Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاریکارتوریست های ایران در پاسخ به عبارت جعلی کهرئیس جمهور آمریکا درباره خلیج فارس بکار برد ، در سمنان نمایشگاه برگزار کردند . به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، در این نمایشگاه که در نگارخانه حوزه هنری سمنان برپا شده ، 25 نفر از کاریکاتوریست های سراسر کشور ، 30 اثر خود را به نمایش گذاشتند . یار احمدی مدیر حوزه هنری استان سمنان گفت : کاریکاتوریست های سراسر کشور برای پاسخ به ترامپ که از خلیج فارس با نامی جعلی یاد کرد ، 800 کاریکاتور کشیدند که 120 اثر به صورت کتاب الکترونیکی منتشر و  30 اثر منتخب از 25 هنرمند هم به این نمایشگاه راه یافته است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این 30 کاریکاتور در کتابی با عنوان خلیج فارس چاپ می شود . نگاه موجز و رسانه ای هنرمندان به موضوع سیاسی وقابلیت درک سریع پیام کاریکاتورها برای انواع مخاطبان از ویژگی های آثار این نمایشگاه است . نمایشگاه کاریکاتور خلیج فارس تا  سوم آبان ماه از ساعت 9 تا 16 به روی علاقه مندان گشوده است .  

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۵۹۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم دوم استقلال زنده می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، نخستین جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال پس از واگذاری 85 درصد سهام این باشگاه به شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، امروز (یکشنبه) برگزار شد.

یکی از محورهای جلسه، تأکید علی عسگری، مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس به تشکیل تیم «ب» استقلال در جهت پشتوانه تیم بزرگسالان و فروش بازیکنان و درآمدزایی بود.

بحث استعدادیابی و مسئولیت اجتماعی و ... دیگر مباحثی بود که از سوی علی عسگری مطرح شد و در هیئت مدیره باشگاه استقلال پیرامون آن بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

باشگاه استقلال در سالیان دور تیم «ب» داشت که مقرر شد مجددا این اتفاق بیفتد و سهامدار جدید آبی‌ها دستور با راه‌اندازی هرچه سریع‌تر تیم دوم داده است.

دیگر خبرها

  • خطیر در استقلال ماندنی شد
  • پسوند آبی‌ها عوض می‌شود؛ استقلالِ خلیج فارس برابر تیم‌های عربی!
  • تیم دوم استقلال زنده می‌شود
  • نام خلیج فارس همیشه ماندگار است
  • خلیجی همیشه فارس برای تنبیه تمام متجاوزان تاریخ
  • روایتی کوتاه از حماسه فتح هرمز و اخراج پرتغالی‌ها از خلیج‌فارس
  • لحظات تست هدف قرار دادن ناوهواپیمابر توسط موشک ایرانی
  • لحظات تست هدف قرار دادن ناوهواپیمابر
  • برگزاری روز ملی خلیج‌فارس با نمایشگاه اسناد و نقشه‌های تاریخی در بندر ماهشهر
  • پرواز پاراگلایدرها در آستانه روز ملی خلیج فارس