Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-24@14:47:55 GMT

فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن ال سی کالا

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۱۶۲۷۴۱

به گزارش پارس نیوز،

 بسیاری از خانم ها و آقایان، زمانی که به رایحه عطر و یا ادکلنی علاقمند می‌شوند دیگر علاقه‌ای به انتخاب ادکلن جدید ندارند؛ درصورتی که بد نیست آن‌هایی که مدت زمان طولانیست که از یک ادکلن استفاده می‌کنند به سمت ادکلنی جدید بروند و به این ترتیب شخصیتشان را جذاب‌تر و دلرباتر کنند.

 

به گزارش ال‌سی کالا: دنیای عطر و ادکلن دنیای عجیبی است؛ دنیایی که از روی بوی ادکلن هر شخص می‌شود به خصوصیات او پی برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین دلیل است که عطرها هر روز متنوع‌تر می‌شوند. امروزه تولید عطر و ادکلن پیشرفت زیادی کرده است و مناسب هر سلیقه و پوستی انواع ادکلن‌ها و عطرها وارد بازار شده است.  به دلیل شلوغی شهرهای بزرگ و عدم وجود بعضی از کالاها در برخی شهرها استقبال مردم از خرید اینترنتی هر روز روبه افزایش است .

امروز قصد معرفی یکی از معتبرترین فروشگاه‌های اینترنتی در زمینه عطر و ادکلن را داریم:

فروشگاه اینترنتی ال سی کالا ویترینی کامل از انواع عطر و ادکلن اورجینال است که به بهترین قیمت و با بالاترین کیفیت و به شرط اورجینال بودن کالاهای خود را به دست مشتری می‌رساند. قیمت‌ها در فروشگاه ال‌سی کالا کاملا قابل رقابت با فروشگاه‌های دیگر است. این فروشگاه به واسطه‌ی ارتباط مستقیم با واردکننده توانسته است با کمترین قیمت، کالاهای خود را در اختیار مردم شریف ایران قرار دهد و دست واسطه را کنار بکشد. اگر شما هم قصد خرید عطر زنانهو عطر مردانه اورجینال را دارید پیشنهاد ما این است که سری به این فروشگاه بزنید .

از عمده خصوصیات مهم ال سی کالا ارائه‌ی محصولات اورجینال از برندهای معتبر و شناخته شده جهان با گارانتی اصلی است. (که به دلیل وجود کالاهای تقلبی از اهمیت بالایی برخوردار است.)

کارشناسان ال سی کالا آماده ارائه‌ی مشاوره‌ به مشتریان از طریق چت آنلاین، تماس تلفنی و یا  شبکه‌های اجتماعی هستند؛ تا با خیال راحت و با آرامش کامل کالای مورد نظر خود را انتخاب کنند.

محیط فروشگاه اینترنتی ال سی کالا بسیار ساده طراحی شده است و دارای فضای کاملا امن برای خرید مشتریان است. شما به آسانی می‌توانید با جستجو در سایت، کالای خود را انتخاب کنید و به آسانی در سایت اقدام به ثبت سفارش کنید و یا از طریق تلفن 02186028431 ثبت سفارش خود را انجام دهید. تمام سفارش‌های بالای 100 هزار تومان به صورت رایگان به سراسر نقاط ایران ارسال می‌شود و هزینه‌ی ارسال ندارند. سیستم پرداخت در محل نیز برای عزیزان شهر تهران موجود است.

 

 

منبع: پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۶۲۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه اینترنتی دارو آزمایشی است

بهرام عین اللهی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار  خبرگزاری صدا و سیما، افزود:سکو‌ها از چگونگی دارو‌ها مطلع نمی‌شوندفقط بر اساس کد رهگیری دارو را به صورت بسته بندی تحویل می‌گیرند و دارو را به بیماران می‌رسانند.
وی ادامه داد: این کار فعلا آزمایشی است و اگر در مرحله آزمایشی قابلیت کشوری شدن داشت به صورت کشوری پیاده می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تامین مالی فروشگاه‌ها از طریق تسهیلات
  • عرضه اینترنتی دارو به صورت آزمایشی
  • عین‌اللهی: عرضه اینترنتی دارو آزمایشی است
  • اجرای آزمایشی عرضه اینترنتی دارو
  • عرضه اینترنتی دارو آزمایشی است
  • فروشگاه‌ها تامین مالی می‌شوند
  • دیجی کالا ؛ بزرگ ترین بازار آنلاین موبایل ایران
  • روزنامه شرق : گول قفسه این روزهای فروشگاه ها را نخورید؛ برنج خارجی هم کم کم از سفره مردم پر می‌کشد
  • (ویدئو) دارو‌های اینترنتی در داروخانه‌های مجازی
  • اسنپ شاپ یا دیجی استایل؟ کدام برای خرید لباس بهتر است؟