Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-05-01@02:42:47 GMT

انتقاد مدیر عامل آذرخش از باشگاه سپاهان

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۱۶۸۸۸۴

انتقاد مدیر عامل آذرخش از باشگاه سپاهان

به گزارش وانانیوز،  رجب خدایار در گفتگویی اظهار داشت: با تمام احترامی که برای تیم سپاهان قائل هستم اما باید بگویم باشگاه سپاهان اخلاق را رعایت نکرد. سپاهان یک شبه وارد لیگ شد و غیر از بازیکنان آینده سازان ، بسیاری از بازیکنان تیم های دیگر را که ماه ها در اردوی تیم هایشان حضور داشتند و تیم ها روی آن ها برنامه ریزی و حساب کرده بودند تطمیع کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: این که بدون رعایت اخلاق ورزشی سراغ بازیکن برویم و بگوییم تیم فعلی ات را رها کن و بیا ، درست نیست. همه چیز که فوتبال نیست.
مدیر عامل باشگاه آذرخش گفت:بازیکن ممکن است وسوسه شود و به بازیکن خرده نمی گیریم اما یک باشگاه باید به این مسائل پایبند باشد تا همه از آن به عنوان یک باشگاه حرفه ای واقعی یاد کنند.
خدایار بیان داشت: ما نیاز به فرهنگ سازی هم در بین باشگاه ها و هم در بین بازیکنان داریم. این درست نیست که یک تیم بخواهد بازیکنی را بگیرد و آن بازیکن بگوید به شرطی می آیم که فلان بازیکن را هم جذب کنید. باشگاه ها هم باید درک کنند که به هم نیاز دارند و باید مسائل اخلاقی را در اولویت قرار دهند.

وی عنوان کرد: ما برای بازیکنمان زهرا خندان هزینه کردیم ، با او توافق کردیم. قرارداد وی با ما 2 ساله اما سفید بود و یک سال دیگر مانده بود. منتظر بودیم که مبلغ مورد توافق از قبل را در سازمان لیگ تایید و وارد قرارداد کنیم اما پیش از ثبت نهایی ، سپاهان پیش دستی کرده و فسخ بازیکن را می گیرد و بازیکن را می برد.
مدیر عامل باشگاه آذرخش تهران تصریح کرد: امیدواریم امسال ، فصل خوبی را در لیگ برتر سپری کنیم. بازی اول در ایلام با امتیاز همراه بود و می توانیم با همت کادر فنی و بازیکنان در ادامه فصل تیم قابل احترام و سرسختی داشته باشیم.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۶۸۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس دست از سر بازیکن سپاهان برنمی‌دارد

پرسپولیس این هفته در دیداری حساس باید برابر سپاهان قرار گیرد و امیدوار است با برتری در این بازی سرنوشت‌ساز، ضمن جبران شکست بازی رفت، شرایط را در جدول نیز به سود خود تغییر دهد.

یکی از شایعات شکل گرفته پیش از این بازی، اما مربوط به محرومیت رامین رضاییان بود. بعد از دریافت کارت زرد در بازی مقابل ملوان، شایعات زیادی درباره محرومیت مدافع راست سپاهان شکل گرفت. هرچند این بازیکن بعد از این بازی شخصا به تکذیب آن پرداخت و مدعی شده محروم نیست.

با این حال باشگاه پرسپولیس نیز برای آگاهی از شرایط این بازیکن و احتمال محرومیت یا حضورش در این بازی، از سازمان لیگ استعلام گرفت که در نهایت مشخص شد او سه کارته است و مشکلی برای همراهی سپاهان در جدال با پرسپولیس نخواهد داشت.

 

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • مدیر عامل آدیداس: حاضر نشدیم با پیشنهاد نایکی به فدراسیون فوتبال آلمان برابری کنیم
  • به وقت انتقام در حساس‌ترین بازی‌؛ عیسی به مورایس رسید
  • مورد عیسی آل‌کثیر؛ جذاب‌تر از پرسپولیس - سپاهان
  • پرسپولیس دست از سر بازیکن سپاهان برنمی‌دارد
  • ۶ عامل هنجارشکنی پس از بازی تیم‌های ملوان و سپاهان دستگیر شدند + جزئیات
  • دو بازیکن خارجی در سبد خرید تابستانی پرسپولیس
  • واکنش تند مدیر روابط عمومی بانک مرکزی به انتقاد میرسلیم
  • بازدید مدیر عامل از شعبه صندوق تامین خسارت های بدنی استان فارس
  • مراسم تقدیر و معارفه مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی برگزار شد
  • عامل حذف تاریخی رئال به بایرنی‌ها روحیه داد!‏