Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@22:22:02 GMT

ضریب ۵۰ درصدی اشتغال در هتل‌ های فارس

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۱۵۸۱۶۳

ضریب ۵۰ درصدی اشتغال در هتل‌ های فارس

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛  حسن سیادتان رئیس جامعه هتلداران فارس با اشاره به اینکه طبق رزو‌های انجام شده برای تور‌های خارجی تا پایان آبان ماه امسال ضریب اشتغال  هتل های فارس ۵۰ درصد همراه است.

وی بیان کرد: بیش از ۲۴۳ هزار گردشگر خارجی در ۶ نخست امسال به استان فارس سفر کرده اند که این رقم در مقایسه با پارسال ۲۵ درصد افزایش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سیادتان با بیان اینکه ۴ هزار و ۵۰۰ اتاق در قالب ۷۵ هتل برای میزبانی از مسافران و گردشگران فعال است، افزود: رزرو هتل های فارس برای گردشگران خارجی از ۶ تا ۹ ماه پیش از سفر آغاز می‌شود، و ایام پیک سفر برای گردشگران خارجی از اوایل مهر تا اواسط دی ماه است.

وی ادامه داد: گردشگران فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی، اسپانیایی و هلندی به ترتیب بیشترین آمار ورود گردشگران خارجی را در سفر به استان فارس داشته اند.

انتهای پیام /ت

ضریب اشتغال در هتل های فارس

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۵۸۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمار قربانیان سیل در کنیا از مرز ۲۲۵ نفر گذشت

آفتاب‌‌نیوز :

بر اساس این بیانیه، سیل‌های یک ماهه اخیر در کنیا باعث تخریب خانه‌ها، جاده‌ها و پل‌های زیادی در این کشور شده و بیش از ۲۱۰ هزار نفر را آواره کرده است.

به گزارش خبرگزاری تاس، همچنین منطقه حفاظت شده ملی «ماسای مارا» که یک جاذبه گردشگری در غرب کنیا است و سالانه ده‌ها هزار نفر از گردشگران خارجی را راهی این کشور می‌کند به دلیل وقوع سیل و طغیان رودخانه تلک دچار آب گرفتگی شده و در پی آن گردشگران در هتل‌های خود محبوس و ارتباط آن‌ها با دیگر مناطق قطع شده است.

به نوشته خبرگزاری تاس، پدیده اقلیمی ال نینو که کارشناسان از آن به عنوان عامل بارش‌های شدید اخیر در شرق قاره آفریقا نام می‌برند، سایر کشور‌های آفریقای شرقی را نیز تحت تأثیر قرار داده است.

در کشور تانزانیا ۱۵۵ نفر بر اثر سیل و رانش زمین جان خود را از دست داده‌اند و در کشور‌های اوگاندا و بوروندی هم تلفات و ویرانی قابل توجهی رخ داده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • صدور ۱۰ مجوز فعالیت گردشگری سلامت در مشهد
  • فراهم کردن قابلیت ارائه خدمات سفر و گردشگری به زبان انگلیسی در شهر اصفهان
  • صدور ۱۰ مجوز جدید فعالیت در حوزه گردشگری سلامت در خراسان رضوی
  • شمار قربانیان سیل در کنیا از مرز ۲۲۵ نفر گذشت
  • زوج سارق دلار‌های گردشگران خارجی در چالوس دستگیر شدند
  • از اثر دانینگ کروگر چه می‌دانیم؟
  • پیشرفت ۶۷ درصدی احداث بزرگترین پل در شیراز
  • تلاش برای افزایش ضریب حفاظت گوزن زرد در ارسنجان
  • دیگر نیازی به پلاک گذر موقت نیست!
  • رشد ۴۷ درصدی ترانزیت خارجی از مسیر ایران در فروردین