Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کمیته امداد شهرستان خلخال گفت: با هدف دستیابی به خودکفایی مددجویان طرح کشت زعفران برای مددجویان کمیته امداد در خلخال اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خلخال، صفر فتح‌الله‌زاده بعد از ظهر امروز در جلسه اجرای طرح کشت زعفران برای مددجویان کمیته امداد در خلخال اظهار داشت: با هدف دستیابی به خودکفایی و استقلال مددجویان زیرپوشش کمیته امداد طرح کشت زعفران برای مددجویان کمیته امداد در خلخال اجرا می‌شود که خوشبختانه تاکنون خروجی‌های مناسبی را نیز به دنبال داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با هدف فراهم کردن بسترهای لازم برای مددجویان این شهرستان در حال حاضر برنامه‌ریزی‌های راهبرد و منطقی در این زمینه پایه‌ریزی شده و مناطقی که ظرفیت مناسب برای کشت و تولید زعفران دارند شناسایی شده‌اند و در همین راستا کارگاه‌های آموزشی نیز برای مددجویان برگزار شده است.

مدیر کمیته امداد شهرستان خلخال گفت: توسعه اجرای طرح‌های خودکفایی در منطقه با جدیت و اهتمام ویژه در دستور کار قرار گرفته تا بتوانیم هر چه سریع‌تر زمینه خودکفایی مددجویان منطقه را فراهم کرده و توسعه اقتصادی شهرستان را شاهد باشیم که در حال حاضر یکی از مناسبت‌ترین طرح‌ها اجرای طرح کشت زعفران در منطقه است.

فتح‌اله‌زاده بیان کرد: شناسایی دقیق ظرفیت‌های منطقه برای تحقق اهداف مورد نظر در این زمینه گام موثری برای دستیابی به اهداف مورد نظر است که در این زمینه تاکنون برنامه‌های مناسبی در دستور کار قرار داده شده که به طور حتم خروجی‌های بسیار قابل توجهی به دنبال خواهد داشت.

وی با اشاره به به دست آوردن درآمد 25 میلیون تومانی مددجوی خلخالی از کشت طلای سرخ تصریح کرد: این مددجو با دریافت تسهیلات اشتغال از کمیته امداد به کار کشت زعفران مشغول شده و در حال حاضر از چرخه حمایتی خارج شده و درآمد مناسبی به دست می‌آورد که این یکی از اهداف مهمی است که به دنبال آن بودیم.

مدیر کمیته امداد شهرستان خلخال گفت: تاکنون در سطح شهرستان 30 نفر از مددجویان زیرپوشش این شهرستان از کارگاه‌های آموزشی و پرداخت تسهیلات اشتغال بهره‌مند شده‌اند که امیدواریم در این زمینه سازمان جهاد کشاورزی، بسیج سازندگی و بانک‌های عامل همکاری و مشارکت‌های لازم را با ما داشته باشند.

انتهای پیام/

R41374/P1357/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۶۵۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از یک کیلوگرم زعفران تقلبی در بیرجند

سرهنگ تقی زاده جانشین انتظامی شهرستان بیرجند گفت: در پی شکایت احدی از شهروندان مبنی بر فروش زعفران تقلبی از سوی یک واحد صنفی در شهرستان بیرجند، بررسی موضوع از سوی پلیس در دستور کار قرار گرفت. 

او افزود: مأموران کلانتری ۱۲ پس از بررسی و انجام تحقیقات میدانی، ۲ نفر را که در زمینه فروش زعفران‌های تقلبی فعالیت داشتند شناسایی کردند. 

سرهنگ تقی زاده با اشاره به این که مأموران در این رابطه ۲ متهم دستگیر و مقدار یک کیلو و ۶۴۲ گرم زعفران تقلبی را کشف کردند؛ تصریح کرد: متهمان دستگیر شده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند. 

جانشین انتظامی شهرستان بیرجند بیان کرد: پلیس قاطعانه و به صورت شبانه روزی برای مقابله و برخورد با مجرمان تلاش می‌کند تا نظم، امنیت و آرامش مردم را تأمین کند. 

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • ۲۰۰۰ بسته معیشتی میان مددجویان کمیته امداد و بهزیستی آذربایجان‌شرقی توزیع شد
  • توزیع ۲۲ هزار بسته معیشتی میان مددجویان کمیته امداد مازندران
  • توزیع هزار بسته سبد کالا بین مددجویان کمیته امداد خراسان رضوی
  • ضیافت افطاری ایتام و مددجویان کمیته امداد امام خمینی لنده
  • برگزاری جشن بهره‌مندی مددجویان روستایی از مسکن
  • کشف بیش از یک کیلوگرم زعفران تقلبی در بیرجند
  • توزیع یک هزار بسته معیشتی بین مددجویان کمیته امداد هریس
  • پویش «خانه دوست کجاست» در ایلام آغاز شد
  • نماینده مجلس: واریز نشدن عیدی مددجویان بهزیستی و کمیته امداد قابل قبول نیست
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی بین مددجویان کمیته امداد هریس