Web Analytics Made Easy - Statcounter

جهان > آمریکا - همشهری آنلاین:
نظرسنجی‌ شبکه خبری سی ان ان نشان می‌دهد، اکثر مردم آمریکا معتقدند؛ دولت ترامپ باید به برجام پایبند بماند.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما به نقل از شبکه تلویزیونی سی ان ان، بحث‌ها در داخل آمریکا درباره برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) ادامه دارد.

در این میان، شبکه تلویزیونی سی ان ان نظرسنجی انجام داد و از مردم آمریکا پرسید، آیا آمریکا باید در توافق هسته‌ای باقی بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هشتاد درصد آمریکایی‌های طرفدار دموکرات‌ها گفتند، آمریکا باید به برجام پایبند بماند.

شصت و هفت درصد آمریکایی‌های دارای نگرش‌های مستقل از دو حزب اصلی این کشور گفتند، آمریکا باید در برجام باقی بماند.

چهل و هشت درصد طرفداران حزب جمهوری خواه نیز همین نگرش را درباره برجام داشتند و همین مسئله نشان دهنده آن است که حتی حزب خود دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا نیز در این خصوص دو تکه شده است.

در مجموع و با محاسبه میانگین کلی این نظر‌ها مشخص شد، شصت و هفت درصد آمریکایی‌ها می‌گویند آمریکا نباید از توافق هسته‌ای برجام خارج شود و فقط بیست و هفت درصد آن‌ها با این کار موافق هستند.

سی ان ان این نظرسنجی را دوازدهم تا پانزدهم اکتبر انجام داد.

در همین زمینه: برجام را حفظ کنید حفظ برجام آزمون اروپا برای رهبری جامعه بین‌الملل است سران اتحادیه اروپا در مورد لغو برجام به آمریکا هشدار دادند انتقاد وزیر خارجه آمریکا از عربستان و همپیمانانش در بحران قطر حمایت رهبران اروپایی از برجام انتقاد جرج بوش از سیاست‌های ترامپ | ناسیونالیسم سفید لکه ننگ اعتبار آمریکاست

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۶۵۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردمی که تلویزیون نمی‌بینند و سریال هایی که دیده نمی‌شود!

نتایج رصد و نظرسنجی های مختلف درباره میزان رویکرد مردم به سریال های نوروزی هشدار نگران کننده ای را به صدا درآورده است.   به گزارش خبرآنلاین، براساس این نظرسنجی سریال زیرخاکی ۱۹/۸۶ درصد مخاطب داشته و سریال رستگاری تنها موفق به جذب ۷/۳۴ درصد از مخاطبان صدا و سیما شده است. سریال هفت سر اژدها نیز ۱۸/۱۶ درصد مخاطب داشته است! نکته مهم و قابل تامل در این نظرسنجی این است که ۵۴/۶۴ درصد مردم اصلا این ۳ سریال را ندیده اند.   به عبارت دیگر، صداوسیما علی رغم تدارک ویژه و پرهزینه شب عید و ماه مبارک، هنوز نتوانسته مخاطبان گذشته خود را پیدا کند. این ارقام نشان می دهد که صداوسیما همچنان دچار ریزش مخاطب بوده و طرح های تحول مدیران این سازمان نیز موفقیتی در پی نداشته است. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • روزنامه شرق: بهترین فرصت مذاکره مستقیم با آمریکا را از دست ندهید! / اجرای برجام و FATF اولویت نظام پس از عملیات وعده صادق
  • موافقت اکثر صهیونیست‌ها با استعفای فرماندهی ارتش رژیم صهیونیستی
  • اکثر آمریکایی‌ها به نتانیاهو اعتماد ندارند
  • نظرسنجی هاروارد چگونه تعبیر شد؟/ عواقب اصرار بر جنایت
  • مهاجرت غیرقانونی «بحران جدی» از نگاه آمریکایی‌ها
  • مردمی که تلویزیون نمی‌بینند و سریال‌هایی که دیده نمی‌شود!
  • مردمی که تلویزیون نمی‌بینند و سریال هایی که دیده نمی‌شود!
  • دانشجویان معترض آمریکایی خواستار اخراج اشغالگر از فلسطین هستند
  • نظرسنجی| افزایش رویگردانی از نتانیاهو در آمریکایی‌ها
  • فضاسازی تبلیغی پارلمان اروپا علیه عملیات «وعده صادق»