Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-25@09:32:09 GMT

برانکو: مگر مسلمان کجا رفته است؟

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۱۶۹۰۸۱

برانکو بعد از پیروزی ۲ بر صفر مقابل نفت تهران در جام حذفی فوتبال در نشست خبری گفت: قبل از هرچیز به بازیکنانم به خاطر برد تبریک می‌گویم و از هواداران هم به خاطر صبوری و حمایت شان تشکر می‌کنم آنها به ما در ۹۰ دقیقه اعتماد داشتند.

وی ادامه داد: می‌دانستم بازی سختی داریم. با نفت در مدت کوتاهی ۳ بازی داشتیم و اینگونه شرایط سخت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از طرفی هم بازیکنان خسته هم بودند. بازی سختی در مسقط با الهلال را نیز تجربه کردیم.

وی افزود: به بازیکنانم به خاطر تمرکزشان و شخصیت قهرمانی‌شان تبریک می‌گویم، با روحیه مثبت منتظر دربی هستیم، بازی امروز در ۲۰ دقیقه اول باید تکلیفش مشخص می‌شد. ما ۵ موقعیت خوب گلزنی داشتیم، به هر حال این نتیجه است که حریف را سرپا نگه می‌دارد و عصبانیت را بر تیم عارض می‌کند اما تکرار می‌کنم بخصوص هوادارنمان صبور بودند و بازیکنان هم با استمرار و سماجت در کار توانستند به نتیجه دلخواه برسیم.

وی افزود: ما تغییراتی به وجود آوردیم اما چیزی که مایه خوشحالی ما است این است که نیمکت بسیار خوبی داریم و هر بازیکنی را که از زمین خارج می‌کنیم شرایطمان تغییر چندانی پیدا نمی‌کند.

برانکو در پاسخ به این سوال که حمید درخشان اعلام کرده هر دو پنالتی اعلام شده در بازی درست نبوده است، تصریح کرد: باید پنالتی‌ای که برای خودمان اعلام شد را نگاه کنم اما در صحنه‌ای که منشا سرنگون شد کاملاً خطای پنالتی اتفاق افتاد اما روی پنالتی نفت تهران هزار درصد مطمئن هستم پنالتی اتفاق نیفتاد.

وی در مورد اینکه محمد انصاری شرایط خوبی نداشت و در دیدار مقابل الهلال هم پر اشتباه ظاهر شد و آیا او در دربی غایب خواهد بود، گفت: هرکسی حق اظهار نظر دارد. به نظر من انصاری بسیار خوب بازی کرد اما برای دربی و اینکه چه کسی بازی می‌کند باید تمرینات را نظاره کنیم و شرایط آمادگی بازیکنان را در نظر بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد وضعیت حضور بشار رسن در دربی گفت: بشار رسن بازیکن خوبی است، همان حرف‌هایی که در مورد محمد انصاری زدم را در مورد بشار می‌گویم. او جوان ۲۰ ساله‌ای است که آینده و چشم‌انداز پرسپولیس است. اینکه در دربی بازی خواهد کرد یا نه پاسخ این سوال را در آینده خواهیم دید.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید حواشی‌ غیبت مسلمان به پرسپولیس در آستانه دربی لطمه نمی‌زند، گفت: متوجه سوال شما نمی‌شوم، مگر مسلمان کجا رفته است؟ من هم در مورد شما خیلی چیزها شنیده‌ام آیا درست است که آنها را بازگو کنم؟ این حرف‌ها خوب نیست.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۶۹۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش جنجالی مدافع شمس‌آذر بعد از بازی با استقلال

به گزارش "ورزش سه"، شمس آذر در شرایطی برابر استقلال در استادیوم آزادی شکست خورد که وحید کاظمی در چند صحنه با سوت‌های خود اعتراض سعید دقیقی سرمربی این تیم را نیز در پی داشت. در یکی از صحنه‌های بحث برانگیز این بازی، استقلال در شرایطی به گل دوم خود در این بازی رسید که کورس محمدرضا رضایی و مهرداد محمدی را وحید کاظمی با اعلام پنالتی به سود آبی‌پوشان و یک کارت زرد برای مدافع سبزپوش همراه شد.

اکنون در شرایطی که کارشناسان در ورزش سه نیز این صحنه را خطا ندانسته بودند، شب گذشته و در برنامه فوتبال برتر نیز کارشناسانی که روی این صحنه نظر داده بودند، تصمیم وحید کاظمی برای اعلام خطای پنالتی را نادرست دانستند. موضوعی که اکنون واکنش محمدرضا رضایی را نیز بهمراه داشته و مدافع جوان شمس آذر درباره آن می‌گوید: در آن صحنه هیچ خطایی انجام ندادم و توسط بازیکن حریف (مهرداد محمدی) شارژ شدم. با نهایت احترام برای آقای وحید کاظمی، ایشان ضمن اعلام این خطای اشتباه در واکنش به اعتراض آرام و گلایه مندی بنده، حتی تهدید کرد که حق حرف زدن ندارم و لطف کرده که اخراجم نکرده و بهتر است چیزی نگویم.

دیگر خبرها

  • شجاعی: به لیگ یکی بودن حریف توجه نمی‌کنیم
  • ژوزه مورینیو: شکست رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ، بدترین شب دوران حرفه‌ای من بود
  • چالش متفاوت برای گلر پرسپولیس: حذفی و پنالتی!
  • نفس مبارزه، شكوه در شكست و ذلت در پیروزی
  • آرسنال، چلسی را به خاک و خون کشید
  • واکنش جنجالی مدافع شمس‌آذر بعد از بازی با استقلال
  • واکنش کافو به لقب جالب لوکاس واسکز در رئال
  • دکتر بیژن بازی حساس را درآورد! (عکس)
  • اینتر نمی‌تواند اسکودتو را در خانه میلان جشن بگیرد
  • از این برد خوشحالی، خجالت بکش! (عکس)