Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا در توئیتر خود نوشت: با توجه به اینکه من باید اجازه انتشار اطلاعات مربوط به پرونده قتل جان اف کندی را بدهم، به عنوان رئیس جمهور اجازه می دهم که اسناد مرتبط با قتل وی که مدت طولانی غیر قابل دسترس بوده است، منتشر شود.

کندی در ساعت ۱۲:۳۰ در روز ۲۲ نوامبر سال ۱۹۶۳ در دالاس به قتل رسید و فردی به نام «لی هاروی اسوالد» در ساعت ۷ بعداز ظهر همان روز به جرم قتل یک مأمور پلیس دالاسی مجرم شناخته شد و در ساعت ۲۳:۳۰ همان شب به‌عنوان قاتل رئیس‌جمهور معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فرد نیز دو روز بعد در ایستگاه پلیس شهر دالاس به قتل رسید. او در بازجویی‌ها گفته بود به کسی تیراندازی نکرده و مدعی شد که از وی به عنوان طعمه ای برای انداختن جرم قتل بر گردن وی استفاده می‌کنند.

داستان‌های مختلفی درباره ترور کندی در آمریکا مطرح شده است و سازمان های اطلاعاتی زیادی را در این خصوص دخیل دانسته اند.

در سال ۱۹۹۲ کنگره آمریکا قانونی به نام «قانون مدارک و سوابق جان اف کندی» تصویب کرد و به اداره ملی آرشیو و سوابق آمریکا دستور داد که مجموعه‌ای از سوابق و مدارک را درباره ترور جان اف کندی ایجاد شود.

این اسناد شامل بیش از ۳ هزار سند است که هرگز توسط عموم مردم دیده نشده و بیش از ۳۰ هزار سند نیز قبلا با اصلاحات و ویرایش منتشر شده اند.

منبع: جام جم آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۷۰۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجوز تأسیس و فعالیت مرکز تجاری ج. ا. ایران در نروژ صادر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سازمان توسعه تجارت مجوز تأسیس و فعالیت مرکز تجاری ج. ا. ایران در کشور نروژ، شهر اسلو را صادر کرد.

بنا بر این خبر، با صدور مجوز تأسیس و فعالیت مرکز تجاری ج. ا. ایران در کشور نروژ شهر اسلو، به شرکت صنایع دومان قشم تحت نظارت سازمان توسعه تجارت موافقت شد. گفتنی است مدت اعتبار این مجوز از تاریخ ۱۴۰۲/۰۹/۰۸ تا ۱۴۰۴/۰۱/۲۷ است.

بر این اساس این شرکت متعهد است فعالیت‌های خود را در چارچوب ضوابط و شروط ابلاغی عمل کرده و در صورت عدم رعایت شرایط و الزامات مربوط، حسب تصمیم کارگروه مراکز تجاری، مجوز فوق‌الذکر قابل تعلیق یا ابطال است.

کد خبر 6099813

دیگر خبرها

  • ترامپ: حاضرم به زندان بروم
  • مجوز تأسیس و فعالیت مرکز تجاری ج. ا. ایران در نروژ صادر شد
  • با سقوط اوکراین آمریکا وارد جنگ می شود؟
  • سند مالکیت حدنگار و تک‌برگ اراضی خجیر به نام دولت صادر شد
  • واکنش کاخ سفید به «گشتاپو» خواندن دولت بایدن از سوی ترامپ
  • برای نخستین‌بار؛ انتشار دست‌نوشته‌ رهبر انقلاب در دفتر کتابخانه وزیری+عکس
  • آنچه دربارۀ دیکتاتوری گفتم جدی نبود- ترامپ
  • ترامپ دولت بایدن را به «گشتاپو» تشبیه کرد
  • ترامپ، دولت بایدن را با گشتاپو مقایسه کرد
  • حرف‌های جنجالی رابرت دنیرو درباره بازگشت ترامپ به قدرت