Web Analytics Made Easy - Statcounter

طی مراسمی با حضور معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران، از ٦٨ کارمند روشندل شهرداری تهران به مناسبت هفته "عصای سفید" تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، ابراهیم شیخ صبح امروز ( ٢٩ مهر ماه ) در نشستی صمیمانه با روشندلان شهرداری تهران به بررسی مسائل و مشکلات این قشر جامعه به مناسبت روز "عصای سفید" پراخت و گفت: روز جهانی نابینایان، بهانه ای است تا یادی کنیم از عزیزانی که از نعمت بینایی محروم هستند اما عظمت دل های پربصیرتشان شایسته تقدیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران افزود: تاریخ، انسان های بزرگی را سراغ دارد که با وجود محروم بودن از نعمت بینایی به مدارج عالی در حوزه های مختلف علمی، اخلاقی و پزشکی رسیده اند و با تکیه بر نیروی اراده، پشتکار و خلاقیت و تقویت سایر حس های خود، توانسته اند بر این نقیصه ظاهری فائق آمده و مایه سرفرازی و سربلندی شوند.

شیخ بر تلاش مدیریت شهری برای حل و فصل مسائل و مشکلات نابینایان تأکید کرد و گفت: امروزه در جوامع پیشرفته، با توجه به پیشرفت‌های روزافزون تکنولوژی، تربیت نیروی انسانی متبحر و متخصص در زمینه‌های مختلف، اهمیت به سزایی دارد و در این راستا، نقش مدیریت نیروی انسانی ماهر در جامعه، روز به روز پر رنگ‌ تر می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه "معابر تهران برای تردد شهروندان بینا نیز مناسب نیست تا برسد به شهروندان نابینا"، توجه به معضلات نابینایان در سطح شهر معابر شهری و نیز در محیط های عمومی از جمله محیط کار را مورد تأکید قرار داد و افزود: نابینایان و کم بینایان به عنوان قشری آسیب پذیر، بیش از سایر اقشار جامعه نیاز به حمایت و معاضدت دارند.

شیخ با بیان اینکه هر جامعه، ترکیبی از گروه های مختلف شهروندان با خصوصیات متفاوت است، تصریح کرد: یکی از اصلی ترین مأموریت های مدیریت شهری ارتقای کیفیت زندگی شهروندان است و لذا تهران، باید به شهری تبدیل شود که تمامی گروه های جامعه بتوانند در کنار شهروندان عادی باکیفیت ترین شیوه زیست شهری را تجربه کنند.

وی مشکل عدم مناسب سازی معابر و پیاده راه های تهران را از مهم ترین دغدغه های این قشر دانست و گفت: تسریع در امر بهسازی معابر و تسهیل در جهت تردد شهروندان از جمله شهروندانی که از توانایی کمتری برخوردارند، از اهمیت ویژه ای تزد مدیریت شهری برخوردار است.

شیخ بر ضرورت رسیدگی به مسائل و مشکلات روشندلان و مسئولیت منابع انسانی در قبال گروه های خاص کارکنان در سازمان تأکید کرد و افزود: ما مدیران و کارشناسان حوزه منابع انسانی باید با نگاهی فراگیر به منظور مشارکت گروه های خاص، سیاست گذاری و برنامه ریزی کنیم.

معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران در پایان با تأکید بر نقش تاثیرگذار پرسنل شهرداری تهران در تحقق اهداف مدیریت شهری و ارتقای کیفیت سبک زندگی شهروندان خاطرنشان کرد: امیدوارم با مشارکت شما عزیزان روشندل، در راستای ارتقای کیفیت زندگی شهروندان، معضلات پیش رویِ روشندلان، بررسی و برای حل و فصل آنها تصمیم گیری کنیم .

