Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@12:16:29 GMT

برگزاری مسابقات ورزشی در کبودراهنگ

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۱۶۰۴۵۰

برگزاری مسابقات ورزشی در کبودراهنگ

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش چهار مسابقه ورزشی در رشته های دو و میدانی، فوتبال، اسکیت و کیک بوکسینگ در شهرستان برگزار شد.

در رشته ورزشی فوتبال که در محل زمین چمن شهید شعاعی برگزار شد، شهرستان کبودراهنگ میزبان دو بازی از مسابقات قهرمانی نوجوانان استان بود که در بازی اول تیم هدف کبودراهنگ توانست با نتیجه دو بر یک از سد تیم مریانج بگذرد و در بازی دوم نیز تیم شهرداری همدان با نتیجه 19 بر 2 تیم وحدت ملایر را شکست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مسابقات اسکیت که در سالن ورزشی انقلاب شهرستان و رده سنی نونهالان برگذار شد، 20 ورزشکار در رشته سرعت با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان فاطمه همتی، الینا مینایی و ملیکا مرادی به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب نمودند.

در مسابقات دو و میدانی که در سالن ورزشی شهداء روستای داق داق آباد برگزار شد، 25 ورزشکار خانم شرکت داشتند که در آخر فاطمه شهبازی در رده بزرگسالان، اعظم سرکانی در رده جوانان و فرشته محمدی در رده نوجوانان به عنوان نفرات برتر معرفی شدند.

در مسابقات کیک بوکسینگ نیز که در سالن ورزشی شهید بویاقچی برگزار شد 25 رزمی کار خانم با یکدیگر به رقایت پرداختند که در نهایت زهرا عباسقلی در رده سنی جوانان و فاطمه جعفری در رده نوجوانان موفق به کسب مقام اول شدند.

شایان ذکر از در پایان هر مسابقه از نفرات برتر با اهدای لوح سپاس و جایزه تقدیر و تشکر به عمل آمد.

انتهای پیام/ ش

چهار مسابقه ورزشی در شهرستان کبودراهنگ

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۶۰۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات قرآن و عترت کهگیلویه و بویراحمد در چرام

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، در این مسابقات ۹۰۰ دانش آموز دختر و پسر از سیزده نقاط در مناطق مختلف استان به مدت چهار روز در رشته‌های مختلف آیینی، پژوهشی، تقسیر، نهج البلاغه، صحیفه‌ی سجادیه، احکام گفتمان مهدوی، قرائت و ترتیل، اذان، حفظ انشاء نماز، مداحی و دعا خوانی برگزار می‌شود.

مدیر کل قرآن عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش در این آیین گفت: یکی از مهمترین اهداف آموزش و پرورش در کنار آموزش دروس کتب درسی به دانش آموزان تعلیم و تربیت آن‌ها متناسب با فرهنگ و دین اسلامی است.

میکائل باقری افزود: مسابقات کشوری در تابستان امسال در دو استان مازندان و خراسان رضوی در مشهد مقدس برگزار می شود.

وی با بیان اینکه چهل و دومین دوره مسابقات تفاوت هایی نسبت به ادوار گذشته دارد، عنوان کرد: ما بر اساس تحلیل هایی که در مسابقات ۶ سال اخیر انجام دادیم سهمیه ای برای استان ها در نظر گرفتیم که استان ها بتوانند کیفیت مسابقاتشان را ارتقاء دهند. 

مدیر کل آموزش و پرورش استان گفت: مسابقات قران، نماز و عترت هر ساله در بخش‌های کتبی و شفاهی برگزار می‌شود.

جمالی افزود: دانش آموزان حائز شرایط می‌توانند با توجه به علاقه و پایه تحصیلی خود در هر یک از این رشته‌ها ثبت نام کنند.

دیگر خبرها

  • مسابقات قرآن و عترت کهگیلویه و بویراحمد در چرام
  • رقابت ۶۵۰ دانش‌آموز یزدی در مسابقات قرآن، عترت و نماز استان یزد
  • برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی در یزد
  • به پرورش ورزشکار المپیکی بی‌توجهی کرده‌اند/ روال برگزاری مجامع انتخاباتی قطع شدنی نیست
  • برگزاری چهل و دومین دوره مسابقات قرآن دانش آموزی در کازرون
  • بدنسازان زنجان سال گذشته ۵۰ نشان کشوری کسب کردند
  • جنوب کرمان ظرفیت افتخارآفرینی بیشتر در زمینه ورزش دارد
  • گلایه‌های مربی سقزی از کمبود امکانات وزنه‌برداری
  • واکنش سرپرست دوومیدانی به بدهی‌ها/ بدهکار نباشیم، فدراسیون نیستیم
  • اوجاقی:به سمت برگزاری مسابقات ورزشی پایتخت‌های آسیایی می رویم