Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-04-24@02:49:43 GMT

اشتباهی فاحش که باعث شد دفاعیه طارمی رد شود!

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۱۵۷۱۸۴

جدیدترین خبر از پرسپولیس و طارمی این است که دادگاه حکمیت ورزش درخواست حکم موقت برای تعلیق محرومیت یار قرمزها را رد کرده است.

به گزارش شریان نیوز،جدیدترین خبر رسیده که سایت های ورزشی منتشر کرده اند ، رد درخواست بازیکن قرمزها در دادگاه حکمیت ورزش است. 

  به گزارش خبر آنلاین یکی از دلایلی که پرسپولیس و وکلای طارمی نتوانسته اند از این بازیکن دفاعی مستند داشته باشند ، این است که آنها اساس دفاعیات شان را بر این گذاشته اند که طارمی بازیکن آنها بوده و راهی ریزه اسپور شده ولی طارمی در زمانی که در ترکیه بوده ، تعهد محضری به این تیم داده است که قراردادی با پرسپولیس ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
    جالبتر اینکه در این پرونده و آن طور که در متن حکم قید شده است ، فیفا با بررسی میدانی ادعاهای طرف ایرانی ، این قطعیت رسیده است که تاریخ قرارداد ادعایی پرسپولیسی ها با طارمی نمی توانسته صحت داشته باشد.   بر این اساس قرارداد ارائه شده به فیفا و آن تعهد محضری نقشی کلیدی در احکام صادره و رد دفاعیات مهدی طارمی و پرسپولیس در این پرونده خاص داشته است.

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۵۷۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال دفاعیه مربی تیم استقلال به کمیته انضباطی

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، با توجه به تخلف صورت گرفته از سوی کیانوش رحمتی مربی تیم استقلال تهران مبنی بر رفتار توهین آمیز پس از دیدار مقابل تیم شمس آذر قزوین مورخ ۳۱/‌۰۱/‌۱۴۰۳‬ از سری مسابقات لیگ برتر فوتبال، رحمتی باید دفاعیات کتبی خود را ظرف مهلت ۴۸ ساعت به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارسال کند.

کد خبر 6084022

دیگر خبرها

  • قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد
  • فوری: قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد
  • پای طارمی به قهرمانی اینتر میلان باز شد
  • پس از قهرمانی در سری‌آ؛ اینتر خرید طارمی را تایید کرد
  • پای مهدی طارمی به قهرمانی اینتر باز شد
  • مطرح شدن نام مهدی طارمی بعد از قهرمانی اینتر
  • مطرح شدن نام مهدی طارمی وسط جشن قهرمانی اینتر
  • مرگ دلخراش یک عروس در جشن عروسی
  • اشتباهی که در روند کاهش وزن همه مرتکب می‌شوند
  • ارسال دفاعیه مربی تیم استقلال به کمیته انضباطی