Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  در جلسه‌ای با حضور مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان یزد، کارشناسان عمرانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و نمایندگانی از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، شهرداری یزد و ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، میراث فرهنگی و گردشگری و راه و شهرسازی استان، وضعیت پروژه کتابخانه_مرکزی_یزد مورد بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه در خصوص صورتِ هزینه‌های انجام شده در این پروژه، پیگیری برای حل و فصل مشکل معارضان زمین کتابخانه‌ و زمین‌های اطراف، مشکلات ساختمانی پروژه و فرایند ساخت، تکمیل و تجهیز کتابخانه بحث شد.

در پایان این جلسه مقرر شد موضوع تکمیل و واگذاری کتابخانه مرکزی به شورای برنامه‌ریزی استان ارائه شود تا در نشست آینده این شورا تصمیم نهایی برای وضعیت این کتابخانه مرکزی یزدگرفته شود.

کارشناسان حاضر پس از پایان جلسه، از روند ساخت و تکمیل کتابخانه مرکزی یزد دیدن کردند.

انتهای پیام/ ی

بررسی وضعیت پروژه کتابخانه_مرکزی_یزد 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۶۶۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جلسه تخصصی بررسی پروژه‌های سفر ریاست جمهوری و استاندارآذربایجان غربی به شهرستان ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، در این جلسه برنامه ریزی‌های لازم جهت تخصیص بودجه طرح و پروژه‌های شرکت آب و فاضلاب انجام تا مقدمات امکان تخصیص بودجه از طریق سازمان برنامه و بودجه استان فراهم شود.  در این جلسه همچنین مصوبات سفر ریاست جمهوری و مصوباتی که با دستور مقام عالی استان جهت اجرا به شرکت آب و فاضلاب استان تکلیف شده اند نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • بررسی روند عملیات اجرایی و میزان پیشرفت پروژه‌های امور آب و فاضلاب سلماس
  • بررسی آخرین وضعیت روستاهای برده میش و کپه‌کند بخش مرکزی مهاباد
  • تکمیل تقاطع امام خمینی (ره) اراک اولویت اقدامات مسؤولان شهری باشد
  • تکمیل پروژه‌های مصوبات سفر ملاک ارزیابی مدیران است
  • برگزاری جلسه تخصصی بررسی پروژه‌های سفر ریاست جمهوری و استاندارآذربایجان غربی به شهرستان ارومیه
  • اجرای برنامه‌های فرهنگی-هنری در کتابخانه عمومی خلیج فارس بوشهر
  • آخرین وضعیت پیشرفت پروژه فیبرنوری بوشهر بررسی شد
  • قالیباف: گزارش جلسه ارزی مجلس و دولت هفته آینده در صحن ارائه می‌شود
  • هفته آینده گزارش جمع‌بندی جلسه ارزی مجلس و دولت در صحن ارائه می‌شود
  • انتقاداز تکمیل نشدن ساخت تقاطع غیر همسطح سه راه هفشجان