Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد عجمی در گفت‌وگو با خبرنگار امتداد در مشهدمقدس اظهار داشت: مجموع دانش‌آموزان افغانستانی که در مدارس استان خراسان رضوی مشغول به تحصیل هستند حدود 77 هزار نفر برآورد شده است.

مدیرکل اتباع خارجی استانداری خراسان‌رضوی با اشاره به اینکه بخش عمده‌ای از این دانش‌آموزان دارای کارت اقامتی معتبر هستند تاکید کرد: براساس برآوردهای صورت گرفته، 17 هزار نفر از این دانش آموزان فاقد مدارکی مانند کارت آمایش هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عجمی ادامه داد: این دانش‌آموزان تفاوتی از نظر سطح برخورداری با امکانات آموزشی با دانش‌آموزان ایرانی ندارند و در کنار دانش‌آموزان ایرانی در حال تحصیل هستند.

وی بیان کرد: در حال حاضر حدود ۳۲۰ هزار تبعه خارجی در استان خراسان‌رضوی سکونت دارند که 150 هزار نفر از آنان دارای کارت آمایش معتبر هستند.

انتهای پیام/

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۵۷۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال دانش آموزان مناطق مرزی خراسان جنوبی با خودروهای ارتش به محل آزمون کنکور

دانش آموزان مناطق مرزی استان خراسان جنوبی توسط خودروهای ارتش به محل برگزاری کنکور سراسری منتقل شدند.

به گزارش ایسنا به نقل از ارتش، با توجه به بارش باران و طغیان رودخانه‌های فصلی در مناطق مرزی استان خراسان جنوبی، دانش آموزان مناطق مرزی شهرستان قائنات توسط یگان های ارتش به محل آزمون کنکور سراسری منتقل شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • امدادرسانی ارتش به دانش آموزان کنکوری در سیلاب
  • آزمون دوباره از ۱۳۵ کنکوری جامانده «زیرکوه»!
  • خراسان رضوی دومین استان دارای خدمات روانشناسی
  • انتقال دانش آموزان مناطق مرزی خراسان جنوبی با خودروهای ارتش به محل آزمون کنکور
  • سیلی که آرزوهای دانش آموزان را با خود برد
  • رقابت بیش از ۱۳۰۰ داوطلب کنکور در استان خراسان رضوی/ مشهد مقدس دارای ۸ حوزه برگزاری آزمون است
  • خراسان رضوی می‌تواند پایلوت تولید نان کامل شود
  • بیش از سه هزار و ۵۰۰ دوز واکسن سرخک در خراسان رضوی تزریق شد
  • نشست مدیرکل اتباع خراسان رضوی با نماینده مشهد در مجلس
  • خراسان رضوی همیشه در آموزش اوتیسم پیشگام بوده است