Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، دیدار معوقه هفته پنجم لیگ برتر فوتسال کشورمان و آخرین دیدار از نیم فصل نخست رقابت‌ها میان تاسیسات دریایی و گیتی‌پسند از ساعت 17 امروز آغاز شد و تیم‌های دوم و سوم جدول به مصاف هم رفتند.

در این دیدار تیم میزبان که مدتهاست نتوانسته نتایج خوبی بگیرد و بعد توقف در برابر مس و حفاری با جریمه از سوی باشگاه همراه شده بود، بازی را بهتر شروع کرد و در دقایقی از نیمه اول بر بازی مسلط بود اما در فاصله ۱۴ ثانیه تا پایان نیمه اول پاس گل عالیقدر به جاوید یک گل را از بازیکنانی به گیتی پسند تقدیم کرد که هر دو به شکل ناجور و پرحاشیه ای از گیتی پسند دور شده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱۴ ثانیه بعد از شروع نیمه دوم هم گیتی پسندی ها غافلگیر شدند و این بار وحید شمسایی با شوت استثنایی خود اخنلاف را به دو رساند تا تیم اصفهانی به شدت در مشکلات و حواشی فرو رود. در این لحظات بازی درگیرانه و عصبی تیم اصفهانی کار دست انها داد و در یک ضد حمله مجید حاجی بنده اختلاف را به سه رساند تا کار برای اصفهانی ها سخت تر از قبل شود.

در این دقایق تیم اصفهانی از ذخیره های خودهم بهره برد اما بار دیگر همچون مسابقات آسیایی تعویضی های افضل نشان دادند چیزی برای ارائه در بازی های حساس ندارند تا افضل بابت ایجاد تغییرات زیاد در تیم جریمه شود.

بعد از ورد تیم اصلی اصفهانی ها از سیستم ۵ نفره برای رسیدن به گل استفاده کرده و توسط لئوناردو سیلوا به گل اول رسیدند. اما در ادامه بار دیگر تاسیساتی ها و بار دیگر اختلاف را به ۳ رساندند.

در دقایق پایانی هوادران اصفهانی به شدت از خجالت مهران عالیقدر درامدند تا بازیمدتی متوقف شود و بعد از راه اندازی مجدد بازی حسن زاده گل دوم تیمش را به زیبایی به ثمر برساند. در نهایت بازی با همین ۶ گل به پایان رسید تا اصفهانی ها در شرایط نامناسب روانی اماده نیم فصل دوم شوند.

با این نتیجه تیم تاسیسات دریایی تهران که فصل را خیلی خوب شروع نکرده بود، بالاتر از گیتی پسند و مس که در طول نیم فصل برای صدرنشینی می جنگیدند نیم فصل اول را به پایان رسانده و به عنوان سوری قهرمانی نیم فصل دست یافت.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۶۷۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت ویژه امیر قلعه نویی از شاگردان وحید شمسایی

امیر قلعه نویی پیام ویژه ای خطاب به تیم ملی فوتسال منتشر کرد.

دانلود (6.9MB)

دیگر خبرها

  • تمدید قرار داد امیرحسین داودی با تبم گیتی پسند
  • کار سخت سپاهان برای صعود در جام حذفی
  • حمایت ویژه امیر قلعه نویی از شاگردان وحید شمسایی
  • بازیکن آلومینیوم: خدا به تلاش ما نگاه کرد و پیروز شدیم
  • صعود شاگردان شمسایی به فینال در ضیافت پنالتی‌ها
  • دختران ایران، تاجیکستان را گلباران کردند
  • پیروزی پرگل دختران ایران برابر تاجیکستان
  • وحید شمسایی: ما ایرانیم و حق اشتباه نداریم
  • پرسپولیس با خستگی راه مقابل آلومینیوم!
  • تمدید قرار داد مربی دروازه‌بانان تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان