Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-24@19:03:01 GMT

گشایش بزرگترین سفره حضرت رقیه(س) در نایین

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۱۵۷۴۲۲

گشایش بزرگترین سفره حضرت رقیه(س) در نایین

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نایین گفت: تجمع سه ساله های حسینی همراه با گسترده شدن بزرگترین سفره حضرت رقیه(س) در جوار حرم مطهر امامزاده سلطان سیدعلی(ع) نایین برگزار می شود.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، احمد جبلی اظهار داشت: این همایش با حضور مادران و کودکان سه تا پنج ساله و با همکاری مجمع جهانی خادمان حضرت رقیه بنت الحسین(ع) روز سه شنبه ۲ آبان ماه پس از اقامه نماز مغرب و عشاء در رواق فاطمیه آستان مقدس امامزاده سلطان سیدعلی(ع) نایین برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نایین ادامه داد: در این مراسم حسن خاکسار، علی بیگی و حسین کبیرزاده از ذاکران اهل بیت(ع) به مداحی می پردازند و در پایان نیز کلیه حاضران میهمان سفره کریمانه حضرت رقیه(س) خواهند بود.

احمد جبلی گفت: نسب این امامزاده جلیل القدر بنا به گفته و اعتقاد بزرگان و معتمدین شهر و کتب تاریخی نایین به امام موسی بن جعفر (ع) می رسد و آستان امامزاده سلطان سیدعلی (ع) در شهرستان نایین، در مرکز شهر نایین واقع شده است./

منبع: ایمنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۵۷۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست مدیرکل اتباع البرز با اعضای بخشداری آسارا

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز، روز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ سیروس دهقان شیری به همراه معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کرج ضمن شرکت در شورای اداری بخش آسارا پیرامون وضعیت اتباع خارجی ساکن در آن بخش توضیحاتی را ارائه نمود.

مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی البرز در این نشست ضمن بیان نحوه تردد،اقامت و ساماندهی اتباع خارجی اذعان داشت: رویکرد کلی پناهندگان و مهاجرین خارجی در استان تمکین از قوانین دولت و سیاست های ابلاغی از سوی سازمان ملی مهاجرت بوده ،و در جلسات اطلاع رسانی و آموزشی همواره سعی این اداره کل بر آگاهی و آشنایی آنان با قوانین کشور می‌باشد.

وی ضمن قدردانی از دستگاههای شهرستان افزود: برای حضور قانونمند مهاجرین تعامل و نظارت بیشتری از سوی کلیه دستگاه ها و ادارات مرتبط با آنان مورد نیاز است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • استفاده از اقتصاد دریا از فاصله ۱۳۰۰ کلیومتری!
  • تبلور موقوفات منفعتی در نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف و امور خیریه
  • امامزاده‌ای که زیارتش مانند زیارت سیدالشهدا (ع) است
  • افت ۲۵ متری سفره‌های آبخوان منطقه کاشمر
  • وقوع سیلاب و بارش تگرگ در چند شهرستان استان اصفهان
  • نشست مدیرکل اتباع البرز با اعضای بخشداری آسارا
  • ارسال ۳۰ اثر ادبی به کنگره ملی امام‌زادگان محروق(ع) نیشابور
  • سازمان اوقاف از شرکت‌های دانش بنیان و نخبگان جوان حمایت می‌کند
  • تشریح دستاورد‌های وقف در نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف و امور خیریه
  • افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای سازمان اوقاف برگزار می شود