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۶۹۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسیاری سعی می کردند ایران را کشوری ترسو قلمداد کنند

سخنگوی شورای اسلامی شهر بندرعباس با اشاره به اقدام تلافی جویانه کشورمان گفت: بسیاری سعی می کردند ایران را کشوری ترسو قلمداد کنند اما اقدام شجاعانه و تلافی جویانه امروز که برگرفته از فرمایش مقام معظم رهبری است که اشاره کردند “به یاری خداوند صهیونیست ها را از جنایت تجاوز به کنسولگری ایران در دمشق پشیمان خواهیم کرد”. قطعا این پشیمانی امروز نصیب این رژیم غاصب شده و در صورت جنایت مجدد قطعا همانطور که اعلام شده توسط وزیر محترم دفاع پاسخی سنگین تر دریافت خواهند کرد.   سیدمحمدرضا موسوی با گرامیداشت ۲۵فروردین روز منابع انسانی اظهارداشت: این روز رابه تمام کارکنان شهر بندرعباس به ویژه شهرداری تبریک عرض می کنم، چرا که اگر سیستمی بخواهد موفق شود و به تعالی برسد راهی ندارد جز اینکه در تربیت نیروی انسانی و رفع نیازهای نیروی انسانی اثرگذار و دقیق ورود کند.
وی ادامه داد: در طول سال و در مواقع مختلف از نیروهای تنظیف تا فضای سبز تا پرسنل ستادی شهرداری درگیر موضوعات مختلف هستند.   نه زمستان و نه تابستان و نه بهار و نه پاییز آنها را از کار باز می دارد مجموعه های خدوم آتش نشانی، آرامستان، نیروهای خدمات شهری در شهرداری بندرعباس در کنار سایر مجموعه های خدمت رسان همیشه با تمام توان درخدمت شهروندان هستند اما کسری هایی در این مسیر وجود دارد .   موسوی افزود:از شهردار تقاضا دارم درخصوص وضعیت نیروی انسانی، با اصلاح رویه ها بتوانند خدمت بهتری را در حوزه منابع انسانی به پرسنل خوب شهرداری ارائه دهند.وی ادامه داد:نیرویی که اگر ماندگار و موثر باشد می تواند تاثیرات خود را در حوزه های شهری با قدرت بیشتری به نمایش بگذارد فرقی نمی کند نیروی کدام دستگاه باشد اگر نیرویی جسور باشد نوروز، سیل، زلزله و یا جغرافیا برایش مهم نیست. خوب کار می کند و اثرگذاریش برای همه شهر است.
فرقی نمی کند از کجا آمده ودر چه جایگاهی قرار دارد
سخنگوی شورای اسلامی شهر بندرعباس تصریح کرد: درهمین استان نیروهای بسیاری در حوزه های مختلف توانا هستند در شهرداری هم نیروهایی داریم از شهردارتقاضا دارم دو کار بزرگ را در حق نیروهای پرسنلی شهرداری انجام دهند.یکی از کارهای مغفول مانده سال های گذشته موضوع طبقه بندی نیروهای کارگری شهرداری است که می تواند هم به لحاظ اداری و حقوق و مزایا باعث پیشرفت این دسته از نیروهاشود.
وی همچنین گفت:دومین مطلب در حوزه منابع انسانی، پایدار سازی نیروهای موثر در شهرداری است. در شهرداری نیروهایی داریم که هم در توسعه منابع انسانی و هم در امور اجرایی اثرگذار بودند ولی متاسفانه به دلایل مختلف مثل عدم پرداخت حقوق به موقع یا عدم پشتیبانی در اموراداری و یا به موضوعات خیلی غیرضروری و متاسفانه اسفناک تر از همه اینها به دلیل نگاه سیاسی الان یا در صندلی های مدیریتی نیستند یا در گوشه و کنار شهرداری نشستند و از ظرفیت آنها استفاده نمی شود.

دیگر خبرها

  • تحقق بودجه شهرداری ارومیه در سال ۱۴۰۳ منوط به مشارکت مردم است
  • رهبر انصارالله یمن: این معادله تثبیت شد که اگر دشمن اقدامی کند، باید منتظر واکنشی سهمگین باشد
  • تسهیل امر زیارت تکلیف مدیریت شهری در مشهد است
  • ۴۷کیلومتر راه‌سازی در منطقه ۲۲ | ۹۳ درصد بودجه شهرداری منطقه به طرح‌های عمرانی اختصاص یافت
  • بسیاری سعی می کردند ایران را کشوری ترسو قلمداد کنند
  • واکنش عضو شهرداری تهران به جمع‌آوری سگ‌ها از خیابان
  • مدیریت شهری اصفهان از مشارکت شهروندان در پروژه‌ها استقبال می‌کند
  • نامگذاری ۳۱ میدان در تهران به نام ۳۱ استان کشور
  • صیانت از جان شهروندان با برقی سازی خودروها
  • جذب افراد زباله‌گرد و کارتن‌خواب به عنوان پاکبان