Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-19@13:51:21 GMT

ایستگاه‌های قرآنی اربعین در جنوب عراق کلید خورد

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۱۵۷۳۸۲

ایستگاه‌های قرآنی اربعین در جنوب عراق کلید خورد

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از خبرگزاری قرآنی قاف، همزمان با آغاز مراسم پیاده‌روی اربعین که طبق سنتی همه ساله با آغاز ماه صفر از جنوبی‌ترین نقطه عراق آغاز می‌شود، ایستگاه‌های قرآنی زیارت اربعین نیز فعالیت خود را آغاز کردند.
«محمود خلیل منصوری»، مدیر اجرایی طرح برپایی ایستگاه‌های قرآنی در مسیر پیاده‌روی میلیونی زیارت اربعین در این باره گفت: پرسنل قرآنی استان بصره، اجرای این طرح را در منطقه «رأس بیشه» واقع در بندر فاو(جنوب شرقی استان بصره) آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


منصوری با اشاره به تجهیز ایستگاه‌های قرآنی استان بصره به امکانات لازم توسط شورای عالی قرآن وابسته به عتبات مقدسه و زیارتگاه‌های شیعی عراق گفت: این شورا طی چند روز گذشته بازدیدی از ایستگاه‌های قرآنی استان‌های بصره، ذی قار و میسان داشته است و این بازدیدها از دیگر استان‌های مجری این طرح که تعداد آن‌ها به 13 استان می‌رسد، ادامه دارد.
«علی راضی»، ناظر ایستگاه‌های قرآنی استان بصره نیز در این باره تصریح کرد: 10 مؤسسه قرآنی وابسته به انجمن قرآنیان بصره در اجرای این طرح که شامل 33 ایستگاه قرآنی در نقاط مختلف استان بصره و در مسیر راهپیمایی میلیونی زائران اربعین است، مشارکت دارند.  
وی همچنین از بازدید تعدادی از ایستگاه‌های قرآنی از جمله ایستگاه انجمن قرآنی «الامام المنتظر(عج)» توسط «علی المالکی»، رئیس انجمن قرآنیان استان بصره و «سید نوار موسوی» یکی از فعالان رسانه‌ای خبر داد./

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۵۷۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شنیدن شدن صدای چندین انفجار در عراق و سوریه

به گزارش همشهری آنلاین خبرگزاری ایرنا به نقل از این کانال تلگرامی نوشت: صدای انفجار شدید در استان السویداء به گوش رسیده است.

این کانال خبری گزارش داد که رژیم صهیونیستی فرودگاه «الثعله» در سویداء را هدف حمله قرار داده است.

همچنین رژیم صهیونیستی چندین نقطه را در حومه درعا در جنوب سوریه هدف قرار داده است.

اطلاعات اولیه حکایت از آن دارد که دو فرودگاه کشاورزی «ازرع» و نظامی«الثعله» و گردان راداری واقع میان شهر «ازرع» و دهستان «قرفا» در جنوب سوریه هدف حمله رژیم صهیونیستی قرار گرفته است.

این کانال خبری همچنین گزارش داد که همزمان با این حملات، صدای انفجار در استان بابل عراق نیز شنیده شده است.

شبکه المیادین از شنیده شدن صدای انفجار در منطقه «الامام» در استان بابل واقع در جنوب عراق خبر داد.

تاکنون ماهیت انفجار در استان بابل عراق مشخص نیست، اما برخی از منابع غیری رسمی اعلام کردند که این منطقه نیز توسط رژیم صهیونیستی هدف قرار گرفته شده است.

کد خبر 845440 برچسب‌ها خبر ویژه سوریه عراق

دیگر خبرها

  • همایش بین‌المللی «معرفت و رسالت حسینی» در کربلا آغاز شد
  • حمله اسرائیل به جنوب سوریه
  • شنیدن شدن صدای چندین انفجار در عراق و سوریه
  • سومین همایش بین‌المللی معرفت و رسالت حسینی آغاز شد
  • آغاز به کار مسابقات دارت انتخابی تیم ملی در سنندج
  • کرسی ثابت تلاوت و تدبر در قرآن کریم در یاسوج
  • رونمایی از مجموعه مقالات همایش بین‌المللی آثار جهانی فرهنگ و شعائر حسینی در کربلا،فردا
  • رونمایی از مجموعه مقالات همایش بین‌المللی آثار جهانی فرهنگ و شعائر حسینی در کربلا
  • تشکیل و راه اندازی انجمن نوجوانان قرآنی در نمایشگاه قرآن سال بعد
  • مرز مهران پر تردد‌ترین پایانه مرزی به کشور عراق