Web Analytics Made Easy - Statcounter

کامیون‌هایی که حامل مواد غذایی را برای موکب‌های آن طرف مرز هستند  در محوطه‌ی گمرک مهران معطل مانده‌اند.

به گزارش ایسنا، بیش از 20 کامیون حامل نذورات مردمی که اغلب مواد غذایی هستند برای ورود به عراق در مرز مهران معطل شده‌اند.

یکی از رانندگان کامیون گفت: این نذورات با کمک‌های مردمی جمع‌آوری شده و ناسپاسی است اگر به خاطر برخی بی‌تدبیری‌ها فاسد شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی دیگر از رانندگان هم با انتقاد از اینکه باید قبلا در نشست‌های مشترک مسئولان ایرانی و عراقی برای این موضوع فکری می‌شد، گفت: طرف عراقی از ما عوارض گمرکی می‌خواهد و می‌گوید هنوز دستورالعملی برای ورود این نذورات  از نخست‌وزیری عراق به ما نرسیده است.

راننده‌ای دیگر هم می‌گوید: اینجا بیشتر شبیه میدان میوه و تره‌بار است تا گمرک، سرویس بهداشتی مناسب هم ندارد و نذورات در حال فاسد شدن هستند.

یکی دیگر از رانندگان گفت: بیش از 5 روز است که اینجا هستیم اما کسی به مشکل ما پاسخ نمی‌دهد، چرا وزارت امور خارجه یا ستاد اربعین فکری برای این موضوع نمی‌کند؟

راننده‌ای دیگر هم با بیان اینکه بسیاری از کامیون‌ها در داخل شهر و منتظر اجازه‌ی ورود از طرف عراقی‌ها هستند، گفت: واقعا وضع بهداشتی پایانه قابل تحمل نیست و امیدواریم این مشکل هرچه زودتر حل شود.

پیگیری‌های ایسنا برای گفتگو با مسئولان ادامه دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۵۷۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار شهردار غزه نسبت به پیامدهای زیست‌محیطی عدم جمع‌آوری زباله‌ها

شهرداری غزه هشدار داد تداوم ممانعت رژیم صهیونیستی از دسترسی کارکنان شهرداری به زباله‌دان‌های اصلی، پیامدهای فاجعه‌بار بهداشتی و زیست محیطی خواهد داشت.

به گزارش ایسنا، شهرداری غزه در بیانیه‌ای اعلام کرد، از زمان شروع تجاوز در هفتم اکتبر که باعث تجمع مقادیر زیادی زباله به حدود ۹۰ هزار تن در خیابان‌های شهر شده است، رژیم اشغالگر از دسترسی کارکنان شهرداری به زباله‌دان‌ها ممانعت می‌کند. این امر به تکثیر حشرات و جوندگان مضر، گسترش فاجعه و بدتر شدن شرایط بهداشتی و محیطی در شهر منجر شده است.

وی افزود: سوخت مورد نیاز برای ارائه خدمات نظافتی از چند ماه پیش تمام شده و رژیم اشغالگر حدود ۱۲۵ خودرو در ابعاد مختلف به ویژه خودروهای جمع‌آوری زباله را تخریب کرده و باعث انباشت زباله در خیابان‌ها و اماکن عمومی شده است.

از ۷ اکتبر، ارتش اشغالگر با حمایت آمریکا و اروپا به تجاوزات خود به نوار غزه ادامه می‌دهد که بر اثر آن هزاران فلسطینی شهید و زخمی شده‌اند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تشکری هاشمی: پلیس راهور از ورود موتور به پیاده رو ممانعت جدی کند | موانع فلزی در پیاده روها بازدارنده نیستند
  • مرز مهران پر تردد‌ترین پایانه مرزی به کشور عراق 
  • توقیف کامیون حامل ۲۰ میلیارد کالای قاچاق با بارنامه جعلی
  • کاخ سفید: ورود کمک‌ها به غزه به طور قابل توجهی افزایش یافته است
  • هشدار شهردار غزه نسبت به پیامدهای زیست‌محیطی عدم جمع‌آوری زباله‌ها
  • ممانعت رژیم صهیونیستی از ورود ۴۱ درصد کمک‌ها به شمال غزه
  • نقشه دلواپسان برای ممانعت از ورود زنان به استادیوم به بهانه جیمی جامپ یک دختر
  • واژگونی کامیون حامل سوخت در محور گناوه- دیلم یک مصدوم داشت
  • ورود نخست وزیر عراق به واشنگتن در میانه حملات ایران به رژیم صهیونیستی
  • تردد ۷ میلیون و ۸۰۸ هزار نفر طی سال گذشته از مرز مهران