Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@23:17:32 GMT

تک‌قطبی بودن مجمع کشتی با حضور جدیدی منتفی شد

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۱۵۷۲۹۱

تک‌قطبی بودن مجمع کشتی با حضور جدیدی منتفی شد

عضو شورای فنی تیم های ملی کشتی آزاد معتقد است حضور عباس جدیدی در انتخابات ریاست فدراسیون، تک قطبی بودن مجمع را برطرف کرد.

ابراهیم جوادی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه حضور عباس جدیدی در بین کاندیداهای ریاست فدراسیون کشتی اتفاق خوبی بود، اظهار داشت: تا پیش از حضور جدیدی در بین کاندیداها، این ذهنیت بوجود آمده بود که انتخابات یک طرفه است و هیچ رقابتی برای احراز پست ریاست وجود ندارد، اما حضور جدیدی به حالت تک قطبی بودن انتخابات پایان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: به هر حال او هم جزو خانواده بزرگ کشتی است و در خود این توان و انگیزه را دیده که بتواند به این رشته کمک کند. اما باید قبول کرد که اداره فدراسیونی به وسعت و ترافیک کاری بی پایان، کار بسیار سخت و طاقت فرسایی است.

دارنده چهار مدال طلای قهرمانس کشتی جهان افزود: مدیریت کشتی نسبت به دوره های قبلی بسیار متفاوت است، چراکه ما امروز شاهد اداره چندین رشته در زیر مجموعه کشتی و اعزام های متعدد به رقابتهای خارجی هستیم که همین موضوع نشان می دهد، وضعیت مثل سالهای گذشته نیست. تمامی عوامل اجرایی فدراسیوم در سالهای اخیر با ترافیک کاری فراوانی همراه هستند که این حجم کار در دوره های قبلی وجود نداشت.

جوادی با اشاره به جذب منابع مالی در کشتی و پر کردن خلاء کمبود بودجه کار بسیار سخت و دشواری است، گفت: فدراسیون کشتی با توجه به رویدادهای مختلف رده های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان و همچنین رشته های مختلف، نمی تواند تنها با تکیه بر بودجه مصوب وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک اداره شود. همین موضوع باعث شد تا رسول خادم خود آستین بالا بزند و به سراغ جذب اسپانسر و کمک های دیگر نهادها برود. طبیعتا همین موضوع یکی از فاکتورهای اساسی رئیس فدراسیون است که از عهده هر کسی بر نمی آید.

عضو شورای فنی کشتی آزاد در پایان اظهار داشت: به هر حال ما بع ر شد و اعتلای کشتی می اندیشیم و امیدواریم هر مسئول و مدیری که در دوره های مختلف، زمام امور را در دست دارند بتوانند به کشتی خدمت کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید بنی تمیم، احد پازاج، محمدرضا توپچی، عباس جدیدی، عبداله چمن گلی، رسول خادم ،امین رشید لمیر، بهمن صفری، نقی کلانتری و خسرو زمانی، ۱۰ کاندیدای انتخابات ریاست فدراسیون کشتی هستند که البته تایید نهایی صلاحیت آنها به زودی از سوی وزارت ورزش صورت خواهد گرفت.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۵۷۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور علی‌نژاد

چهل و یکمین هیئت نشست هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور مهدی علی‌نژاد برگزار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، چهل و یکمین نشست هیئت رئیسه فدراسیون بین‌المللی ووشو در شهر جیانگ یئن به ریاست گائو ژیدان رئیس IWUF و مهدی علی‌نژاد عضو ایرانی این هیئت رئیسه برگزار شد.

نمایندگان ووشو ایران حریفان خود را در جام‌جهانی شناختند

 

در این نشست، ژان کیوپینگ دبیرکل فدراسیون بین‌المللی گزارشی از فعالیت‌های 6 ماه اخیر این فدراسیون جهانی و همچنین پیکارهای پیش ر‌و ارائه داد.

وی همچنین یادآور شد با توجه به اینکه کشورهای متعددی موفق به اخذ ویزا جهت حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان نشدند، بنا به پیشنهاد ایران؛ پیکارهای انتخابی جام‌جهانی ووشو با حضور 38 کشور امروز آغاز به کار کرد.

برگزاری چهارمین دوره مسابقات جهانی تایچی در سنگاپور، نهمین دوره مسابقات جوانان جهان در برونئی‌، سومین دوره جام جهانی تالو در یوکوهامای ژاپن و دهمین دوره جام جهانی ساندا در ملبورن استرالیا از دیگر موارد مطرح شده در این نشست بود.

در این نشست مقرر شد میزبانی دهمین دوره مسابقات قهرمانی جهان به چین داده شود که این مسابقات در واقع حکم کسب سهمیه المپیک 2026 جوانان داکا سنگال را خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور علی‌نژاد
  • وزیر «سرپیچی» را در نطفه خفه کرد/سرپرست‌ها رییس فدراسیون نمی‌شوند
  • احتمال برگزاری انتخابانی فدراسیون دوومیدانی در خرداد
  • جلسه تندروها برای حذف قالیباف از ریاست مجلس دوازدهم/چه کسانی میدان‌دار شده‌اند؟
  • رونمایی از اسامی ۱۳ نامزد انتخابات ریاست فدراسیون شطرنج
  • رقابت ۱۳ نفر برای ریاست فدراسیون شطرنج
  • رونمایی از اسامی ۱۳ نامزد انتخابات فدراسیون شطرنج
  • جلسه رسایی با منتخبان مجلس دوازدهم با طعم ریاست مجلس
  • شکایت رئیس سابق فدراسیون ترای اتلون به دیوان عدالت اداری/ اعتراض به انتخابات
  • سایه ابطال روی انتخابات سه‌گانه/ وزیر تعلیق می‌کند یا دیوان عدالت