Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-27@22:12:42 GMT

فکر می‌کردم شاگردانم عقلشان را از دست داده‌اند!

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۱۷۰۴۵۶

فکر می‌کردم شاگردانم عقلشان را از دست داده‌اند!

به گارش ایلنا،  گری نویل، فیل نویل، رایان گیگز، نیکی بات و پل اسکولز در سال 2014 تیم سالفورد را خریدند. این تیم در لیگ‌های اصلی انگلیس حضور نداشت. این تیم دو بار صعود کرده و به لیگ ملی شمال رسیده و اگر دو بار دیگر صعود کند به دسته‌های اصلی لیگ فوتبال انگلیس خواهد رسید. شهر سالفورد در حومه منچستر قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مراسمی که برای تغییر نام ورزشگاه سالفورد به پنینسولا برگزار شد، فرگوسن گفت: «تعجب نمی‌کنم که شما این گام را برداشته‌اید. کاری که کرده‌اید این است که دین خود را به شهری ادا کرده‌اید که به شما کمک کرده است. برخی افراد از جمله خود من، فکر می‌کردیم که عقلتان را از دست داده‌اید اما در هر حال، می‌خواسته‌اید به شهری که بخشی از شخصیت شما را ساخته کمک کنید. هر دستاوردی که داشته باشید با نیت قلبی، انرژی و باور به کارتان بوده است و کاری که انجام داده‌اید فوق‌العاده است.» سالفورد در جدول لیگ ملی شمال دوم است و سه امتیاز کمتر از هاروگیت تاون صدرنشین دارد. آنها در صورتی که امسال و سال بعد صعود کنند، به مسابقات لیگ دو انگلیس (دسته چهارم) راه پیدا خواهند کرد. همچنین تیم جوانان این باشگاه که به‌تازگی تاسیس شده، برای نخستین بار در تاریخش به دور اول جام حذفی جوانان راه پیدا کرده است. این همان مسابقاتی است که اعضای کلاس 92 در آن چهره شدند.

گری نویل گفت: «ما افتخار می‌کنیم که افراد اصیل هنوز اینجایند و ما توانسته‌ایم ورزشگاه را بهبود بخشیم. می‌دانستم زمانی می‌رسد که اوضاع ورزشگاه بهتر شود اما نه در این سطح. فکر هم نمی‌کردم که تا این حد سریع به چنین جایی برسیم.»

 

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۷۰۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آشتی‌کنان در کرمان ناقص ماند!

به گزارش "ورزش سه"، مس کرمان که در هفته های گذشته لیگ یک نتایج خوبی گرفته و هوادارانش را راضی کرده، روز گذشته در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از چادرملو اردکان پذیرایی کرد. مسی‌ها در این دیدار گل اول را زدند و تا آخرین ثانیه‌های بازی در 90 دقیقه یک بر صفر پیش بودند، اما در چهارمین دقیقه از وقت‌های اضافی گل تساوی را دریافت کردند تا بازی به وقت‌های اضافی و ضربات پنالتی برود.

تقابل دو تیم لیگ یکی جام حذفی در ضربات پنالتی به سود چادرملو اردکان خاتمه یافت تا حسرتی بزرگ برای مس کرمان و هوادارانش باقی بماند.

نکته قابل توجه این بازی استقبال خوب هواداران کرمانی بود؛ هواداران مس که چند وقتی بود با تعداد زیاد به ورزشگاه نمی‌رفتند، عصر جمعه بسیاری از سکوهای ورزشگاه باهنر کرمان را پر کردند و امیدوار بودند تا تیم شان جواز حضور در جمع 8 تیم برتر حذفی را به دست بیاورد، اما در آخرین ثانیه‌های نیمه اول با دریافت گل تساوی حسرت خوردند و در نهایت هم با شکست در ضربات پنالتی افسوسی بزرگ را تجربه کنند.

هواداران مس در نهایت با آه و افسوس ناشی از شکست در ضربات پنالتی ورزشگاه را ترک کردند و امیدوار هستند تا تیم شان در هفته های پایانی دسته اول بتواند نتایج مطلوبی بگیرد و اگرچه شانسی برای بازگشت به لیگ برتر ندارند، اما با رتبه ای خوب فصل را تمام کند.

دیگر خبرها

  • حساس و جنجالی؛ ترکیب احتمالی منچسترسیتی برای بازی با ناتینگهام فارست
  • فینال جام حذفی، جایی دور از پایتخت!
  • آشتی‌کنان در کرمان ناقص ماند!
  • سکوت پرسپولیسی‌ها بعد از شکست دوباره در اراک
  • ورزشگاه اراک و باز هم جیمی‌جامپ!
  • کشف بمب فعال جنگ جهانی دوم در نزدیکی ورزشگاه ماینتس!
  • افشاگری خیابانی روی آنتن: چینی‌ها جا زدند!
  • پست معنادار داعش با انتشار تصویر یک ورزشگاه دیگر بیخگوش ایران!
  • خودرو شخصی جواد خیابانی چیست؟
  • جواد خیابانی چه ماشینی سوار می‌شود؟