Web Analytics Made Easy - Statcounter

از سوی سازمان غذا و دارو، برخی از محصولات غذایی، بهداشتی و تنقلات غیرمجاز معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس نظر اداره کل نظارت و ارزیابی فرآورده های غذایی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو، ﻟﻮاﺷﮏ ﻣﺤﺼﻮل ﺗﻮﻟﯿﺪی ﭘﺮﻫﺎم ﺗﺮش با نام تجاری  آی ﺗﺮش و ﻓﺮوش اﯾﻨﺘﺮﻧﺘﯽ قهوه ﺳﺒﺰ  Green coffee با نام تجاری Slim & health را به دلیل نداشتن مجوزهای بهداشتی غیرمجاز معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین محصولاتی چون ﺷﮑﺮ  با نام تجاری ﺷﻬﺪﻧﯽ، ﭘﻨﯿﺮ ﻟﯿﻘﻮان با نام تجاری ﻟﯿﻘﻮان، وﯾﻔﺮ ﺑﺎ ﻃﻌﻢ زﻧﺠﺒﯿﻞ با نام تجاری ﮐﺮﯾﻠﻮ CRILLOO، آﺑﻨﺒﺎت ژﻟﻪ‌ای ﻣﯿﻮه‌ای با نام تجاری ارس ﮐﯿﻮی، ﻋﺮق ﭼﻬﻞ ﮔﯿﺎه و ۲۷ ﮐﺎﺳﻨﯽ با نام تجاری  ﮔﻞ اﻧﺪام، قند ﺷﮑﺮ - ﺣﺒﻮﺑﺎت با نام تجاری ﺳﻮرن، ﻧﻤﮏ ﯾﺪدار با نام تجاری واد، ﻋﺮق ﺑﻮﻣﺎدران ﻣﺤﺼﻮل ﺷﺮﮐﺖ اﺣﯿﺎی ﺳﻼﻣﺖ و ﮔﺰ ۱۲ درﺻﺪ رژﯾﻤﯽ ﺑﺪون ﻗﻨﺪ، گز ۲۸ درﺻﺪ ﻣﻐﺰ با نام تجاری شرنی به دلیل جعل مستندات مورد نظر اداره کل نظارت و ارزیابی فرآورده‌های غذایی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو غیرمجاز شمرده می‌شوند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۶۶۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ۶ واحد صنفی متخلف در فریمان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان فریمان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۵۳۴ بازدید بهداشتی از مراکز تهیه و عرضه مواد غذایی و ۱۳۰ مورد بازرسی از اماکن عمومی، از سوی کارشناسان سلامت محیط انجام شد.

 محمود ولایتی مقدم افزود: در همین رابطه ۱۲۵ مورد تخلف بهداشتی شناسایی و اخطاریه کتبی برای متخلفان صادر و تعداد ۵۱ مورد پرونده نیز به مراجع قضایی معرفی شد.

وی گفت: کارشناسان سلامت محیط شهرستان در این بازدید ها ۵۶۱ کیلوگرم مواد غذایی غیرقابل مصرف و تاریخ گذشته را  از مراکز تهیه، توزیع و فروش مواد غذایی جمع آوری و معدوم سازی کردند و ۶ واحد صنفی متخلف هم پلمب شد.

دیگر خبرها

  • معدوم سازی بیش از یک تن مواد غذایی فاسد در شهرستان فیروزه
  • رصد ۳۰ نمونه از محصولات کارخانجات خوراک دام و طیور در کرمان 
  • انسداد ورودی بنا‌های تجاری غیرمجاز در غرب تهران
  • ‍ضبط و توقیف ظروف بسته بندی فراورده های غذایی در نیشابور
  • خوش خبری برای مادران دارای فرزند شیرخوار در یزد
  • تخصیص بسته غذایی به مادران دارای فرزند شیرخوار
  • بومی‌سازی تجهیزات آب و هواشناسی + فیلم
  • کم فروشی و گران‌فروشی محصولات سلامت‌محور خط قرمز است
  • پلمب ۱۲۱ مرکز متخلف بهداشتی در غرب اهواز
  • پلمب ۶ واحد صنفی متخلف در فریمان