Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - سيد مرتضي حسيني متولد 6 شهريور 1352 در شهر ري است . او برادر سيد محمد حسيني است که چند سال پيش از کشور خارج شد و در شبکه هاي ماهواره اي مشغول به فعاليت شد.
حسيني فارغ‌التحصيل حقوق از دانشگاه خوراسگان اصفهان است. اجراي صد‌ها تئاتر، 4 سال گويندگي راديو و برنامه‌ها و مسابقاتي چون: نيم‌نگاه، داخل پرانتز، هفت رنگ، سلام هموطن، سلام ايراني، ترافيک و محله، وقت مسابقه، شهر به شهر و… بخشي از فعاليت‌هاي 12 ساله او را رقم مي‌زنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مصاحبه با سيد مرتضي حسيني
سين: دوران کودکيتون چگونه گذشت؟
جيم: سال 1352 در محله شهر ري تهران متولد شدم. 8 برادر و 3 خواهر هستيم. دوران کودکي‌ام بيشتر با برادر‌هايم گذشت. با جوراب‌هايم توپ درست و با آن فوتبال بازي مي‌کرديم. دوران بسيار خوب و شيريني بود.
سين: خاطره‌اي از دوران کودکيتون برامون تعريف کنيد؟
جيم: ما 8 برادر شيطون بوديم. يادم هست وقتي کوچکتر بودم با برادر‌هايم فوتبال بازي مي‌کرديم، توپ‌مان به خانه همسايه افتاد. چون من از آن‌ها کوچکتر بودم، برادر‌هايم طنابي به کمرم بستند که توپ را بياورم. اما وقتي خواستم توپ را بردارم، آن همسايه به حياط آمد و برادرهايم ترسيدند و فرار کردند.
من هم با ديدن آن همسايه کلي گريه کردم. همسايه با ديدن اشک‌هاي من، من را به پيش مادرم برد و قضيه را تعريف و کلي با مادرم خنديدند.
سين: روياي کودکي شما چه بود؟
جيم: من هميشه در رؤياهام مي‌ديدم که پرواز مي‌کنم و اين رؤيا، تا سن 18 سالگي ادامه داشت و شايد علت آن علاوه بر دوست داشتن پرواز، بلند پرواز‌ي‌هايم است. من از 8 سالگي به اطرافيانم مي‌گفتم به تلويزيون مي‌روم که اين رؤيا تحقق پيدا کرد.
سين: اجرا را از چه زماني شروع کردين؟
جيم: از سال 1372 با برنامه‌هاي کوتاه طنز و يک برنامه با نام «نيم نگاه» شروع کردم. اما به طور حرفه‌اي اجرا را در سال 1375 به همراه استاد رسول نجفيان و مرحوم حسين اسکندري و الهام صفوي‌زاده و خانم شفيعي شروع کردم که ما پنج نفر بوديم و من مجري ثابت برنامه بودم و بقيه مجريان متغير بودند، تهيه‌کننده‌هاي برنامه فريد نيک‌خواه و نادر کريمان بودند.

سين: بهترين خاطره شما از اجرا؟
جيم: اولين بار در راديو يک شعر خواندم که اين بود: «سلام؛ توپ يأس رو شوتش کن، دريبل کن همه غم‌ها را» وقتي من اين شعر رو با آهنگ‌ بندري خواندم، صدابردار هم فکر کرده بود شعر است و صدايم را ضبط کرد. بعد از اتمام کار در راه برگشت به خانه در تاکسي صداي خودم را از راديو شنيدم به راننده تاکسي گفتم که اين صداي من است اما باورش نمي‌شد. وقتي صدايم را از راديو شنيدم، بسيار ذوق زده شده بودم.
سين: توصيه شما به مجريان جوان؟
جيم: توصيه من به مجريان جوان اين است که موقعيت و جايگاه خود را به خوبي بشناسند و بدانند آنتني که در دست دارند يک اتفاق نادر است و قدر اين فرصت را بدانند که مي‌توانند از اين طريق با مردم صحبت کنند.
سين: شاخصه و ويژگي مجري موفق؟
جيم: ويژگي مجري موفق مردمي بودن است و اين که در زمينه‌هاي مختلف مطالعه داشته باشد. وقتي مجري اطلاعات بالايي داشته باشد، بهتر مشکلات را متوجه مي‌شود و بهتر مي‌تواند نماينده خوبي از طرف مردم در رسانه‌ ملي باشد.
سين: دوست داشتيد مجري چه برنامه‌اي باشيد که تا به حال نبوديد؟
جيم: دوست دارم برنامه‌اي اجرا کنم و در آن ميزبان مردمي باشم که دلشکسته، گرفتار و… هستند و آن‌ها را شاد کنم و همچنين مجري برنامه کودک باشم چون اين توانايي را در خود مي‌بينم که بچه‌ها را شاد کنم.
سين: با اينکه خودتان از مجريان تلويزيون هستيد، اجراي کدام يک از همکارانتان را مي‌پسنديد؟
جيم: من اجراي تمامي همکارانم را دوست دارم. ساليان زيادي است که در تلويزيون اجرا مي‌کنم و از هر کدام آن‌ها نکات بسياري ياد گرفتم.
سين: شما برنامه «باطراوت» را به همراه برادرتان اجرا مي‌کنيد. حس و حال شما از اجراي اين برنامه؟
جيم: حس خوبيه، بعد از مسابقه مسير طلايي اين دومين برنامه‌اي است که به همراه او برنامه اجرا مي‌کنم.
سين: اگر مجري نمي‌شديد، دوست داشتيد چکاره شويد؟
جيم: معلم
سين: برخورد مردم با شما چگونه است؟
جيم: خيلي خوب، مردم به من و خانواده‌ام خيلي محبت دارند. هميشه به مردم بدهکارم، سه سال است از شبکه‌هاي ماهواره‌اي پيشنهاد برنامه دارم، ولي به عشق مردم و کشورم اين پيشنهاد‌ها را رد مي‌کنم.
سين: چند تا بچه داريد؟ آيا دوست داريد حرفه شما را دنبال کنند؟
جيم: يک پسر 11 ساله و يک دختر 6 ماهه دارم. دوست دارم فرزندانم در هر کاري که علاقه‌مند هستند، فعاليت‌ کنند. من هميشه به لذت فرزندانم فکر مي‌کنم.

