Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین؛ سردار منتظر المهدی در گفت و گو با خبرنگار صدا و سیما گفت: دفاتر پلیس +۱۰ نیز روزانه از ساعت ۸ تا ۱۶ برای تحویل مدارک و صدور گذرنامه در کمترین زمان ممکن اقدام می‌کنند. وی افزود: پلیس گذرنامه نیز هر روز از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ۲۰ شب پاسخگوی هموطنان است. سردار منتظر الهمدی با اشاره به اینکه گذرنامه معتبر با حداقل شش ماه اعتبار از مهم‌ترین شروط سفر اربعین است گفت: امکان صدور ویزا به صورت انفرادی وگ روهی نیز وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: البته پلیس توصیه می‌کند هموطنان برای اخذ ویزای انفرادی اقدام کنند. سردار منتظر المهدی گفت: در حال حاضر مرز‌های مهران، چزابه و شلمچه فعال هستند و زائران ایرانی می‌توانند از این مرز‌ها تردد کنند. وی افزود: اتباع بیگانه برای سفر به کربلا فقط از مرز شلمچه اجازه خروج دارند. سردار منتظر المهدی گفت: صدور ویزا، مبلغ و فرآیند آن به عهده سفارتخانه عراق و وزارت امور خارجه است به طوریکه پلیس در این زمینه هیچ دخل و تصرفی ندارد. سخنگوی ناجا افزود: پلیس امنیت نیز در کنسولگری‌های ایران در شهر‌های نجف، کربلا و بغداد برای تسریع صدور اسناد مفقودی عبوری در خدمت زائران حسینی است.

منبع: جام جم آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۶۸۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسافران ایستگاه مترو میرزای شیرازی در پیچ و خم خروج از مترو + تصاویر

ایستگاه میرزای شیرازی یکی از ایستگاه‌های خط ۳ مترو شهر تهران است که در خیابان شهید بهشتی و تقاطع میرزای شیرازی واقع شده است. روزانه مسافران بسیاری از طریق این ایستگاه به نقاط دیگر شهر سفر می‌کنند، اما به گفته شهروندخبرنگار ما این خط مترو با توجه به ازدحام جمعیت فقط یک خروجی دارد.

وی با ارسال تصاویر این مشکل را به تصویر کشید.

منبع: شهروندخبرنگار - تهران

بیشتر بخوانید:

تصویری از ازدحام جمعیت در ایستگاه تاکسی میدان صنعت

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • انهدام باند قاچاق و تهیه زغال از چوب آلات جنگلی در گلبهار/۴ نفر از اتباع بیگانه دستگیر شدند
  • ◄ اولین قطار ترانزیت افغانستان به ترکیه در دام سوء مدیریت/ تکرار تجربه تلخ راه آهن شلمچه بصره
  • دستور امام جمعه تهران به وزیر کار دولت رئیسی /نیروهای مسلح اجازه کمترین تعرض به کشور را نمی دهند
  • مسافران ایستگاه مترو میرزای شیرازی در پیچ و خم خروج از مترو + تصاویر
  • مهاجرت با ویزای جعلی
  • ماجرای عجیب طراح سوالات کنکور | اجازه خروج به او ندادیم تا اینکه چهلم همسرش رسید + فیلم
  • صدور ویزای زائران حج تمتع در حال پیگیری است
  • اعتراض به آرایش غلیظ سحر دولتشاهی در سریال افعی تهران
  • توضیح سردار رادان درباره گشت ارشاد/ مهمتر از طرح نور، پلیس ماموریتی ندارد!
  • بازار سیاه مهاجرت با ویزای جعلی