Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومي بانک اقتصادنوين، مرجان سيدي رئيس شعبه فلکه صادقيه اين بانک، در خصوص اين مراسم گفت: بانک اقتصادنوين از سال‌ها قبل نسبت به معرفي خدمات بانکي به نوجوانان اقدام کرد که در اين راستا هماهنگي‌هاي لازم براي حضور دانش‌آموزان مجتمع آموزشي طاهره صورت گرفت.
وي با اشاره به تاثير مثبت بازديد از شعب بانک در ميان دانش‌آموزان گفت: دانش‌آموزان با حضور در شعبه بانک در قالب پنج گروه با انواع خدمات بانکي از جمله بانکداري الکترونيکي، خودپرداز، تسهيلات، صندوق و بيمه آشنا مي‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سيدي در خصوص رده سني دانش‌آموزان بازديد کننده از شعبه اين بانک اظهار داشت: دانش‌آموزان در سال ششم به صورت تئوريک با مباحث پول و اقتصاد آشنا مي‌شوند که حضور در محيط شعبه بانک براي درک دقيق مفاهيم آموزشي در اين باره مهم و تاثيرگذار است.
سوزان ابوالحسني مسئول آموزش دانش‌آموزان مجتمع آموزشي طاهره حاضر در شعبه صادقيه بانک اقتصادنوين نيز در خصوص اين مراسم گفت: قرار گرفتن در محيط شعبه زمينه آموزش اثرگذار و ماندگار را براي دانش‌آموزان فراهم مي‌کند.
وي گفت: در اين بازديد علاوه بر اينکه دانش‌آموزان با مفاهيم و جزييات خدمات بانکي آگاه مي‌شوند، از نزديک با فضاي شغلي بانکداري نيز آشنا مي‌شوند که اين مهم در آينده نزديک مي‌تواند در انتخاب شغل به آنها کمک کند.
ابوالحسني ادامه داد: در کشورهاي پيشرفته دانش‌آموزان ضمن آموزش در محيط مدرسه به صورت ادواري با حضور در محيط‌هاي واقعي در قالب اردوهاي دانش‌آموزي، از نزديک با جزييات شغل‌هاي رايج در اجتماع آگاه مي‌شوند که اين آگاهي براي انتخاب شغل آنها بسيار مفيد است.
وي گفت: حضور دانش‌آموزان در محل‌هايي از اين دست علاوه بر افزايش انگيزه دانش‌آموزان، اعتماد به نفس آنها در عرصه‌هاي اجتماعي را نيز بهبود مي‌بخشد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۷۰۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشق نوشتن دانش‌آموزان چینی زیر سرم/ شکست اصلاحات آموزشی چین برای تکالیف منزل (فیلم)

 

مقامات چین تلاش دارند تا از حجم سنگین تکالیف منزل دانش‌آموزان بکاهند اما ظاهرا دستورالعمل‌های آنها تا کنون موثر واقع نشده است.

به گزارش عصرایران به نقل از ان اچ کی ورلد، دانش‌آموزان چینی در یک محیط رقابتی شدید برای آینده خود سخت تلاش می‌کنند و مجبور به انجام تکالیف زیاد در خانه هستند.

این در حالیست که مقامات چینی حدود 3 سال پیش در دستورالعمل های خود خواهان کاهش تکالیف منزل دانش‌آموزان به خصوص در مقاطع ابتدایی شدند.

در روزهای گذشته انتشار تصاویری از محصلان بیمار و زیر سرم مقاطع ابتدایی در بیمارستان دولتی جیانگسوی چین که در حال انجام تکالیف خود بودند، توجه کاربران فضای مجازی را برانگیخت.

اما ظاهرا والدین و دانش آموزان برای دستیابی به موقعیت مناسب کاری مجبور به نادیده گرفتن این دستورالعمل ها و تلاش و خواندن درس بیشتر هستند.

برخی از دانش‌آموزان می‌گویند گاهی حدود 6 ساعت را به انجام تکالیف خود در منزل می‌گذرانند.

کاری که فشار زیادی بر محصلان و هزینه‌های زیادی برای خانواده‌ها در بر دارد.

جزئیات بیشتر را در تصاویر گزارش ببینید.

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: اقدام متفاوت چین برای مقابله با فرهنگ کاری 6-9-9 جوانان چینی به دنبال کار کمتر/ کارشناسان: مغایر ارزش های سوسیالیستی است ببینید| کامپیوترها خطاب به کارمندان شرکت هندی: «لطفا به  خانه بروید»/ کار زیاد انسان‌ها را می‌کُشد

دیگر خبرها

  • اردو‌های تابستانی دانش‌آموزان یمنی 
  • بزودی صدور دسته چک منوط به ثبت اطلاعات در سامانه املاک و اسکان خواهد شد
  • افزایش سرانه آموزشی با ساخت 600 کلاس درس جدید
  • خلاقیت و استفاده از روش‌های نوین آموزشی دلیل انتخاب معلم نمونه کیش
  • آئین تکریم مدیرعامل سابق و معارفه سرپرست جدید بانک سینا برگزار شد
  • ۶۰۰ کلاس درس جدید در هرمزگان ساخته می‌شود
  • جانمایی نامناسب مدارس در گرگان مشکل ساز شده است
  • رسالت معلمان، هدایت و ارشاد دانش آموزان است
  • برپایی کلاس درس دانش آموزان فلسطینی در چادرها
  • مشق نوشتن دانش‌آموزان چینی زیر سرم/ شکست اصلاحات آموزشی چین برای تکالیف منزل (فیلم)