Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-03-19@02:35:24 GMT

کارگاه آموزشی مربیان پایه بسکتبال منطقه 8 + گزارش

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۱۶۷۱۹۶

‍‍‍‍‍‍

کارگاه آموزشی مربیان پایه بسکتبال منطقه 8 کشور با حضور مدرس فیبا در بوشهر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، با همکاری کمیته آموزش و کمیته مربیان بسکتبال استان بوشهر یک دوره کلاس کارگاهی مربیان پایه با حضور نناد ترونیک مدرس فدراسیون جهانی بسکتبال و مدیرفنی تیم های ملی رده پایه جمهوری اسلامی ایران،  27 و 28 مهر، با حضور مربیان  بوشهر،فارس،خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد در بوشهر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دانلود دانلود

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۶۷۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۰۰ محتوای آموزشی پایه ششم ابتدایی در اپلیکیشن شاد بارگزاری شد

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: بیش از ۸۰۰ محتوای آموزشی پایه ششم ابتدایی در کانال شاد به صورت VOD بارگزاری شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، وحید خدابنده صبح امروز در نشست تخصصی شورای برنامه‌ریزی اداره تکنولوژی، گروه های آموزشی و بررسی محتوای ابتدایی استان اردبیل اظهار کرد: بستر شاد محیطی امن برای یادگیری و آموزش دانش آموزان به ویژه در دوره ابتدایی است.

وی با اشاره به استمرار آموزش های عمومی در بستر اپلیکیشن شاد خاطرنشان کرد: سرگروه های درسی به عنوان یکی از مهمترین متولیان آموزشی و امر تعلیم و تربیت نقشی اساسی در پیشبرد اهداف نظام آموزشی داشته و تصمیم گیری های آنها می تواند کیفیت برنامه های درسی مدارس را تحت تأثیر قرار دهد.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: بهترین برنامه ها و غنی ترین محتواهای آموزشی بدون وجود معلمانی با انگیزه به ثمر نخواهد رسید.

خدابنده تصریح کرد: انگیزه قلب آموزش و پرورش است که در رأس آن معلم باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد بنابراین طراحی برنامه های مؤثر عملیاتی و خلق ایده‌های نوین در این راستا که به عنوان یکی از اولویت های اصلی معاونت آموزش ابتدایی استان در سال پیش روست از سرگروه های آموزشی انتظار می رود.

وی با بیان اینکه دانش معلمان پایه ابتدایی به روز و مطابق با آخرین متدهای وزارت آموزش و پرورش است، افزود: امسال علاوه بر دبیرخانه کشوری علوم، مسئولیت دبیرخانه کشوری طرح میزبانی بهار را هم عهده‌دار هستیم که خوشبختانه تمهیدات لازم برای اجرای هر چه بهتر آن فراهم است.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل با اشاره به محورهای فعالیت های دبیرخانه علوم اظهار کرد: جشنواره بازی – هوش، کارگروه علوم تجربی طرح شهید همت و تولید محتواهای متنوع در اردبیل انجام شده است.

خدابنده از بارگذاری مجدد بیش از 800 محتوای آموزشی پایه ششم ابتدایی در کانال شاد به صورت VOD خبر داد و خاطرنشان کرد: این محتواهای آموزشی به منظور دسترسی به روز، آسان و آنلاین دانش آموان به دروس پایه ششم ابتدایی بارگزاری شده اند.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • برگزاری کارگاه آموزشی با عنوان ارگونومی در محیط کار در مهریز
  • کارگاه آموزشی امر به معروف و نهی از منکر در مجومرد
  • ۳۰۰ برگزیده جشنواره قرآنی باران وحی در فارس تحلیل شدند
  • ۷۵ کارگاه آموزشی پیش از ازدواج در استان مرکزی تشکیل شد
  • برگزاری دوره آموزشی داوری فوتبال در چهارمحال و بختیاری
  • ۸۰۰ محتوای آموزشی پایه ششم ابتدایی در اپلیکیشن شاد بارگزاری شد
  • کارگاه آموزشی پیشگیری از آسیبهای اجتماعی در دورود
  • افزایش تولید گز بلداجی در آستانه نوروز
  • حمله پهپادی اوکراین به دو پالایشگاه روسیه
  • کارگاه آموزشی تکام در اسفراین برگزار شد