Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛صادق وجدی مدیر کل ساخت و توسعه راه‌های شمالغرب شرکت ساخت و توسعه زیربنا‌های حمل و نقل عصر شنبه در جریان بازدید از روند اجرای این طرح اظهارداشت: روند اجرای طرح ملی محور خوی- قطور- رازی با اولویت بندی ساخت قطعات نیمه تمام پروژه و حذف نقاط حادثه خیز سرعت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: پروژه بهسازی محور خوی- قطور – رازی با هدف کاهش تصادفات و ایمن سازی مسیر دسترسی به پایانه مرزی رازی به طول ۶۷ کیلومتر در حال اجراست.

وجدی از اولویت بندی قطعات پروژه بهسازی محور خوی- قطور- رازی خبر داد و گفت: کار‌های اجرایی قطعاتی از این طرح پس از برسی مسایل فنی و هندسی محور، محدودیت‌های اجرایی پروژه و با اولویت حذف نقاط حادثه خیز آغاز می‌شود.

مدیر کل ساخت و توسعه راه‌های شمالغرب شرکت ساخت و توسعه زیربنا‌های حمل و نقل کشور با اعلام اینکه پروژه محور خوی- قطور- رازی دارای ردیف اعتبار ملی است، افزود: مسیر ارتباطی شهر خوی به سمت مرز رازی با اجرای این پروژه به راه اصلی ارتقا می‌یابد.

مرز رازی خوی-کاپی کوی ترکیه از پایانه‌های مهم مرزی ایران با ترکیه و به عنوان سومین مرز رسمی ایران و ترکیه در آذربایجان غربی است که با برخورداری از راه ریلی و زمینی نقش بسزایی در توسعه و رونق تجارت بین دو کشور ایفا می‌کند.

جاده خوی - قطور- رازی بطول ۱۸ کیلومتر از طرف مرز رازی در حال تعریض و سه بانده شدن است. این محور ۶۷ کینومتر طول دارد.

انتهای پیام/م

روند احداث محور خوی-قطور- رازی سرعت می گیرد

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۶۹۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور همزمان با هفته سلامت افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، سید ابوالفضل هاشمی‌اصل ضمن گرامیداشت هفته سلامت، با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در زمینه جهاد تبیین، این ایام را فرصتی مناسب در راستای معرفی دستاوردهای حوزه سلامت دانست.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اعلام آمادگی افتتاح ۳۶ پروژه بهداشتی، درمانی، به متراژ ۱۱ هزار و ۱۳۰ متر مربع با اعتبار بالغ بر ۲۸۰ میلیارد تومان در هفته سلامت امسال گفت: رفع چالش‌های پروژه‌های عمرانی سلامت محور، از مهمترین دغدغه‌های مسؤولان دانشگاه است که با هدف توسعه زمینه‌های دسترسی عمومی به خدمات این حوزه به صورت ویژه در حال پیگیری است.

سید ابوالفضل هاشمی‌اصل با اشاره به نقش تأثیرگذار توسعه، ارتقا و نوسازی زیرساخت‌های حوزه بهداشت و درمان در ارائه هر چه بهتر خدمات بهداشتی درمانی به مراجعان گفت: امید است با بهره برداری از این پروژه‌ها در هفته سلامت، بتوانیم گام‌های مؤثری در پیشبرد اهداف حوزه سلامت فارس برداریم.

کد خبر 6086319

دیگر خبرها

  • گیلان باید تحت پوشش فیبر نوری قرار گیرد
  • پروژه های عمرانی گیلان سرعت می گیرد/ زباله سوز رشت نیازمند اعتبار ۲۰۰۰ میلیاردی
  • اجرای ۳۵ کیلومتر فیبر نوری در آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر
  • بهبود سرعت و کیفیت اینترنت با اجرای فیبرنوری در خوزستان
  • مردم پروژه‌های نهضت ملی مسکن را کامل می‌کنند؟
  • عملیات حفاری تونل گردنه الماس سرعت می‌گیرد
  • روند اجرای پروژه گردنه عامری دیلم تسریع شود
  • سرعت ساخت در پروژه‌های خیرساز بیشتر و هزینه‌های آن کمتر است
  • ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور همزمان با هفته سلامت افتتاح می‌شود
  • پروژه فیبر‌نوری منازل و کسب‌وکارها؛ بزرگترین پروژه تاریخ ارتباطات آذربایجان غربی