Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-29@09:26:25 GMT

رئیس دفتر نظامی فرماندهی کل قوا مطرح کرد

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۱۷۰۸۵۷

رئیس دفتر نظامی فرماندهی کل قوا مطرح کرد

رئیس دفتر نظامی فرماندهی کل قوا تاکید کرد: بهره گیری از همه ظرفیت‌ها در انجام مسئولیت خواسته رهبری ار فرمانده جدید کل ارتش است.

به گزارش ایسنا، سردار محمد شیرازی رئیس دفتر فرماندهی کل قوا در مراسم معارفه فرمانده کل ارتش پس از قرائت احکام صادره از سوی فرماندهی معظم کل قوا با بیان اینکه «شاهد روند رو به رشد در ارتش هستیم»٬ اظهار کرد: اقدامات فرماندهان ارتش و سرلشکر صالحی باعث دل شادی همه عزیزان ارتشی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی خاطر نشان کرد: همراهی سرلشکر باقری در این تغییرات و اظهار نظر خیلی خوب سرلشکر جعفری مبنی بر خوش فکری، تدین و نگاه رو به جلو امیر موسوی باعث خرسندی است.

رئیس دفتر نظامی فرماندهی کل قوا گفت: آیت‌الله خامنه‌ای در دیداری که با امیر صالحی داشتند، با اشاره به امیر موسوی فرمودند «آقای امیر موسوی هم جانشین خودتان بوده اند». ایشان همچنین هنگام اعطای درجه سرلشکری به امیر موسوی فرمودند «خدا کمکتان کند، کار بزرگ و مهمی است و ان‌شاءالله بتوانید با تعهد، انقلابی گری و مدیریت نظامی این کار را پیش ببرید.»

سردار شیرازی در پایان اظهار کرد: فرماندهی کل قوا به سرلشکر صالحی نیز فرمودند « من به معنای واقعی کلمه و از ته دل از شما تشکر می‌کنم چون در این چند سال تدین تعهد و امانت و دلسوزی و پاکی را به نحو کامل نشان دادید٬ خدا را شاکرم پاک آمدید و پاک دارید از ارتش می‌روید».

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۷۰۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سنتکام مدعی سرنگون کردن پهپادهای دوربرد صنعا بر فراز دریای سرخ شد

به گزارش خبرگزاری مهر، ستاد فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا (سنتکام) مدعی است حملات پهپادی یمن بر فراز دریای سرخ را دفع کرده است.

فرماندهی مرکزی آمریکا بامداد پنجشنبه در حساب کاربری ایکس خبر داد که چهار پهپاد دوربُرد که از یمن به پرواز در آمده بود را سرنگون کرده است.

سنتکام مدعی شد که این پهپادها، یک ناوشکن آمریکایی را که در دریای سرخ در حرکت بوده، هدف قرار داشتند.

ارتش یمن اعلام کرده تا زمان توقف جنگ غزه و لغو محاصره این باریکه به عملیات نظامی خود علیه کشتی‌های عازم بنادر فلسطین اشغالی ادامه می‌دهد.

کد خبر 6063938

دیگر خبرها

  • اسماعیل هنیه با سرلشکر باقری دیدار کرد
  • دیدار نوروزی فرماندهان نظامی با قالیباف
  • زخمی شدن ۸ نظامی صهیونیست در غزه
  • زخمی شدن ۸ نظامی صهیونیست دیگر در غزه
  • عرصه امنیت زیرساخت رشد تولید در کشور است
  • سنتکام مدعی سرنگون کردن پهپادهای دوربرد صنعا بر فراز دریای سرخ شد 
  • سنتکام مدعی سرنگون کردن پهپادهای دوربرد صنعا بر فراز دریای سرخ شد
  • مسکو: رئیس اطلاعات نظامی اوکراین یک هدف مشروع برای ارتش روسیه است
  • هند بالگرد تهاجمی مونتاژ می‌کند
  • استقبال امیر عبدالهیان از اسماعیل هنیه + فیلم | آغاز مذاکرات وزیر امور خارجه با رئیس دفتر سیاسی حماس