Web Analytics Made Easy - Statcounter

حبیب‌الله خنجری در گفت‌و‌گو با خبرنگار امتداد در زرند با اشاره به اینکه شرکت تاریر یکی از پیمانکاران مجتمع سنگ‌آهن جلال‌آباد از سال ۹۳ شروع به کار کرده است، اظهار‌داشت: این مجتمع در سال ۹۵ توسط میدکو اجاره شده که باعث اختلافات بین مجوعه میدکو و شرکت تاریر شده است.

وی با بیان اینکه اختلافات مالی بین شرکت تاریر و مجموعه میدکو وجود دارد که این اختلافات در حال بررسی است، افزود: نشست‌های متعددی تا الان برای رفع این اختلافات برگزار شده که تا الان نتیجه خوبی نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان زرند با اشاره به اینکه شرکت تاریر تا الان تأکید زیادی بر تعلیق نیروی کار خود داشته است، خاطر‌نشان کرد: با تعلیق نیروی کار شرکت تاریر زرند تا الان مخالفت شده است و در شورای تأمین زرند نیز مصوب شده که باید کارگرانی که در شرکت قبلی کار می‌کردند در حال حاظر هم در شرکت تاریر مشغول به کار باشند.

وی با اشاره به علت تجمع و راه‌بندان امروز، بیان کرد: در سه روز قبل شرکت تاریر اعلام کرده است که ۴۸ نفر از کارگران این شرکت تعلیق و از کار خود کنار گذاشته می‌شوند.

خنجری تصریح کرد: نشستی با حضور شرکت تاریر و مجموعه میدکو در تهران امروز برگزار می‌شود و تکلیف این مسئله روشن می‌شود که آیا قرارداد این کارگران تمدید می‌شود و فردا روز آخر قرارداد این کارگران است.

وی با بیان اینکه این کارگران قرارداد یک ماهه داشته‌اند و دلهره آنها از این بابت است که قرار داد آنها تمدید نشود، عنوان کرد: سه ماه حقوق این کارگران پرداخت نشده و قول مساعد برای پرداخت حقوق این کارگران داده شده است.

به گزارش امتداد، این کارگران چند روز پیش به دلیل پرداخت نشدن حقوق آنها در جلوی فرمانداری زرند تجمع کرده بودند و امروز نیز سه‌راهی ورودی به مجتمع سنگ‌آهن جلال‌آباد و کارخانه‌های آن منطقه را با وجود صحبت‌های فرماندار با این کارگران بسته  و تاکنون باز نکرده‌اند و منتظر خبر نشست تهران هستند.

انتهای پیام/

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۶۶۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«نوچاد»، دریچه نوآوری در چادرملو

اختتامیه نخستین رویداد چادرو با عنوان « رویداد جذب ایده ها و طرح های فناورانه و نوآورانه مرکز نوآوری نوچاد» به همت شرکت معدنی و صنعتی چادرملو ۱۲ اردیبهشت ماه در مجتمع معدنی چادرملو در یزد برگزار می شود. - اخبار بازار -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اختتامیه نخستین رویداد چادرو با عنوان « رویداد جذب ایده ها و طرح های فناورانه و نوآورانه مرکز نوآوری نوچاد» به همت شرکت معدنی و صنعتی چادرملو 12 اردیبهشت ماه در مجتمع معدنی چادرملو در یزد برگزار می شود.

در این مراسم از ده طرح برگزیده در محورهای زنجیره ارزش فولاد ( از اکتشافات معدن تا محصول نهایی)، انرژی، آب و محیط زیست، هوشمندسازی و تحول دیجیتال رونمایی می شود.

 

.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • «نوچاد»، دریچه نوآوری در چادرملو
  • روستای چاه‌غلامعلی زرند در محاصره سیل 
  • شرکت بیش از ۲۶ هزار کردستانی در کنکور سراسری
  • بالاترین میزان تولید مواد معدنی در مجتمع سرب و روی مهدی آباد
  • گزارش‌هایی از تخلفات مجتمع‌های بین راهی قم اعلام شد
  • هیئت اقتصادی کره شمالی راهی ایران شد
  • بسته شدن ورودی روستای ماربین
  • سرباز وکارمند دادگستری کودکان را ازسیل نجات دادند
  • نجات جان دو کودک گرفتار درسیلاب ورودی دادگستری زرند
  • اخذ مجوز ماده ۲۳ برای اجرای باند دوم دهق به گلپایگان