Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-27@21:12:15 GMT

هادی پور با شکست نماینده تایلند فینالیست شد

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۱۷۰۵۴۴

هادی پور با شکست نماینده تایلند فینالیست شد

به گزارش وانانیوز،  مرحله سوم مسابقات گرندپری در سال ۲۰۱۷ در ۴ وزن المپیکی مردان و زنان از روز گذشته (جمعه) با حضور ۲۰۵ تکواندوکار (۱۰۳ تکواندوکار مرد و ۱۰۲ تکواندوکار زن) از ۵۵ کشور در سالن «پاکرباکس آرنا» لندن آغاز و فردا (یکشنبه) به پایان می‌رسد.

امروز (شنبه) و در روز دوم این دوره از مسابقات، مبارزات اوزان ۵۷ - و ۶۷ + کیلوگرم زنان و وزن ۵۸ - کیلوگرم مردان از ساعت ۱۱: ۳۰ به وقت تهران در حال برگزاری است که فرزان عاشورزاده و آرمین هادی‌پور به عنوان آخرین نمایندگان کشورمان به مصاف رقبای خود می‌روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



آرمین هادی‌پور تکواندوکار وزن ۵۸ - کیلوگرم در سومین دیدار «تاوین هانپراب» از تایلند نایب قهرمان المپیک ریو ۲۰۱۶ قرار گرفت و مبارزات با نتیجه ۷ بر ۷ به راند طلایی کشید، اما در پایان این نماینده شایسته کشورمان بود که با غلبه بر این حریف راهی فینال شد.

آرمین پس از یک‌دور استراحت در گام نخست برابر «صلاحدین بن صالح» تکواندوکار با سابقه بلژیک و نایب قهرمان اروپا ۲۰۱۵ با نتیجه ۱۱ بر ۵ به برتری رسید. او در دومین مبارزه رو در روی «جک وولی» تکواندوکار با سابقه ایرلندی قرار گرفت و با غلبه (۲۰ بر ۱۳) بر این هوگوپوش راهی مرحله نیمه نهایی شد.

هدایت این تیم برعهده مهدی بی باک به عنوان سرمربی و علیرضا نصرآزادانی و مهرداد یوسفی به عنوان مربی است.

گفتنی است؛ مسابقات گرندپری (G۴) است و به نفرات اول تا سوم به ترتیب ۴۰، ۲۴ و ۱۴. ۴۰ امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیکی تعلق می‌گیرد.

انتهای پیام/

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۷۰۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی فرنگی جام تختی| فینالیست های پنج وزن نخست مشخص شدند

چهل و چهارمین دوره رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی از صبح امروز پنجشنبه۶ اردیبهشت ماه در سالن شهرک نفت اهواز در حال برگزاری است.

بر اساس گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، چهل و چهارمین دوره رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی از صبح امروز پنجشنبه۶ اردیبهشت ماه در سالن شهرک نفت اهواز در حال برگزاری است.

نفرات راه یافته به فینال پنج وزن نخست این رقابت‌ها به شرح زیر است:

۵۵ کیلوگرم:حسین بیژنی _ محمد حسیوند پناهی

۶۳ کیلوگرم:کارن اصلانیان _محمد مهدی کشتکار

۷۲ کیلوگرم: دانیال سهرابی _علی دارابی کورای

۸۲ کیلوگرم: شاهین بداغی مفرد _ اشکان سعادتی فر

۹۷ کیلوگرم: شایان حبیب زارع _ هایک خلویان (ارمنستان)

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تایلند در خانه تاجیکستان را شکست دا د و راهی فینال شد
  • اولین فینالیست جام ملت‌های آسیا مشخص شد
  • تایلند فینالیست جام ملت های فوتسال آسیا شد
  • تایلند اولین فینالیست جام ملت‌های آسیا
  • تاریخ‌سازی میزبان در خانه/ تایلند فینالیست فوتسال آسیا شد
  • تایلند فینالیست شد/ حذف تاجیکستان در ضربات پنالتی
  • کشتی فرنگی جام تختی؛ فینالیست‌های پنج وزن دوم مشخص شدند
  • کشتی فرنگی جام تختی| فینالیست های پنج وزن نخست مشخص شدند
  • کشتی فرنگی جام تختی، فینالیست‌های پنج وزن نخست مشخص شدند
  • کشتی فرنگی جام تختی| فینالیست‌های پنج وزن نخست مشخص شدند