Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-29@22:13:52 GMT

چمنیان و قیمتی که به نوجوانان داد

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۱۶۶۴۳۵

سرمربی‌ گمنامی چون عباس چمنیان که زمانی فوتبال ایران حتی به دنبال تجسس و کنکاش برای ارتقای سطح فوتبال به سراغ او نرفته بود حالا فوتبال پایه ایران در رقابت‌های جام‌جهانی را متحول کرده است.


به گزارش "ورزش سه"، چمنیان سرمربی تیم‌ فوتبال نوجوانان در 2 سالی که کنار بازیکنان تیم‌ملی حضور داشته، باعث تغییراتی اساسی در این رده سنی شده تا حدی که باشگاه‌های لیگ‌برتری نیز به تکاپوی پرورش جوان‌های خوب افتاده‌اند و تصمیم دارند از این راه برترین‌ها را به فوتبال ایران معرفی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او این روزها با نتایج خوبی که با تیم‌ملی نوجوانان به دست آورده تمام نگاه‌های مسئولین ورزشی و فوتبالی را به سمت خود معطوف کرده تا جایی که کارلوس کی‌روش سرمربی تیم‌ملی فوتبال ایران نیز کار او را ستوده و حمایت از او در این مقطع را یکی از کارهای اصلی برای پیشرفت فوتبال ایران دانسته است.

البته کارلوس کی‌روش پیش از این روی این مساله خیلی صحبت کرده و از مسئولین فدراسیون فوتبال خواسته تا فوتبال ایران را از رده نوجوانان و جوانان تغییر دهند تا اگر زمانی تیم‌ملی بزرگسالان نیاز به بازیکن داشت، بتوانند از این رده سنی بهره ببرند که کار چمنیان این اطمینان خاطر را برای فوتبالی‌ها فراهم آورد که دیگر نگران حضور تیم‌ملی بزرگسالان در جام‌جهانی در آینده نباشند.

اما نکته‌ای که باید بیشتر از بازیکنان به آن توجه شود حمایت همه جانبه از سرمربیانی چون عباس چمنیان است چون او سرمربی است که بازیکن پروری می‌کند و اگر به این موضوع اهمیتی داده نشود در آینده ایران نمی‌توانند به مانند حضور امسالش در رقابت‌های جام‌جهانی رده نوجوانان موفق باشد. امید این است که بتوانیم چمنیان های بسیار را در فوتبال کشف کنیم که کشف آنها کشف استعدادهای فوتبال ایران است و پس از آن مطمئنا فوتبال کشورمان تقویت خواهد شد.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۶۶۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باشگاه گل‌گهر اولین سفیر و حامی اهدای عضو در فوتبال ایران

باشگاه گل گهر کار شایسته ای را انجام داده است.

باشگاه گل‌گهر اولین سفیر و حامی اهدای عضو در فوتبال ایران محسوب می شود.

عصر روز گذشته طی مراسمی در باشگاه فرهنگی ورزشی گل‌گهر و با حضور اعضای انجمن اهدای عضو ایران، مدیرعامل و اعضای هیات مدیره باشگاه، کادرفنی و بازیکنان تیم، باشگاه گل‌گهر به عنوان اولین سفیر و حامی اقدام خداپسندانه "اهدای عضو" در میان باشگاه‌های فوتبال کشور معرفی شد.

باشگاه گل‌گهر اولین سفیر و حامی اهدای عضو در فوتبال ایران

 

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • همدان بر سکوی نخست بوکس نوجوانان ایران؛ لرستان و تهران بر سکوی دوم و سوم
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۱۰ ارديبهشت
  • باشگاه گل‌گهر اولین سفیر و حامی اهدای عضو در فوتبال ایران
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۹ ارديبهشت
  • پرینتر جدید لنوو با چه قیمتی عرضه شد؟
  • تعلیق تمام مسابقات لیگ ۲ به دلیل ضرب و شتم داور
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان
  • جدیدترین قیمت رمزازها در جهان : ۸ ارديبهشت
  • آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان/ سقوط سودآوری بیت‌کوین
  • سقوط سودآوری بیت‌کوین