیلم ونیز) است که با هدف ارتقای تبادل فرهنگی و درک متقابل بین ملت‌ها و توسعه همکاری‌های بیشتر بین فیلمسازان جهان برگزار می‌شود. حامی این جشنواره وزارت فرهنگ فدراسیون روسیه است.
امسال چهل و ششمین دوره جشنواره بین المللی فیلم مسکو از 19 تا 29 آوریل 2024 برابر با 31 فروردین تا 10 اردیبهشت در شهر مسکو کشور روسیه برگزار می شود.
«پیچ تاریخی» پیش از این به جشنواره «سینه کوئست» که یکی از مهمترین جشنواره‌های مستقل در آمریکا و واجد شرایط اسکار است راه پیدا کرده بود.
پخش بین الملل این انیمیشن برعهده مرکز بین الملل سوره است.

دیگر خبرها

  • شکست اورنبورگ در جام حذفی روسیه با وجود درخشش قربانی
  • قربانی همزمان با سپاهان بازی می‌کند
  • دو کشوری که حمله ایران به اسرائیل را محکوم نکردند علیه آمریکا متحد می شوند
  • اتحاد روسیه و چین علیه آمریکا پس از حمله ایران به اسرائیل
  • بازدید منظم آژانس از تاسیسات هسته‌ای ادامه دارد
  • سفر معاون وزیر خارجه ایران به مسکو
  • چرا جنگ ایران و اسراییل به نفع روسیه نیست؟
  • ریابکوف: جنگ هسته‌ای هیچ برنده‌ای نخواهد داشت
  • ریابکوف: غرب بداند که با یک قدرت هسته‌ای بزرگ روبروست
  • راهیابی پویانمایی «پیچ تاریخی» به جشنواره مسکو