Web Analytics Made Easy - Statcounter



تیم فوتبال پرسپولیس با پیروزی مقابل نفت تهران به مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای جام حذفی صعود کرد تا بازیکنان این تیم با روحیه‌ای خوب برای دربی ۸۵ آماده شوند.

به گزارش مهر، تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب مرحله یک شانزدهم جام حذفی از ساعت ۱۶:۴۵ امروز شنبه در ورزشگاه آزادی به مصاف نفت تهران رفت که این بازی در نهایت با نتیجه ۲ بر صفر به سود پرسپولیس خاتمه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای پرسپولیس در این مسابقه گادوین منشا (۷۳) و علی علیپور (۸۵ - پنالتی) گلزنی کردند.

پرسپولیس این بازی را با ترکیب علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل زاده، سیدجلال حسینی (۸۷ - صادق محرمی)، حسین ماهینی، محمد انصاری، کمال کامیابی نیا، محسن ربیع خواه (۷۲، سیامک نعمتی)، بشار رسن، وحید امیری، علی علیپور و گادوین منشا (۹۰ - شایان مصلح) آغاز کرد. محسن مسلمان که با دستور برانکو از لیست این بازی کنار گذاشته شده بود، سرشناس‌ترین غایب سرخپوشان بود.

پرسپولیس در نیمه اول کاملا بر بازی مسلط بود و بارها دروازه تیم نفت را تهدید کرد؛ علی علیپور در دقیقه ۸ اولین خطر جدی را روی دروازه نفت ایجاد کرد ولی پاس این بازیکن به گادوین منشا دیگر مهاجم سرخپوشان نرسید. وحید امیری و کمال کامیابی نیا هم در دقایق ۱۰ و ۲۳ موقعیت های خوبی برای گلزنی به دست آوردند که هوشیاری بازیکنان نفت مانع باز شدن دروازه این تیم شد.

پرسپولیس در نیمه اول به خاطر آشفتگی و بی نظم بودن خط حمله هرچه زد به در بسته خورد و این نیمه در نهایت با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

نیمه دوم این مسابقه بی شباهت به نیمه اول نبود؛ بازیکنان پرسپولیس توپ را به خوبی تا محوطه جریمه نفت می آوردند ولی موقعیتهای خلق شده به راحتی از دست می رفت. تعداد پاسهای اشتباه بازیکنان پرسپولیس هم در نیمه دوم بیشتر شد.

باوجود این، حملات پرسپولیس سرانجام در دقیقه ۷۳ جواب داد و سرخپوشان توسط گادوین منشا به گل اول رسیدند. تیم نفت که بعد از این گل از لاک دفاعی بیرون آمده بود، فضای بیشتری را برای شاگردان برانکو ایوانکوویچ و گلزنی در اختیار پرسپولیس قرار داد تا حملات این تیم بیشتر شود.

در نهایت علی علیپور در دقیقه ۸۵ از روی نقطه پنالتی تیر خلاص را به نفت زد و از روی نقطه پنالتی گل دوم پرسپولیس را به ثمر رساند. تیم نفت بعد از گل دوم و در دقیقه ۹۱ صاحب یک ضربه پنالتی شد ولی عیسی آل کثیر این پنالتی را به تیرک دروازه زد تا بازی در نهایت با همان دو گل به سود پرسپولیس خاتمه یابد.

پرسپولیس با این برد به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرد و در بازی بعدی باید به مصاف تیم بادران تهران بود.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۶۸۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم فوتسال افغانستان به مرحله حذفی صعود کرد

تیم فوتسال افغانستان در آخرین بازی از بازی های مرحله گروهی جام ملت های فوتسال آسیا در برابر بحرین به پیروزی رسید.

تیم فوتسال افغانستان با پیروزی ۳ بر ۲ برابر بحرین و باخت کویت در برابر ایران به مرحله حذفی این تورنمنت صعود کرد.

در مرحله حذفی افغانستان باید به مصاف قزاقستان برود.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • مشخص شدن داوران یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال
  • اعلام اسامی داوران مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی
  • اعلام اسامی داوران یک هشتم نهایی جام حذفی/ عرب براقی قاضی دیدار آلومینیوم و پرسپولیس
  • لیگ قهرمانان آسیا| صعود العین امارات به فینال با حذف الهلال
  • نفس مبارزه، شكوه در شكست و ذلت در پیروزی
  • تیم فوتسال افغانستان به مرحله حذفی صعود کرد
  • منچستر یونایتد مقابل تیم دسته اولی مُرد و به فینال صعود کرد
  • نجات شیاطین از کابوس کاونتری و صعود به فینال
  • اونانا: به فینال رفتیم، فقط این مهم است
  • یونایتد مرد و زنده شد/ همسایه‌ها به فینال جام حذفی انگلیس رسیدند