Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-18@00:12:12 GMT

دستور وزیر کشور برای رسیدگی به شکایات مردمی

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۱۶۵۴۸۲

سیاست > دولت - ایلنا نوشت: شجاعی کیاسری رئیس مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل، از دستور وزیر کشور برای اجرای مصوبه هیأت وزیران مبنی بر تشکیل ستاد تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به شکایات مردمی در صف و ستاد وزارت کشور خبر داد.

سید رمضان شجاعی کیاسری رئیس مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت کشور با اشاره به جلسه صبح امروز ۲۹ مهرماه شورای معاونین وزارت کشور گفت: در این جلسه، دکتر رحمانی فضلی؛ وزیر کشور خطاب به معاونین وزارت کشور، استانداران، فرمانداران، بخشداران و شهرداران در سراسر کشور بر انجام خدمت بی منّت و پیگیری جدی روند اصلاح نظام اداری و تقویت سلامت آن تأکید کرد و گفت : همه ما در اجرای عدالت و استیفاء حقوق آحاد ملت، در نزد خدای تعالی و خون شهدا مسئول هستیم و باید همه تلاش و مساعی خود را در این مسیر بکار ببندیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شجاعی کیاسری افزود: وزیر کشور در همین ارتباط و بر اساس مصوبه هیأت وزیران، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی را مکلّف به تشکیل این ستاد در سطوح مختلف وزارت کشور بمنظور ارتقای روند تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به شکایات مردمی بصورت اثر بخش و ارائه گزارش به صورت مستمر کرد.

رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور ادامه داد: دکتر رحمانی فضلی در جلسه امروز شورای معاونین، همچنین در دستوری مشابه از استانداران، فرمانداران، بخشداران و شهرداران خواست، متناسب با ستاد ایجاد شده در ستاد وزارت کشور بر اساس مصوبه هیأت وزیران، ستادهای متناظر را در راستای تکریم مردم و مراجعین و رسیدگی به شکایات مردمی از سوء عملکرد های اداری و احیاناً فساد اداری در دستگاه های اداری و اجرائی حوزه خود، تشکیل دهند و بعلاوه، تمهیداتی اندیشیده گردد تا مردم بتوانند شکایات خود را از همه دستگاههای اجرایی به سهولت ارائه کنند و همچنین شکایات واصله دراسرع وقت رسیدگی و نتیجه آن به مردم منعکس شود.

شجاعی کیاسری خاطر نشان کرد: دکتر رحمانی فضلی از بخشهای نظارتی وزارت کشور؛ از جمله مرکز امور بازرسی خواست با جدیت هر چه تمامتر و با ایجاد ساز و کار مناسب، جداً بر این روند نظارت و نتیجه پیگیری ها را، به صورت مستمر گزارش کنند.

 

29216

کلید واژه‌ها : عبدالرضا رحمانی فضلی - وزارت کشور -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۶۵۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر حمل‌ونقل اسرائیل دستور بازگشایی حریم‌هوایی و فرودگاه‌ها را صادر کرد

«اوری ماکالیو» وزیر حمل و نقل رژیم صهیونیستی پس از ممنوعیت پرواز‌ها و بسته شدن حریم هوایی این رژیم به دلیل حملات ایران، امشب دستور بازگشایی حریم هوایی و فرودگاه‌های اسرائیل را صادر کرد.

 ساعتی پیش نیز خطوط هواپیمایی عراق خبر داد که از فردا، پرواز‌های خود با ایران را از سر می‌گیرد.

 همزمان با آغاز عملیات وعده صادق، برخی کشور‌ها پرواز‌های خود به مقصد ایران را به حالت تعلیق در آوردند، اما با پایان این عملیات و دستیابی ایران به اهداف خود، کشور‌های مختلف به تدریج در حال از سرگیری پرواز‌های خود به و از ایران هستند.

 دو شب گذشته، ایران در پاسخ به حمله نظامی رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولی سفارت جمهوری اسلامی در دمشق، چندین نقطه نظامی در فلسطین اشغالی را هدف حمله پهپادی و موشکی موفق قرار داد.

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • حراست وزارت ورزش به میدان آمد؛ رسیدگی فوری به جنجال چاقوکشی در کشتی مازندران
  • تلاش وزارت بهداشت برای افتتاح ۱۰ هزار تخت بیمارستانی جدید در سال ۱۴۰۳
  • توسعه طرح سامانه‌های نوین آبیاری، مردمی‌ترین طرح وزارت جهادکشاورزی
  • برپایی میز ارتباطات مردمی وزارت میراث فرهنگی در سمنان
  • قدردانی قائم مقام وزارت صمت از امیر نامی رئیس ستاد بحران کل کشور
  • عدالت محوری در دستور کار مسئولان دادگستری باشد
  • وزارت کشور در بحث واگن‌های وارداتی جهادی عمل کند نه اداری
  • وزیر حمل‌ونقل اسرائیل دستور بازگشایی حریم‌هوایی و فرودگاه‌ها را صادر کرد
  • وزیر علوم: تلاش برای تحقق شعار سال وظیفه همه اقشار به ویژه دانشگاهیان است
  • جریمه ۲۳۸ میلیون تومانی ماهی فروش متخلف در زنجان