Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-01@06:00:07 GMT

امیراسماعیلی:فرصت گریه کردن به دشمن نمی‌دهیم

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۱۵۸۵۸۸

روابط عمومی ازتش نوشت :

امیر فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) به همراه سردار محمد عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان با 2 خانواده شهید در رشت دیدار کرد.

 فرمانده قرارگاه پدافند هوایی در دیدار با فرزندان و همسر شهید مدافع حرم جاوید الاثر محمدرضا یعقوبی گفت: شهدای مدافع حرم با ایثار و از خود گذشتگی در آن سوی مرزها از حریم و امنیت کشورمان دفاع می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اسماعیلی با بیان اینکه شهیدان در مسیر شهادت حمایت خانواده هایشان را داشتند افزود: باید با تمام توان از خانواده های شهدا حمایت کرد چراکه این عزیزان الگوی صبر و استقامت هستند.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) یادآور شد: امروز از یکسو نیروی دریایی ارتش و سپاه آماده است در صورتی که دشمن قصد تعدی به مرزهای آبی ایران را داشته باشد، آنها را تکه تکه کند و در سوی دیگر، نیروهای مسلح اعم از ارتش، سپاه، نیروهای انتظامی و بسیج مردمی می توانند بلایی بر سر دشمنان بیاورند که حتی فرصت گریه کردن را هم نخواهند داشت.

 

اسماعیلی با اشاره به توهین های مکرر آمریکایی ها به ملت، دولت ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: با اذن رهبر معظم انقلاب و فرمانده معظم کل قوا، پاسخ دندان شکنی به دشمنان خواهیم داد.

وی با یادآوری اینکه ملت ایران همواره روی پای خود ایستاده، افزود: همبستگی ملت ما فقط زیر پرچم ولایت و با فرمایش مقام معظم رهبری بیشتر می شود.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۵۸۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنگسیری: آمریکایی‌ها دیگر جایی در خلیج فارس ندارند + فیلم

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: ما در این خلیج فارس ماندگار هستیم انگیسی‌ها رفتند، آمریکایی‌ها هم خواهند رفت چرا که بیگانگان جایشان در این منطقه نیست، این منطقه تنها جای ما و کشورهای مسلمان منطقه خواهد بود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، دریادار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه جشنواره خلیج فارس در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امنیت در خلیج فارس برقرار است، اظهار داشت: خلیج فارس محلی برای ایجاد وحدت بین کشورهای مسلمان منطقه با ایران اسلامی است.

وی افزود: ما طولانی ترین ساحل را در خلیج فارس دارا هستیم و بیشترین جزایر راهبردی در این منطقه حساس قرار دارد، خلیج فارس، خلیج فارس بوده، هست و خواهد ماند و افتخار می‌کنیم در این خلیج فارس امنیت خوبی را برقرار می‌کنیم.

سپاه: اگر کشوری نفتکشی از ایران ببرد جبران خواهیم کرد

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: روز خلیج فارس یعنی روزی که ما خلیج فارس را از دست امپریالیسمی که در منطقه حاضر بود (پرتغالی‌ها) آزاد کردیم، پرتغالی‌ها 127 سال در این منطقه بودند اما ما ماندیم و آنها رفتند.

وی تصریح کرد : ما در این خلیج فارس ماندگار هستیم انگیسی‌ها رفتند، آمریکایی‌ها هم خواهند رفت چرا که بیگانگان جایشان در این منطقه نیست، این منطقه تنها جای ما و کشورهای مسلمان منطقه خواهد بود.

.

انتهای پیام/864/.

دیگر خبرها

  • تغییر نام جزیره ابوموسی
  • تغییر نام جزیره ابوموسی!
  • دلنوشته فرمانده اسبق سپاه امیرالمومنین (ع) همزمان با تفحص پیکر شهید «محمدشفیع فیضی‌زاده»
  • امیرسرتیپ بختیاری: مرتضی رضایی و ابوشریف اعتقاد داشتند وظیفه سپاه جنگیدن با دشمن خارجی نیست
  • محسن رضایی و ابوشریف اعتقاد داشتند وظیفه سپاه جنگیدن با دشمن خارجی نیست /گروه‌های چپ به ارتشی‌ها تهمت‌های ناموسی زدند
  • فرمانده کل سپاه، پیام صادر کرد +جزئیات
  • دشوارترین عملیات نظامی در دوران جنگ با عراق /کدام فرمانده سپاه به در روز اول به شهادت رسید؟
  • تنگسیری: آمریکایی‌ها دیگر جایی در خلیج فارس ندارند + فیلم
  • تکریم و معارفه فرمانده پایگاه هوایی شهید نوژه+ تصویر
  • جلب اعتماد نیروی کار منجر به رشد بهره‌وری می‌شود