Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال بعد از ظهر امروز (شنبه) با حضور مهدی تاج، محمدرضا ساکت، عبدالکاظم طالقانی، لیلا صوفی‌زاده، حیدر بهاروند، فریدون اصفهانیان، هدایت ممبینی و محمود شیعی برگزار شد.

در ابتدای این نشست مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال ضمن تقدیر و تشکر از، مساعدت وزارت ورزش و جوانان، پشتکار، بردباری و تلاش‌های بی‌دریغ اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال، همراهی، پایداری و فعالیت‌های سازنده باشگاه‌ها و حمایتهای هیئت‌های فوتبال استان‌ها و رسانه‌ها به جهت تلاش شبانه روزی در جهت موفقیت‌های فدراسیون فوتبال، گفت: بدون شک حمایت‌های مستمر مجموعه فوتبال باعث شد تا پنج صعود به جام جهانی داشته باشیم و عنوان تنها فوتبال پنج ستاره را کسب کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه بیان کرد: همچنین رکوردی که تیم ملی فوتبال بدون گل و قبل از دو بازی پایانی مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه کسب و در نهایت صعود کرد، حضور تیم‌های ملی فوتبال ساحلی و فوتسال در مسابقات جام جهانی باهاما و کلمبیا و کسب عنوان سوم جهان برای نخستین بار، حضور تیم  ملی فوتبال نوجوانان در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام جهانی 2017 هند برای نخستین بار، نشان از تلاش‌های شبانه‌روزی و مستمر تمامی اعضای خانواده مسئولان فوتبال است. امیدوارم که این حمایت‌ها در جهت رشد و پیشرفت فوتبال ادامه‌دار باشد.

در ادامه جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال، بحث صعود و سقوط تیم‌ها به لیگ برتر و دسته اول و نامه‌ای که توسط سازمان لیگ برتر تهیه شده بود، مطرح و در نهایت مقرر شد تا طبق مصوبه قبلی این سازمان اقدامات لازم را انجام دهد. بر همین اساس طبق مصوبه قبلی دو تیم به لیگ برتر صعود و دو تیم به لیگ دسته اول سقوط می‌کنند.

از دیگر مصوبات هیئت رئیسه تدوین جزئیات مقررات انضباطی توسط کمیته تدوین و مقررات بود که پس از تهیه در اختیار هیئت رئیسه جهت تصویب قرار خواهد گرفت و در مجمع فدراسیون فوتبال مطرح خواهد شد.

بنا به پیشنهاد محمدرضا ساکت، دبیر کل فدراسیون فوتبال، با تشکیل مجمع عمومی عادی فدراسیون فوتبال در تاریخ ۲۹ آذرماه سال ۹۶ موافقت شد. بر همین اساس گزارش عملکرد سالیانه فدراسیون، گزارش عملکرد مالی در سال ۹۶-۹۵، گزارش حسابرس مستقل  و بازرس قانونی در سال مالی 96-95 منتهی به 31 تیرماه 96، صورت‌های مالی سال 96-95، برنامه بودجه سال 97-96، مقررات انضباطی و برگزاری انتخابات برای پست عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در مجمع عمومی عادی فدراسیون، در دستور اعضای مجمع قرار خواهد گرفت.

با توجه به نامه باشگاه‌ها و سازمان لیگ و درخواست احقاق حقوق باشگاه‌ها و فوتبال کشور در خصوص حق پخش تلویزیونی از صدا و سیما پیشنهادی مبنی بر ممانعت از ورود صدا و سیما در بخش تولید محتوا مطرح شد که اعضای هیئت رئیسه فدراسیون  ضمن موافقت کلی به سازمان لیگ و کمیته بازاریابی اعلام کرد ظرف مهلت یک هفته و قبل از برگزاری «دربی» در این ارتباط تعیین تکلیف کنند.

دستورالعمل استفاده از نام، علامت، لوگو و برند باشگاه‌ها و تغییرات مربوط به آنها مورد تصویب اعضای هیئت رئیسه قرار گرفت.

با تائید اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال، مقرر شد تا کمیته موقت فوتبال مجازی تشکیل شود.

از دیگر مصوبات هیئت رئیسه انتخاب دکتر بیژن ذوالفقار نسب و جلال چراغپور به عضویت کمیته آموزش بود.

عبدالکاظم طالقانی با تأیید اعضای هیئت رئیسه به عنوان رئیس کمیته استان‌ها انتخاب شد.

انتهای پیام/

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۶۷۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهادری جهرمی: تعیین تکلیف صدور مجوزهای کسب و کار با هیئت مقررات می‌باشد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت در نشست خبری امروز خود با اصحاب رسانه، در رابطه تسهیل صدور مجوز‌های کسب و کار اظهارکرد: خوشبختانه دولت به صورت مداوم به دنبال حل کردن این موضوع است و نظر نهایی بر اساس هیئت مقررات می‌باشد و در صلاحیت دولت نیست و دولت آمادگی دارد تا هرگونه همکاری انجام دهد.

وی افزود: هر دو سفر رئیس جمهوری به پاکستان و سریلانکا توسعه روابط تجاری و اقتصادی است. اما سفر به پاکستان برای توسعه و تقویت همکاری‌های امنیتی دو کشور است. در حوزه پاکستان با اقداماتی که پیش از این انجام داده بود هم حجم تجارت خارجی دو کشور و هم سهم سبد خارجی دو کشور افزایش پیدا کرده است. پاکستان ششمین مقصد صادراتی کشور ما بوده که میزان صادرات ما از حدود ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون دلار به بیش از ۲ میلیارد دلار در سال ۱۴۰۲ رسیده است.

در حال بروزرسانی...

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تکلیف کمیسیون‌های فدراسیون دوومیدانی مشخص شد
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع تکواندوی آسیا
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا
  • عضو ایرانی هیات رئیسه جهانی در کمیته نظارت بر مسابقات ووشو
  • برگزاری نشست هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور علی‌نژاد
  • رضاییان رسما مدیرعامل فولاد خوزستان شد
  • رضاییان: شکایتی از رحمتی دریافت نکردم/ عضو هیات رئیسه هستم، اما قرارداد مالی با فدراسیون ندارم
  • بهادری جهرمی: تعیین تکلیف صدور مجوزهای کسب و کار با هیئت مقررات می‌باشد
  • احضار مدیر سپاهان به کمیته اخلاق
  • سرپرست سپاهان به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال احضار شد