Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-25@19:04:00 GMT

حمله مدیرعامل قرمزها به گزارشگر صدا و سیما

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۱۶۹۱۸۱

پمدیرعامل باشگاه پرسپولیس به شدت نسبت به سوال گزارشگر صدا و سیما در خصوص بلیت فروشی واکنش نشان داد.
به گزارش صدای ایران، علی اکبر طاهری در بدو ورود به ورزشگاه آزادی با یکی از گزارشگران تلویزیون مواجه شد. این گزارش محترمانه از وی در خصوص بلیت فروشی سوال کرد اما طاهری در ابتدا از او پرسید شما از کجا آمده اید که از من سوال می کنید و او در جواب گفت از صدا و سیما هستم که در این لحظه طاهری به شدت عصبی شد و ضربه ای به دوربین این گزارشگر زد و به او گفت سعی کنید در خدمت مردم باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به نقل از هوادار؛ مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که به نظر می رسید از عملکرد تلویزیون راضی نیست در ادامه انتقاداتش گفت: در این مدت صدا و سیما تا توانسته علیه پرسپولیس گزارش پخش کرده است و دیگر شما نمی خواهید در این خصوص از من سوال کنید.

منبع: صدای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۶۹۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار مصر به اسرائیل در خصوص حمله به رفح

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، سامح شکری، وزیر امور خارجه مصر در گفت‌وگوی مطبوعاتی با همتای ایرلندی خود بر لزوم برداشتن گام‌های بازدارنده در برابر حمله اسرائیل به رفح تاکیدکرد.

وی با بیان این که وجدان بشری دیگر نمی‌تواند ادامه این حجم از کشتار در غزه که به 34 هزار کشته رسیده و 20 هزار نفر از آنها زنان و کودکان هستند و استمرار تخریب این منطقه به گونه‌ای که غیرقابل سکونت شده است را تحمل کند.

شکری بر ضرورت توقف این جنگ و تلاش برای پایان دادن به آن با تشکیل کشور مستقل فلسطین تاکیدکرد و گفت: این موضوعی است که باید از سوی همه هم‌پیمانان و جامعه بین‌الملل حمایت شود.

وی در ادامه سخنان خود تصریح کرد که آژانس امداد و کاریابی آوارگان فلسطینی(آنروا) تنها سازمانی است که می‌تواند کمک‌های بشردوستانه را در فلسطین توزیع کند و کشورهایی که کمک به این سازمان را تعلیق کردند، خسارت زیادی به این موسسه و در این شرایط فاجعه‌بار انسانی وارد نمودند.
 

دیگر خبرها

  • گزارشگر سازمان ملل خواستار اعمال تحریم‌هایی علیه رژیم صهیونیستی شد
  • طوفان‌الاقصی| نشست کابینه جنگ برای حمله به رفح
  • ستاره پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • ستاره ملی‌پوش پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • درویش در پرسپولیس ماندنی شد
  • از ژابی به اسلات: کلوپ جدید پیدا نشد!
  • احمد شهریاری مدیرعامل استقلال می‌شود؟! پتروشیمی خلیج فارس آماده جدال حقوقی با صدا و سیما بر سر حق پخش
  • حمله به دروازه در تمرین پرسپولیس بدون کاپیتان
  • هشدار مصر به اسرائیل در خصوص حمله به رفح
  • پاسخ تمسخرآمیز سرمربی پرسپولیس به مهم‌ترین سوال تاریخ فوتبال