Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-دختر ۱۵ ساله‌ای که توسط یکی از بستگان نزدیکش مورد آزار و اذیت جنسی قرار گرفته، پس از یک سال به سکوتش پایان داد.در مورخه ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ فردی با مراجعه به دادگاه کیفری یک تهران و طرح شکایتی عنوان داشت که دختر ۱۵ ساله اش توسط یکی از بستگان نزدیکشان مورد آزار و اذیت جنسی قرار گرفته است.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "آزار و اذیت جنسی" و به دستور رئیس شعبه سوم دادگاه کیفری یک تهران، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاکی پرونده با حضور در اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: دخترم دو روز پیش به من گفت که دامادمان ( شوهرخواهرم ) بنام داور ( متولد ۱۳۵۵ ) نزدیک به یک سال است که او را به زور و تهدید مورد آزار و اذیت قرار داده است.

دختر ۱۵ ساله پس از حضور در اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : شوهرعمه ام با توجه به اینکه در یک ساختمان سکونت داریم ، تلفنی با من صحبت می کرد و به من ابراز علاقه می کرد و می گفت: " از تو خوشم می آید " و در ادامه با تهدید مرا بارها مورد آزار و اذیت قرار می داد تا اینکه دیگر از آزار و اذیت کردن ها و تهدیدهایش خسته شده و تصمیم گرفتم که موضوع را پس از گذشت یک سال به خانواده ی خودم مطرح کنم و دوست دارم که به سزای اعمالش برسد.

با توجه به حساسیت موضوع  تیمی از کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی با مراجعه به محل سکونت متهم پرونده  در منطقه کیانشهر ، وی را در ساعت ۰۶:۳۰ مورخه ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ دستگیر و به اداره شانزدهم پلیس آگاهی منتقل کردند.

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: متهم در همان تحقیقات اولیه صراحتا به آزار و اذیت جنسی دختر ۱۵ ساله اعتراف کرده و تحقیقات از وی جهت تکمیلی پرونده در مراحل اولیه و مقدماتی قرار دارد.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۶۴۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرار نافرجام قاتلان فراری در خراسان جنوبی

سرهنگ صادقی رئیس پلیس آگاهی خراسان جنوبی گفت: در پی مفقود شدن جوانی ۲۷ ساله بیرجندی در فروردین امسال، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

او افزود: با توجه به اهمیت موضوع، تحقیقات میدانی آغاز و در بررسی کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد خودروی پژو ۴۰۵ فرد مفقود شده به رانندگی شخص دیگری در یکی از میادین شهر بیرجند تصادف کرده و از آنجا که امکان ارتکاب جنایت قتل از سوی این فرد متصوربوده است، کارآگاهان موضوع را در این رابطه پیگیری کردند.

سرهنگ صادقی اظهار کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با استفاده از فناوری‌های نوین کشف جرم و تجهیزات هوشمند و با بررسی شواهد و قرائن که از قتل جوان ۲۷ ساله گواهی می‌داد، توانستند هویت قاتلان که دو جوان حدود ۳۰ ساله بودند را شناسایی و پس از هماهنگی‌های لازم با مراجع قضائی در عملیاتی منسجم و غافلگیرانه آنها را دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید

 بیش از ۸۸ کیلوگرم تریاک کشف شد

رئیس پلیس آگاهی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه قاتلان دستگیر شده در تحقیقات و بازجویی‌های پلیس به ارتکاب قتل جوان ۲۷ ساله اعتراف کرده و انگیزه خود را از این قتل اختلافات مالی وخانوادگی اعلام کردند تصریح کرد: متهمان پس از قتل جوان در خانه‌ای در شهر بیرجند و انتقال جسد با خودروی مقتول و دفن آن در یکی از روستا‌های شهرستان درمیان، اقدام به فرار با خودروی مقتول می‌کنند.

او به هوشمندی و کارآمدی کارآگاهان پلیس آگاهی استان در کشف پرونده قتل اشاره کرد و گفت: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • پشت پرده ماجرای یسنا دختر گمشده
  • جزئیات بیشتر از گم شدن یسنا کوچولو/ دختر ۴ ساله دزدیده شده بود؟
  • قاتل ۴۱ ساله در رشت دستگیر شد
  • قتل مرد کامیون‌دار با ضربه چاقو در این محله تهران
  • قتل زن ٨٢ ساله و سرقت طلاهای او در این شهر
  • کشف جسد زن ۳۶ ساله در باغ و دستگیری قاتل
  • فرار نافرجام قاتلان فراری در خراسان جنوبی
  • سوء قصد مرگبار با وینچستر به جان ۲ برادر در نمایشگاه ماشین
  • دستگیری قاتلان جوان ۲۷ ساله بیرجندی
  • تشکیل پرونده قضایی برای ضاربان شهید الداغی در کاشمر