سين: چه چيزي شما را ناراحت مي‌کند؟
جيم: قضاوت‌هاي بي‌جا. اي کاش ياد بگيريم همديگر را با هر اشکالي که داريم بپذيريم.
سين: چقدر اهل مطالعه هستيد؟
جيم: کتاب‌هاي مثنوي معنوي مولانا، ديوان حافظ، بوستان و گلستان سعدي براي رشد و تفکر آدمي بسيار بي‌نظير است.
سين: آشپزي بلديد؟
جيم: آشپزيم خوب نيست. فقط نيمرو مي‌توانم درست کنم.
سين: به خوانندگي علاقه داريد؟
جيم: خوانندگي تخصص مي‌خواهد که من تخصص اين کار را ندارم. من براي شاد کردن مردم در برنامه‌هايم مي‌خوانم.
سين: اهل مسافرت هستيد؟ دوست داريد به کجاي ايران سفر کنيد؟
جيم: بله. من به همه جاي ايران سفر کرده‌ام.
سين: در شبکه‌هاي اجتماعي حضور داريد؟
جيم: خيلي کم. چون وقتش را ندارم.
سين: بدترين شايعه‌اي که از خودتون شنيده‌ايد؟
جيم: بدترين شايعه‌اي که از من منتشر شده، اين بود که من هم به همراه برادرم محمد از ايران رفته‌ام.
سين: چقدر اهل موسيقي هستيد؟ چه سبکي از موسيقي را گوش مي‌کنيد؟
جيم: سبک سنتي را بيشتر مي‌پسندم. من هر روز موسيقي گوش مي‌کنم.
سين: کلام پاياني؟
جيم: دل در بر من گمشده تهمت به که بندم/ غير از تو کسي راه در اين خانه ندارد

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۵۸۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژیلا صادقی اسلحه به دست شد! |‌ تصاویر

به گزارش همشهری آنلاین، ژیلا صادقی مجری برنامه سلام «صبح‌بخیر» که مهمان کامران نجف زاده در برنامه برمودا بود اسلحه به دست گرفت و با نشانه گیری در قسمتی از برنامه که شلیک تیر به هدف است شرکت کرد.

کد خبر 844857 برچسب‌ها تلویزیون مجری خبر مهم تلویزیون - برنامه تلویزیونی بازیگران سینما و تلویزیون ایران

دیگر خبرها

  • نمایشگاه گروهی عکس «مردم درود»
  • عکس جدید احسان علیخانی در کنار مه‌لقا باقری
  • پادشاه خیانتکار اردن کیست؟ | با همسر و فرزندان این عرب اسرائیل‌دوست آشنا شوید ؛ از همسر فلسطینی تا دختر خلبان | تصاویر
  • ۳۰۰ هزار هکتار از توسعه سامانه‌های نوین آبیاری با مشارکت مردم انجام شد
  • ماجرای باردار شدن ژیلا صادقی مجری جنجالی تلویزیون
  • ماجرای تلخ باردار شدن ژیلا صادقی مجری جنجالی تلویزیون
  • ماجرای باردار شدن مجری جنجالی تلویزیون | پروسه سختی را طی می‌کردم، ولی...
  • استوری جالب همسر مدافع استقلال از پسرش + عکس
  • استوری جالب همسر رافائل سیلوا از پسرش با پیراهن استقلال + عکس
  • ژیلا صادقی اسلحه به دست شد! |‌ تصاویر