Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام مجید بخشی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در میامی ضمن اشاره به برگزاری انتخابات شورای هیئات مذهبی در تاریخ پنجم آبان ماه سال جاری افزود: شورای هیئات مذهبی نهادی مردمی متشکل از مسئولان هیئات مذهبی هر شهرستان است که با برگزاری انتخابات بین مسئولان هیئات مذهبی شهرستان برگزار می‌شود و تحت نظارت سازمان تبلیغات اسلامی به فعالیت تحت حوزه دین و فعالیت های فرهنگی می پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هدف از تشکیل این شورا ساماندهی هیئات مذهبی و نقش آفرینی برای کاهش آسیب های اجتماعی، ایجاد انسجام و وحدت در فعالیت های هیئات مذهبی، تغذیه فکری جامعه هدف، آسیب شناسی شئون فرهنگی مناسبت های مذهبی و. .. است.

بخشی با بیان این که مسئولان هیئات مذهبی تا تاریخ ۱۸ مهر ماه جاری برای نامزد شدن مهلت دارند، گفت: شرایط نامزد های شرکت کننده در انتخابات التزام عملی به ولایت فقیه،تابعیت جمهوری اسلامی،عدم سوءسابقه کیفری،رعایت شئون و حسن شهرت، متاهل، عدم وابستگی به جریانات منحرف فکری، حداقل تحصیلات دیپلم، توانایی جسمی و فرصت کافی برای انجام امور محوله، سکونت دائمی در شهرستان، حداقل سن ۲۵ و حد اکثر ۶۵، داشتن مجوز فعالیت هیئت مذهبی از سازمان و ارائه کارت پایان خدمت است.

عضو شورای فرهنگ عمومی میامی با بیان اینکه این شهرستان ۸۸ هیئت مذهبی دارد، گفت: فقط هیئت هایی می توانند در انتخابات شرک کنند که در سامانه تشکل های دینی (طوبی) ثبت شده باشند لذا از همه مسئولان هیئات درخواست داریم هرچه سریع تر نسبت به ثبت هیئات مذهبی در این سامانه اقدام کنند.

مسئولان هیئات مذهبی برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۲۳۳۲۶۲۲۷۰۲ و یا ۰۹۱۹۳۷۵۱۳۲۶ تماس حاصل کنند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۵۷۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم معارفه سرپرست فرمانداری کاشان برگزار شد

مراسم معارفه فرماندار ویژه کاشان برگزار و حمیدرضا محمدی فشارکی به عنوان سرپرست فرمانداری ویژه کاشان معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، مراسم تکریم و معارفه سرپرست جدید فرمانداری کاشان همزمان با شورای اداری شهرستان کاشان ظهر امروز _سه‌شنبه، چهارم اردیبهشت_ در سالن اجتماعات امام رضا (ع) فرمانداری برگزار شد.

در جلسه شورای اداری شهرستان ابتدا از زحمات محمد شریف زارعی به عنوان فرماندار پیشین که حدود دو سال است در کاشان به عنوان مقام اول دولت فعالیت می‌کرد، تقدیر به عمل آمد و پس از آن حمید رضا محمدی فشارکی به عنوان فرماندار جدید این شهرستان معرفی شد.

به گزارش ایمنا، حمید رضا محمدی فشارکی پیش از این به عنوان فرماندار شهرستان لنجان فعالیت می‌کرد و فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان لنجان از دیگر سوابق وی است.

کد خبر 747229

دیگر خبرها

  • مراسم معارفه سرپرست فرمانداری کاشان برگزار شد
  • مراسم معارفه فرماندار ویژه کاشان برگزار شد
  • نخستین دوره رقابت فوتسال جام هیات مذهبی زاهدان برگزار می‌شود
  • دشمن در تلاش برای ایجاد دوگانگی و اختلافات قومی و مذهبی است
  • اولین دوره مسابقات فوتسال جام هیأت مذهبی زاهدان برگزار می‌شود
  • هیئات مذهبی بازوی قوی در تدوین برنامه‌های تبلیغات اسلامی است
  • نشست جبهه مردمی ایران قوی با نامزد‌های دور دوم انتخابات برگزار شد
  • دور دوم انتخابات در کلات با ۴۴ شعبه اخذ رای برگزار می‌شود
  • کاهش ۳۰ درصدی تعداد شعب اخذ رأی شمیرانات در مرحله دوم انتخابات
  • دستاوردهای دولت در میامی/ راه، آب و معدن متحول شد