Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛عرب نژاد، رییس سازمان بهزیستی خراسان جنوبی صبح امروز در جمع خبرنگاران به اهمیت تأمین وسایل کمک توانبخشی و خدمات درمانی توانخواهان و معلولان اشاره کرد و گفت : با توجه به افزایش اعتبارات خرید وسایل کمک توانبخشی در سال ۹۶ نسبت به سال ۹۵،اما هنوز وسایل کافی جهت رفاه معلولان تأمین نشده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به ظرفیت های بخش خصوصی در خارج از استان جهت تأمین بخش عمده ای از لوازم کمک توانبخشی، افزود : در سال گذشته با تعاملی که با مؤسسه خیریه توانبخشی ولیعصر(عج) تهران برقرار شد توانستیم قول کمک در مهرماه سال جاری را دریافت کنیم.
رییس سازمان بهزیستی خراسان جنوبی با بیان اینکه خدمات توانبخشی برای کودکان معلول ۳تا ۱۴ سال استان در نیمه آذر ماه سال جاری ارائه می شود، گفت: این طرح با هدف آموزش شیوه های صحیح مراقبت از کودکان فلج مغزی انجام می شود.
عرب نژاد افزود:از جمله اهداف این طرح ارتقاء استفاده از وسایل کمک توانبخشی، کمک به استقلال در فعالیت روزمره زندگی،افزایش مهارت های شناختی، خودیاری و اجتماعی و کاهش آسیب های جسمی و روانی خانواده است.
انتهای پیام/ب
افزایش وسایل کمک توانبخشی در خراسان جنوبی

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۶۹۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی خراسان شمالی از گلایه مندی کشاورزان استان از افزایش قیمت کودهای شیمیایی در آغاز سالجاری خبر داد

  به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان‌شمالی، مهندس محمد محمدی با اظهار گلایه مندی کشاورزان استان از افزایش بهای  کود‌های شیمیایی بویژه اوره، بر توقف افزایش قیمت با توجه به آغاز کشت بهاره  تاکید کرد. وی برهمین اساس خواستار ایجاد  کمیته‌ای متشکل از اعضای کمیسیون کشاورزی به عنوان فعالین بخش خصوصی  شد. محمدی افزود:  با تشکیل این کمیته و  با همراهی و حضور مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی و سایر نهاد‌های مرتبط می توانیم هرچه سریعتر  موضوع افزایش قیمت کود شیمیایی را پیگیری و بررسی نماییم. رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی خراسان شمالی با انتقاد  از موضع موجود یاد آور  شد:  هر گونه اعمال افزایش قیمت بویژه برای نهاده های کشاورزی و کود می بایست بصورت فراگیر و در پایان سال زراعی به آگاهی و اطلاع کشاورزان  استان برسد  و اعمال گردد چرا که این امر آثار سوء را در فصل کشت برای کشاورزی استان به ارمغان خواهد آورد ./ خراسان شمالی _خبرنگار جام جم _اسدالله ابراهیمی

دیگر خبرها

  • شناسایی دو هزار و 613 کودک دارای اختلال اوتیسم در اصفهان
  • شناسایی دو هزار و ۶۱۳ کودک دارای اختلال اوتیسم در اصفهان
  • بهره‌مندی ۲۵۰۰ مددجو از خدمات هنری بهزیستی
  • جشنواره بازی های بومی محلی بهزیستی شاهین دژ
  • رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی خراسان شمالی از گلایه مندی کشاورزان استان از افزایش قیمت کودهای شیمیایی در آغاز سالجاری خبر داد
  • بهره‌مندی ۲۵۰۰ مددجو از ظرفیت‌های هنری بهزیستی در اردبیل
  • بهره مندی هزار و ۳۰۰ نفر از آموزش‌های صنایع دستی
  • بهره مندی ۳۹۴ هزار نفر از خدمات آزمایشگاهی مراکز تامین اجتماعی زنجان
  • افزایش ۳۰درصدی مستمری مددجویان بهزیستی خراسان رضوی
  • آزمون ۱۳۳ باسکول وسائل نقلیه چرخدار جاده‌ای در خراسان جنوبی