Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بولتن نیوز»
2024-04-16@12:55:35 GMT

شرط آقای دوربینی برای بخشیدن حجت الاسلام قرائتی + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۱۶۹۵۳۰

‍‍‍‍‍‍

به گزارش بولتن نیوز، برخورد چند روز پیش حجت الاسلام قرائتی با محسن نمازی یا همان آقای دوربینی معروف در نهایت با عذرخواهی تصویری و کتبی آقای قرائتی پایان گرفت.

برخوردی که در حین ضبط یکی از برنامه‌های اقای قرائتی و در حالی اتفاق افتاده بود که آقای دوربینی، طبق رفتار همیشگی‌اش در این جلسه و مقابل دوربین حضور داشت اما گویا در یک لحظه حضور او باعث برهم خوردن تمرکز آقای قرائتی می‌شود و آقای قرائتی با تذکری تند از ایشان می‌خواهد که جلسه ر اترک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا چند روز از آن اتفاق گذشته و این بار آقای دوربینی در مقابل دوربین یک خبرنگار قرار گرفته و از اتفاقات آن روز و رفتار آقای قرائتی بگوید.

منبع: بولتن نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bultannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بولتن نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۶۹۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفتار نیروهای مسلح در حمله شب گذشته به اسرائیل جوانمردانه بود

عضو شورای شهر تهران از رفتار جوانمردانه نیروهای مسلح در حمله شب گذشته به اسرائیل تشکر کرد.

به گزارش ایسنا، علی اصغر قائمی در واکنش به حمله شب گذشته ایران به اسرائیل گفت: جای تبریک دارد که نیروهای مسلح ما به استناد آیه شریف قرآن و ماده ۵۱ منشور سازمان ملل از خود دفاع مشروع کردند و هر وقت دشمن با ظلم افراد را مورد ستم و تجاوز قرار بدهد قرآن این اجازه را داده که دفاع از مشروع از خود داشته باشند.

وی با بیان اینکه از این تریبون جا دارد که تبریک بگویم بابت رفتار شرافتمندانه و جوانمردانه نیروهای مسلح گفت: شب گذشته هیچ یک از اماکن مسکونی، مراکز درمانی و بیمارستان ها مورد هدف قرار نگرفت و این در حالیست که اسرائیل در این ۱۹۰ روز هر وقت به غزه حمله کرده مراکز درمانی و مسکونی را هدف قرار داد.

عضو شورای شهر تهران افزود: دیشب نیروهای مسلح نشان دادند که هم توان مقابله به مثل دارند و هم رفتار جوانمردانه دارند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کلیات اصلاح موادی از قانون آیین دادرسی کیفری تصویب شد
  • پرداخت مالیات باید به فرهنگ تبدیل شود
  • وسواس؛ بیماری سمج اما درمان‌پذیر
  • بیانیه باشگاه ذوب‌آهن اصفهان در پی حواشی دیدار با کاله مازندران
  • بیانیه باشگاه ذوب‌آهن علیه فحاشی در لیگ بسکتبال کشور
  • حس آرامش و امنیت با آیه‌های قرآنی
  • رفتار نیروهای مسلح در حمله شب گذشته به اسرائیل جوانمردانه بود
  • شروع صبح با قرآن کریم؛ صفحه ۲۱۸+صوت
  • اختلال دوقطبی چیست؟
  • مک آلیستر: وقت واکنش لیورپول فرا رسیده