Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بیتوته»
2024-05-06@19:10:24 GMT

فولکس واگن سوپراسپرت برقی می‌سازد

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۱۶۰۷۷۳

فولکس واگن سوپراسپرت برقی می‌سازد



شرکت خودروسازی فولکس واگن به پیروی از سایر خودروسازانی که اخیرا به ناوگان تولید خودروهای برقی علاقه‌مند شده‌اند و به آن پیوسته‌اند، به دنبال تولید یک خودروی سوپر اسپرت تمام برقی است.

به گزارش ایسنا و به نقل از انگجت، فولکس واگن در ماه گذشته یک نقشه راه برای ساخت و عرضه EV خود راه‌اندازی کرد و قول تولید 300 خودروی بی آلاینده را تا سال 2030 داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما در واقع این شرکت این عرصه را یک پله به پیش برده است، چرا که سعی در خلق یک اثر جدید دارد؛ یک خودروی سوپر اسپرت تمام الکتریکی برای مسابقه در کوهستان و ارتفاع بالا.

این خودرو اولین بار در ماه ژوئن در مسابقات کوهستانی " Pikes Peak " کلرادو مسابقه می‌دهد.

فولکس واگن با یک شرکت توسعه فنی در ولفسبورگ همکاری می‌کند تا نمونه اولیه را تولید کند.

خودروساز امیدوار است که این خودرو رکورد رقیبان الکتریکی‌اش را که 8 دقیقه و 57 ثانیه و 118 هزارم ثانیه است، در این دوره بشکند.

مسیر این مسابقات 12.4 مایل است که مسابقه‌دهندگان باید نزدیک به 5000 فوت شیب‌های تند را در ارتفاع 14 هزار فوت بالاتر از سطح دریا بپیمایند.

دکتر "فرانک ولشچ"، عضو هیئت مدیره فولکس واگن در یک نشست خبری گفت: "Pikes Peak" یکی از مشهورترین مسابقات اتومبیل‌رانی جهان است. این یک چالش بزرگ است و به همین دلیل برای اثبات قابلیت‌های فناوری‌های آینده فوق‌العاده مناسب است.

وی افزود: خودروی مسابقه‌ای الکتریکی ما با فناوری باتری نوآورانه و فناوری رانندگی مجهز خواهد شد. آزمایش‌های سخت و پراسترس در "Pikes Peak" به ما یافته‌های مهمی می‌دهد که به توسعه خودرو در آینده کمک خواهد کرد و محصولات ما و تکنولوژی‌های آنها را نمایش خواهد داد.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۶۰۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه اعلام شد + جزئیات

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که متقاضیان سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی که در اسفند ۱۴۰۱ ثبت نام کرده و اولویت آن‌ها مشخص شده، می‌توانند جهت انتخاب خودروها از روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ تا ساعت ۲۳:۵۹ روز سه شنبه ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اولین دور فروش خودروهای برقی وارداتی آغاز شد

طبق اطلاعیه سامانه در رابطه با این مرحله از عرضه خودروها، یک خودروی برقی دیگر در این مرحله عرضه شده است؛ بدین ترتیب متقاضیان از میان پنج خودروی عرضه شده که سه خودروی هیوندای ENS۱، لونا و هونگچی EQM۵EV برقی هستند، می‌توانند خودروی مدنظر خود را انتخاب کنند.

همچنین نیسان سانی (بنزینی) و لاماری‌ایما هیبریدی در این دور از فروش خودروهای وارداتی عرضه شده‌اند.

از این محصولات عرضه شده سه خودروی سانی، لاماری‌ایما و هونگچی دارای قیمت قطعی در مبادی ورودی و دو خودروی هیوندای ENS۱ و لونا دارای قیمت فروش علی‌الحساب در مبادی ورودی هستند.

کد خبر: 1229614 برچسب‌ها قیمت خودرو

دیگر خبرها

  • قیمت خودروهای برقی وارداتی چند ؟ / برای ثبت‌نام مرحله اول تا فردا فرصت دارید
  • قیمت خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه اعلام شد + جزئیات
  • قیمت خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه
  • جزئیات فروش ۵ خودروی وارداتی
  • آغاز اولین فروش خودرو‌های برقی از عصر امروز
  • اولین دور فروش خودروهای برقی وارداتی آغاز شد
  • آغاز فروش خودروهای وارداتی از عصر امروز
  • آغاز اولین فروش خودروهای برقی از امروز
  • تهیه کننده نون خ سریال جدید می‌سازد
  • این برند لوکس چینی به میدان بازمی‌گردد | به دنبال تجسم آینده